| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

مایلی کهن:

ترکیب را دیدم اصلا شاخ درآوردم

سرمربي اسبق تيم‌ملي با انتقاد نسبت به عملکرد کارلوس کي‌روش در اولين ديدار از جام‌جهاني برابر پرتغال، مدعي است که اين نتيجه را بايد به نام وي نوشت نه در تاريخ فوتبال ايران.

آقاي مايلي کهن درباره شکست شش گله مقابل انگليس نظرتان را مي‌گوييد؟

من عاشق کشورم هستم. قلب من درد گرفت. اگر الان تيم‌ملي با من مايلي کهن با اين نتيجه در جام‌جهاني مي‌باخت چه بلايي سرم مي‌آورديد؟ چه کارم مي‌کرديد؟ مستقيم مرا از قطر به ايران مي‌آوريد و برايم دادگاه تشکيل مي‌داد و تک تک کلمات رسانه‌ها مربوط به نقد تند عليه من بود. من نمي‌خواهم از لفظ باخت افتضاح يا بدتر از آن استفاده کنم. چرا که اين توصيف در کنار تيم‌ملي قرار خواهد گرفت و به نظرم تيم‌ملي کشورم نبود که باخت بلکه تصميمات اشتباه باعث اين شکست شد. کاش مي‌شد اين شکست را به نام کي‌روش نوشت نه تيم‌ملي ايران.

اما گفته مي‌شد که قرار است کي‌روش به جاي اسکوچيچ بيايد و مانع از باخت سنگين مقابل رقبا در جام‌جهاني شود.

شما حرفي که خودتان نمي‌توانيد بزنيد را مي‌خواهيد من بگويم! چه بايد بگويم؟ هر گلي که وارد دروازه ايران مي‌شد قلب من تير مي‌کشيد. اصلا حوصله ندارم. امثال من که اگر حرف‌شان خريدار داشت اوضاع اينطور نبود. تيمي که به زمين رفتيم انصافاً اين چينش درست بود؟ ديگر بيخيالش و بهتر است حرفي نزنيم. با اين نتيجه‌اي که کسب شد فکر مي‌کنم اگر با ابرام چرخي (يکي از ليدرهاي قديمي فوتبال که به شکل عجيبي در حين شعار و صحبت، به دور خود مي‌چرخد) به جام‌جهاني مي‌رفتيم نتيجه بهتر مي‌شد! فکر کنم اگر با ابرام چرخي بوديم ارنج را اينطوري نمي‌چيد و از همان ابتدا کار را بد شروع کرديم.

به نظرتان کي‌روش در بازي بعدي شرايط را بهتر خواهد کرد؟

من اول بايد درباره آن صحبتي که در خصوص هواداران کرد بگويم. آخر مگر تيم‌ملي ايران براي باباي کي‌روش است که براي طرفداران تعيين تکليف مي‌کند؟ يادش رفته که با چه التماسي به تيم‌ملي ايران آمده است. اين را هم بايد دوباره بگويم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار