| کد مطلب: ۱۱۰۶۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

با دعوت از دوستان، تخفیف بگیرید یا جایزه دریافت کنید

راهنمای کامل دریافت کد معرف تپسی، اسنپ، اسنپ فود و... و هدایای آن + معرفی منبع معتبر و رایگان جهت اطلاع از همه سیستم‌های معرف برای کسب درآمد.

با دعوت از دوستان، تخفیف بگیرید یا جایزه دریافت کنید
در سال‌های اخیر خرید آنلاین بسیار رایج شده و افراد جهت صرفه‌جویی در زمان خود از این روش برای خرید محصولات مورد نیازشان استفاده می‌کنند. در حال حاضر شما می‌توانید کیف و کفش و البسه مورد نیازتان را از فروشگاهی مثل دیجی استایل، کلاس‌های درسی را از کلاسینو، محصولات سوپرمارکتی را از اکالا و... سفارش دهید. تنوع این فروشگاه‌های اینترنتی بسیار بالاست و این موضوع باعث شده تا افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارند بتوانند محصول مورد نیازشان را سفارش دهند.توجه کنید که در این سفارش‌ها و دریافت خدمات می‌توانید از کدهای تخفیف مثل کد تخفیف کلاسینو و... استفاده و خریدی اقتصادی‌تر را تجربه کنید.

جدیدترین راه برای افزایش تعداد مشتریان یک فروشگاه آنلاین چیست؟

از آن جایی که امروزه مردم به خرید آنلاین روی آورده‌اند، فروشگاه‌های زیادی فعالیت خود را به‌شکل مجازی آغاز کرده‌اند. به علت افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین، این مجموعه‌ها همواره در تلاش‌اند تا با ارائه خدمات و امکانات متنوع، فروش خود را افزایش دهند. طبیعی است که افزایش فروش یک مجموعه به دنبال بالا رفتن تعداد مشتریان آن خواهد بود. در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که باعث افزایش فروش یک فروشگاه آنلاین می‌شود را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

قیمت و کیفیت مناسب

کیفیت خوب یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در جذب مشتری است. تمام افرادی که قصد دارند محصولی را دریافت کنند در تلاش‌اند تا باکیفیت‌ترین کالا را خریداری کنند. از آن جایی که تنوع محصولات در خرید آنلاین بسیار زیاد است، اغلب مشتریان سعی می‌کنند ابتدا کیفیت و محصولات را مقایسه و در نهایت با توجه به قیمت آن، کالایی را به سبد خریدشان اضافه کنند. ارائه محصولات و خدمات باکیفیت اما ارزان یکی از راه‌های افزایش فروش این فروشگاه‌ها خواهد بود.

خرید آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید نظرات کاربرانی که قبلا تجربه خرید و استفاده از آن محصول را داشته‌اند بخوانید. با این کار می‌توانید درباره جنس و کیفیت آن محصول مطمئن‌تر شوید و با خیالی راحت آن را سفارش دهید.

ارائه تخفیف برای خرید آنلاین

روش دیگری که در افزایش تعداد مشتریان و همچنین در بالا رفتن میزان رضایت آن‌ها موثر است، ارائه تخفیف‌های جذاب و خلاقانه است. اگر اهل خرید آنلاین باشید احتمالا شما هم عبارت‌هایی مثل کد تخفیف اولین خرید اسنپ فود، کد تخفیف دیجی کالا، تپسی و... را شنیده‌اید. استفاده از این تخفیف‌ها باعث می‌شود بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و خریدی اقتصادی در پیش داشته باشید.

در واقع می‌توان گفت ارائه کد تخفیف نقشی موثر در افزایش محبوبیت و فروش فروشگاه‌های اینترنتی دارد. این فروشگاه‌ها نیز همواره در تلاش‌اند تا تخفیف جدید، خلاقانه و هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ارائه کد معرف

آیا تا به حال نام کد معرف به گوشتان خورده است؟ برخی از پلتفرم‌های آنلاین در در حساب کاربری، کد مخصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما با استفاده از این کد می‌توانید دوستان خود را به استفاده از آن پلتفرم دعوت کنید.

این سرویس در واقع راهی برای افزایش مشتری است چرا که از طریق این کد به معرفی‌کننده و ملحق‌شونده تخفیف‌ها و امکانات جذابی تعلق می‌گیرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر استفاده از کدهای تخفیفی مثل کد تخفیف نت افراز از کدهای معرف نیز استفاده کنید تا خریدی جذاب‌تر را تجربه نمایید.

می‌توان گفت این سرویس راهی برای تشویق مشتریان در جهت معرفی پلتفرم‌های آنلاین به دوستان و آشنایشان است. استفاده از کد معرف راهی جدید و نوین برای فروش بیشتر و رسیدن به درآمد مطلوب خواهد بود. فروشگاه‌های معتبر و محبوب بسیاری نظیر اسنپ فود، اسنپ، تپسی، اکالا و... از این روش برای جذب مشتری جدید استفاده می‌کنند.

به عبارت دیگر برای مثال شما علاوه‌بر این که می‌توانید از کد تخفیف تپسی استفاده کنید، بعد از دریافت خدمات نیز می‌توانید از دوستان خود بخواهید با کد شما برای اولین بار وارد تپسی شوند و هم شما هم ایشان هدایایی دریافت کنید. در ادامه درباره نحوه کارکرد این کدها و شرایط هر کدام از این فروشگاه‌ها توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

کد معرف

سیستم معرف اسنپ فود

اگر از طرفداران خرید اینترنتی باشید، حتما یک بار هم که شده از اپلیکیشن اسنپ فود استفاده کرده‌اید. این مجموعه در حال حاضر خدمات متنوعی مانند سفارش آنلاین غذا، خرید سوپرمارکتی، خرید شیرینی، خرید میوه و... را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اسنپ فود در دسته فروشگاه‌های آنلاینی است که برای افزایش تعداد مشتریان خود از سیستم معرف استفاده می‌کند.

زمانی که لینک معرف اسنپ فود خود را در اختیار دوستان خود قرار می‌دهید، بعد از اولین خرید آن‌ها، جوایز و هدایایی به شما نیز تعلق می‌گیرد. کد تخفیف 20 هزار تومانی، جایزه‌ای است که معرف و معرفی‌شونده هر دو در سیستم معرف دریافت می‌کنند. از این کد مانند همه کدهای دیگر مانند ارسال رایگان دیجی کالا می‌توان استفاده کرد و مبلغ کمتری را پرداخت نمود.

نحوه دریافت لینک معرف اسنپ فود

برای دریافت لینک معرف کافیست در ابتدا وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود شوید. در مرحله بعد باید وارد حساب کاربردی خودتان شوید. در این صفحه روی گزینه دعوت از دوستان کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن جوایز شرایط استفاده از لینک معرف را به شما توضیح داده است. این لینک را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید و از جوایز و هدایای اسنپ فود پس از ورود آن‌ها به مجموعه لذت ببرید.

لینک معرف اسنپ

امروزه می‌توانید برای سفرهای درون شهری یا بین شهری خود وارد اسنپ شوید و به‌صورت آنلاین درخواست خودرو دهید. درست است که اسنپ خدمات دیگری را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده اما در ادامه قصد داریم صرفا درباره بخش تاکسی اینترنتی اسنپ گفت‌وگو کنیم.

اسنپ برای افزایش رضایت کاربرانش، خدمتی ویژه تحت عنوان کد معرف را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. زمانی که شما لینک معرفی را در اختیار دوستانتان قرار می‌دهید در واقع شما یک سفر رایگان با تخفیف 100 درصدی تا سقف 30 هزار تومان را به آن‌ها هدیه داده‌اید. پس از آن که دوستان شما با استفاده از آن لینک در اسنپ ثبت نام و درخواست تاکسی کردند، شما نیز سفری با همین شرایط به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

نحوه دریافت لینک معرف اسنپ

اگر قصد دارید از لینک معرف اسنپ خود استفاده کنید کافیست در ابتدا وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ شوید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید (از قسمت گوشه سمت راست وارد منو شوید). در مرحله بعد روی گزینه سفر رایگان کلیک کنید تا لینک معرفتان به شما نشان داده شود.

کد معرف اکالا

از دیگر اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوب می‌توانیم به اکالا اشاره کنیم. اگر پیش‌تر برای خریدهای خود از افق کوروش و کد تخفیف افق کوروش استفاده می‌کردید، امروزه می‌توانید روی اکالا حساب کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اکالا می‌توانید تمام محصولات سوپرمارکتی مورد نیازتان را به‌راحتی سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید.

اکالا

تنوع محصولات موجود در اکالا بسیار بالاست به همین علت این مجموعه توانست در مدت زمان کوتاهی در لیست فروشگاه‌های آنلاین محبوب قرار بگیرد. در این فروشگاه انوع نوشیدنی‌ها، مواد غذایی، تنقلات، گوشت و مرغ و... وجود دارد و شما می‌توانید تمام خریدهای سوپرمارکتی خود را از اکالا سفارش دهید. علاوه‌بر کدهای تخفیف این مجموعه شما می‌توانید از تخفیف‌ها و جوایز کد معرف این فروشگاه نیز استفاده کنید.

نحوه دریافت کد معرف اکالا

اگر می‌خواهید از تخفیف 25 هزار تومانی کد معرف استفاده کنید کافیست وارد وب‌سایت اکالا شوید. در مرحله بعد وارد حساب کاربریتان شوید و روی گزینه معرفی به دوستان کلیک کنید. با این کار کد معرفی که ویژه این پنل کاربری است در اختیارتان قرار می‌گیرد. 72 ساعت پس از خرید دوستان و آشنایان شما از طریق این کد مبلغ 25 هزار تومان به عنوان تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

کد معرف تپسی

تپسی نیز از دیگر سامانه‌هایی است که از طریق آن می‌توانید به‌صورت آنلاین برای سفرهای درون شهری یا بین شهری خود درخواست خودرو دهید. مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی بودن سفر با تپسی باعث شده تا روز به روز به مشتریان این مجموعه افزوده شود.

سیستم معرفی این مجموعه به این شکل است که معرفی‌شونده، پس از ثبت نام از طریق لینک معرف یا وارد کردن کد معرف، یک کد تخفیف 100 درصدی تا سقف 15 هزار تومان برای ثبت اولین درخواست خود هدیه می‌گیرد.

نحوه دریافت کد معرف تپسی

برای دریافت کد معرف کافیست در ابتدا وارد اپلیکیشن تپسی شوید. سپس روی گزینه معرفی به دوستان کلیک کنید تا کد معرف مخصوصتان به شما نمایش داده شود.

انواع کد معرف را در موپُن پیدا کنید

پیش‌تر نیز اشاره کردیم که امروزه فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های زیادی به‌صورت آنلاین در حال فعالیت هستند. اکثر این فروشگاه‌ها نیز در تلاش‌اند تا از طریق روش‌های مختلف میزان فروش و سود خود را افزایش دهند. به همین علت روز به روز به تعداد کدهای تخفیف، طرح‌های کد معرف و... افزوده می‌شود. سوال اینجاست که شما چگونه می‌توانید از این کدهای تخفیف و طرح‌های معرف هر فروشگاه و مجموعه آنلاین باخبر شوید؟

بهترین راه مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. این مجموعه سال‌هاست در زمینه جمع‌آوری و ارائه تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی در حال فعالیت است. تنوع بالای کدهای تخفیف موجود در موپُن، تفکیک کدهای تخفیف فعال و منقضی شده، رایگان بودن این پلتفرم و... از ویژگی‌هایی است که باعث افزایش محبوبیت موپُن شده است.

شما با مراجعه به این مجموعه می‌توانید کدها و طرح‌های تخفیفی فروشگاه‌های آنلاین مختلف مثل دیجی کالا، تپسی، شاواز و... را مشاهده کنید.

برای مثال زمانی که شما فروشگاه شاواز را جست‌وجو می‌کنید، کد تخفیف شاواز به همراه طرح‌های تخفیفی این مجموعه به شما نشان داده می‎‌شود. استفاده از این پلتفرم به شما کمک می‌کند از فروشگاه‌ها و مجموعه‌هایی که از طریق کد معرف تخفیف‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند پیدا کنید و از آن‌ها بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

اگر از طرفداران خرید آنلاین هستید پیشنهاد می‌کنیم استفاده از کدهای تخفیف و شرکت در طرح‌ها و جشنواره‌های جذاب تخفیفی را از دست ندهید. استفاده از تخفیف‌ها باعث می‌شود بتوانید با پرداخت هزینه کمتر، محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید. برای پیدا کردن این کدها نیز بهترین راه مراجعه به وب‌سایت‌های ارائه دهنده کد تخفیف است. معروف‌ترین این وب‌سایت‌ها موپُن است که پیش‌تر درباره آن صحبت کردیم. موپُن همواره در تلاش است تا کاربرانش خریدی اقتصادی را تجربه کنند و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار