| کد مطلب: ۱۱۱۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

زرنگی این مشتری بالاخره کار دستش داد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با نمایش رسید جعلی اقدام به خرید کالا از فروشندگان کرده بود، خبرداد.

زرنگی این مشتری بالاخره کار دستش داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ علی قاسم پور درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شخص گفت که در مجتمع تجاری مگامال در شهرک اکباتان فردی با نمایش رسید جعلی قصد خرید از مغازه وی را دارد.

ایسنا نوشت: وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ و مغازه‌ها و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را شناسایی کرده و پس از مدت کوتاهی متهم را در داخل یکی از مغازه‌های مرکز خرید درحالی که قصد خرید به صورت کارت به کارت با ارائه رسید جعلی را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر خرید از فروشگاه‌ها با رسید جعلی اعتراف و اظهارکرد که با این شیوه از تعدادی فروشگاه در سطح تهران کلاهبرداری کرده است.

قاسم پور افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲۲ دستگاه تلفن همراه از نوع آیفون، یک دستگاه کنسول بازی سونی، سه قطعه فرش دست بافت، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه موتورسیکلت، مقداری لوازم جانبی موبایل و ۲۶ عدد سیگار الکترونیک که هر یک ارزش حدودی ۵۰ میلیون ریال قیمت داشتند، کشف شد که تمام این موارد با رسید جعلی خریداری شده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۰ نفر از مالباختگان که فریب خورده و با رسید جعلی به متهم کالا فروخته بودند شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستورکار پلیس قرار دارد.

قاسم پور به شهروندان توصیه کرد که در هنگام فروش کالا به افراد، حتماً از دستگاه‌های معتبر کارتخوان استفاده کنند و در هنگامی که مشتری قصد پرداخت با پول نقد یا به صورت کارت به کارت را دارد حتماً از تقلبی نبودن اسکناس یا رسید کارت به کارت با بررسی کردن موجودی و گردش حساب بانکی مطمئن شوند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار