| کد مطلب: ۱۱۰۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

شروع امیدوارکننده گلر برزیلی بدون کلین‌شیت

نساجی و یک چهره جدید در روز بدشانسی

لوآن، دروازه‌بان برزیلی نساجی، با وجود باز شدن دروازه‌اش، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد.

نساجی و یک چهره جدید در روز بدشانسی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دیدار حساس و جذاب نساجی مازندران و ملوان، با گل نماینده انزلی و چند موقعیت از دست رفته برای نساجی، به پایان رسید. بازی در وطنی مملو از تماشاگر برگزار شد و از همان لحظات اول فضای وحشتناکی در استادیوم حکم فرما بود. فضایی آشنا برای بازیکنان دو تیم اما غریبه برای یک نفر. شاید از بین تمام بازیکنان دروازه‌بان برزیلی شمالی‌ها برای اولین بار جو فوتبال ایران و قائمشهر را تجربه می‌کرد.

لوآن پولی اولین دروازه‌بان خارجی نساجی در لیگ برتر است. در دربی جذاب دیروز با وجود اینکه ملوان او را به دردسر آنچنانی نینداخت، دو واکنش او قبل از دریافت گل و بعد از آن، شاگردان الهامی را در بازی نگه داشت. شماره ۲۷ جدید نساجی نشانه‌های یک دروازه‌بان شش دانگ را در رقابت حساس شمال، از خود نشان داد. بازی با هر دو پا و خروج‌های مطمئن، از نقاط قوت این بازیکن در دربی جذاب بودند. علاوه بر این نقش شروع مجددهای پولی، در طراحی حملات سریع نساجی، پر رنگ دیده شد.

برای نساجی و الهامی بازی‌های باقی‌مانده تا پایان فصل با توجه به نتیجه دیروز، حساس‌تر از قبل شده و هر دیدار برای آنها، حکم آخرین رقابت را دارد. نساجی در هفته ۲۳ لیگ به اصفهان سفر می‌کند تا با سپاهان قدرتمند، تقابل کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار