| کد مطلب: ۱۱۱۴۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

معرفی بهترین ماشین ایران خودرو؛ ۵ خودرو جذاب + جدول مقایسه

خودروهای وارداتی با داشتن آپشن‌ها جذاب و فناوری‌های نوین، توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی را به خود جلب کرده‌اند. به‌ همین دلیل، اغلب خودروسازان داخلی مانند ایران خودرو، محصولاتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا را روانه بازار کردند تا بار دیگر خودروهای داخلی در سبد خرید مصرف‌کنندگان ایرانی قرار بگیرند. در این مطلب، به معرفی بهترین ماشین ایران خودرو و ۵ مدل جذاب می‌پردازیم تا با مناسب‌ترین خودروهای تولید داخل بیشتر آشنا شوید.

معرفی بهترین ماشین ایران خودرو؛ ۵ خودرو جذاب + جدول مقایسه

۱- دنا پلاس توربو؛ سدان پرطرفدار ایران خودرو

گروه خودروسازی ایران خودرو ماشین دنا را در سه تیپ دنده‌ای، توربو دنده‌ای و توربو اتوماتیک به بازار ایران عرضه کرد. از جمله مهم‌ترین تفاو‌ت‌ها میان دنا پلاس توربو دنده‌ای و توربو اتوماتیک می‌توان به گیربکس ۵ سرعته در مقایسه با گیربکس ۶ سرعته اشاره کرد. همچنین اگر تمایل به خرید خودروی دنا دارید، در طرح فروش ماشین اقساطی ایران خودرو، امکان خرید قسطی خودرو دنا برای شما فراهم شده است تا این مدل ماشین را با شرایط و قیمتی مناسب خریداری کنید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار ایران با خودروهایی مانند کیا سراتو، تارا اتوماتیک و شاهین اتومات رقابت می‌کند؛ اما با داشتن ویژگی‌هایی مانند ظرفیت صندوق عقب ۵۰۰ لیتری، حجم پیشرانه ۱۶۴۵ لیتری و موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با توان تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت، برتری کاملا نسبت آن‌ها داشته است. در طراحی بدنه دنا پلاس توربو اتوماتیک خطوط یکنواخت و هماهنگی نیز به چشم می‌خورد؛ این موضوع جلوه‌ای مدرن و جذاب به آن بخشیده است.

۲- پژو ۲۰۷i اتوماتیک؛ محبوب‌ترین محصول ایران خودرو در بازار ایران

ایران خودرو برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ از پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنده‌ای به‌عنوان جایگزینی مناسب برای پژو ۲۰۶ صندوقدار در بازار خودروی ایران رونمایی کرد. با آغاز تحریم‌ها در سال ۹۱ تعداد امکانات و کیفیت قطعات پژو ۲۰۷ به‌شدت کاهش پیدا کرد و این موضوع با توقف خط تولید این خودرو همراه بود. در راه‌اندازی مجدد خط تولید، ایران خودرو محصول خود را با نام جدید ۲۰۷i به بازار عرضه کرد که امکانات رفاهی فراوان و کیفیت ساخت بالای آن بسیار مورد‌استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفت و متقاضیان بسیاری در طرح فروش اقساطی پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو ثبت نام کردند.

از جمله امکانات پژو ۲۰۷i اتوماتیک می‌توان به ظرفیت مطلوب صندوق عقب، فرمان برقی، دکمه‌های کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل، دی لایت و دوربین سنسور عقب اشاره کرد. همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتری، پژو ۲۰۷i اتوماتیک را به گزینه‌ای مناسب برای مسیرهای درون شهری تبدیل کرده است. البته در بازار ایران، پژو ۲۰۷i اتوماتیک رقبایی مانند دنا پلاس توربو، رنو تندر پلاس اتوماتیک و برلیانس h330 دارد؛ بنابراین پیش از خرید، کلیه مشخصات و مزایا و معایب پژو ۲۰۷i اتوماتیک نسبت به رقبا را موردبررسی قرار دهید تا خرید آگاهانه‌تری داشته باشید.

۳- تارا؛ فیس لیفت پژو ۳۰۱ با پلتفرمی پیشرفته و امکانات فراوان

تارا به‌عنوان جدیدترین محصول ایران خودرو، شاسی مشابهی با پلتفرم پژو ۳۰۱ دارد و در مقایسه با خودروهای تولید داخل یکی از ایمن‌ترین ماشین‌ها محسوب می‌شود. همچنین تارا به‌دلیل مجهز بودن به امکاناتی مانند ۴ کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم‌های کنترل هوشمند و ترمز‌های دیسکی چرخ‌های عقب، تجربه رانندگی ایمن برای راننده و سرنشینان ایجاد می‌کند. قلب تپنده تارا نیز یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ TU5 متصل به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است.

از جمله امکانات تارا می‌توان به سنسور نور و باران، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها، کنترل پایداری، کشش و کمک حرکت در سربالایی اشاره کرد. البته در تیپ‌های V1 و V2 معمولی تارا، امکانات دیگری نظیر آینه‌های جانبی برقی، تنظیم ارتفاع سیستم روشنایی جلو، سیستم روشنایی عقب خودرو، دی لایت، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی و کروز کنترل نیز به چشم می‌خورد. حال اگر علاقمند به خرید تارا هستید، طرح فروش اقساطی تارا اتوماتیک را توصیه می‌کنیم تا با استفاده از شرایط ویژه این طرح، خودرو موردنظر را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

۴- رانا؛ سومین خودروی ملی بازار ایران پس از سمند و تیبا

در سبد محصولات ایران خودرو ماشین‌های اقتصادی فراوانی وجود دارند که رانا از جمله جدیدترین آن‌ها محسوب می‌شود. رانا در ۳ مدل رانا LX، پلاس و پلاس سقف شیشه‌ای وارد بازار خودروی ایران شده است و هر مدل ویژگی‌ها و مشخصات مخصوص خود را دارند. برای مثال، رانا LX از امکاناتی همچون سنسور فاصله سنج عقب، شیشه بالابر برقی عقب، نمایشگر کامپیوتر سفری روی داشبورد برخوردار است؛ این موضوع رانا LX را از سایر مدل‌های این خودرو متمایز می‌کند. همچنین کابین رانا با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه طراحی و تولید می‌شود و طراحی سه شاخه غربیلک فرمان و پنل پشت آن طراحی چشم‌نوازی دارد.

۵- پژو پارس؛ سواری نرم، سادگی فنی و پرفروش‌ترین محصول ایران خودرو

پژو پارس در مقایسه با سایر خودروهای ایرانی، طراحی کاملا متفاوت و جذابی دارد؛ همین موضوع این محصول ایران خودرو را به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ماشین‌ها در بازار تبدیل کرده است. پژو پارس به پیشرانه TU5 با حجم ۱.۸ لیتر ۸ سوپاپ مجهز است که توانایی تولید حداکثر ۱۰۰ الی ۱۱۰ اسب بخار قدرت را دارد. از‌آنجایی‌که پژو پارس در مدل‌های اتوماتیک، معمولی و ELX به بازار عرضه می‌شود، حداکثر قدرت آن در مدل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود؛ ازاین‌رو حداکثر قدرت تولیدی پژو پارس را به صورت بازه‌ای معرفی کردیم.

منظور از طراحی متمایز پژو پارس در مقایسه با سایر خودروهای داخلی نیز وجود خطوطی روی کاپوت آن است که این خطوط، ظاهری جذاب و زیبا به پژو پارس بخشیده‌اند. همچنین زه روی درهای پژو پارس پهن‌تر هستند و سادگی نمای جانبی را کم‌تر کرده‌اند. به‌علاوه،‌ پژو پارس توانسته است با حفظ ظاهر جذاب خود حتی با گذشت سال‌ها از عرضه آن برای اولین بار، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تولید داخل بازار ایران باشد.

فرصت ویژه خرید اقساطی ماشین‌های ایران خودرو را از دست ندهید

در این مطلب با مشخصات تعدادی از خودروهای داخلی مانند پژو پارس، رانا، تارا و پژو ۲۰۷i اتوماتیک آشنا شدیم که از جمله بهترین ماشین ایران خودرو برای ثبت نام هستند. همچنین توضیحاتی در خصوص هریک از این خودروها ارائه دادیم تا مشتریان هنگام خرید آن‌ها انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند. ماشین‌های گروه خودروسازی ایران خودرو معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند؛ بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم پیش از ثبت‌نام برای خرید خودرو، نیاز، بودجه و ترجیحات خود را در نظر بگیرید. البته فروشگاه سپند خودرو در گروه محصولات خودروسازی‌های داخلی، امکان خرید قسطی خودرو با شرایطی ویژه برای مشتریان را فراهم کرده است تا خودروی موردنظر را با اقساط بلندمدت مناسب خریداری کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار