| کد مطلب: ۱۱۱۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

دلیل تعویض‌های عجیب اوسمار چه بود؟

تعویض‌های اوسمار در بازی با آلومینیوم با اعتراض هواداران این تیم روبرو شد.

دلیل تعویض‌های عجیب اوسمار چه بود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  برنا، روز جمعه بود که پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد تا از این جام کنار برود. نکته مهم این بود که پرسپولیس دو مرتبه با اختلاف دو گل از حریفش پیش افتاد، اما کامبک خورد و در نهایت از جام کنار رفت.

در این بازی و از ابتدای نیمه دوم بود که اوسمار دست به تعویض زد و بازیکنانی مانند سروش رفیعی، ترابی، اورنوف، عبدالکریم حسن عیسی آل‌کثیر و خدابنده‌لو را از بازی بیرون کشید. خیلی‌ها معتقد بودند که عمده دلیل باخت پرسپولیس به آلومینیوم تعویض ستاره‌های پرسپولیس توسط اوسمار بوده. در این گزارش قصد داریم تا دلیل تعویض تمام بازیکنان پرسپولیس را بنویسیم.

خستگی عامل اصلی تعویض‌ها

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، اوستون اورنوف و محمد خدابنده‌لو به خاطر خستگی شدید توسط اوسمار ویرا تعویض شدند. نکته جالب اینجاست که اورنوف و حسن در جریان نیمه دوم تعویض شدند. پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که شرایط آب و هوایی اراک باعث ایجاد خستگی عجیب و غیر متعارف در بین برخی بازیکنان این تیم شده است.

چرا ترابی تعویض شد؟

یکی از سوالات مهم هواداران پرسپولیس این است که چرا مهدی ترابی در بازی روز جمعه تعویض شد. بررسی‌های ما نشان می‌دهد که مهدی ترابی به خاطر عملکرد فنی تعویض شده است. ظاهرا اوسمار از نوع عملکرد ترابی در بازی با آلومینیوم راضی نبوده و به همین دلیل تعویض شده است.

داور باعث تعویض سروش شد

اما دلیل سروش رفیعی آنهم بین دو نیمه داور بازی بود! باتوجه به اینکه سروش رفیعی در نیمه اول کارت زرد گرفته بود، اوسمار تصمیم گرفت که او را بین دو نیمه تعویض کند تا از ده نفره شدن احتمالی تیمش جلوگیری کند.

عملکرد تعویضی‌ها چطور بود؟

از بین بازیکنانی که به عنوان بازیکن جانشین برای پرسپولیس به زمین آمدند عملکرد سینا اسدبیگی عالی بود. اسدبیگی یک گل زیبا زد، یک پاس گل داد و پنالتی خودش را به گل تبدیل کرد. میلاد سورگی هم توانست در زمان حضورش در زمین یک پاس گل بدهد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار