| کد مطلب: ۱۰۴۲۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع جمعی از خانواده بیماران SMA
آرمان ملی: جمعی از خانواده بیماران SMA پیش از ظهر سه‌شنبه با تجمع در مقابل سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت خواستار رفع مشکلات دارویی و توزیع داروهای وارداتی این بیماران شدند. این افراد بااشاره به ورود محموله دارویی بیماران SMA طی 50 روز اخیر، با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار تسریع در روند توزیع داروهایی وارداتی و تامین دارو برای تمام این بیماران شدند. سعید اعظمیان مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای ایران(SMA) در حاشیه این تجمع به ایسنا، گفت: ۱۰ ماه قبل بود که بیماران SMA مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند که به دنبال این تجمع رئیس‌جمهور محترم در جمع ما حضور یافتند و دیدار حضوری با خانواده‌ها شکل گرفت و ایشان دستور دادند داروی همه بیماران سریعا تامین و توزیع شود.

انتقاد فردوسی پور از کی‌روش
عادل فردوسی‌پور در گفت‌وگو با کارلوس کی‌روش از بابت پست اینستاگرامی و ابراز علاقه به تیم‌ملی ایران و برگشتن انتقاد کرد و آن را غیرحرفه‌ای خواند. سرمربی پرتغالی تیم‌ملی در پاسخ به او گفت: من سال‌هاست با یک مدیر رسانه‌ای حرفه‌ای کار می‌کنم و او توجه من را به حمایت مردم ایران جلب کرد که واقعا ارزشمند بود. از هر فرصتی استفاده می‌کنم تشکر کنم و قدردان محبت و حمایت فوتبال‌دوستان ایرانی باشم.

تسلیت نرجس سلیمانی
نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران، فوت مهسا امینی را تسلیت گفت. نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور نود و دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت فوت مهسا امینی، اظهار کرد: ما منتظر گزارش دستگاه‌ها برای اتفاق رخ داده درباره خانم امینی هستیم تا مشخص شود علت چه بوده است.

کشف ۶۴ هزار قرص روان‌گردان
دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: بیش از ۶۴ هزار قرص روان‌گردان در شهرستان رامهرمز کشف شد. محمد حسین‌زاده دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز اظهار کرد: بیش از ۶۴ هزار قرص روان‌گردان از یک عطاری در شهرستان رامهرمز کشف و ضبط شد.

دستگیری عاملان تیراندازی در ورامین
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری ۳ عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در محل و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی خبر داد. سرهنگ جعفر شمس بیرانوند بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی و تیراندازی منجر به جرح در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به‌طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ورامین قرار گرفت.

محدودیت برای پیامک‌ها؟
خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده و بعد از چند ساعت بخشی از خبر را اصلاح کردند که متأسفانه همین موضوع مورد سوءاستفاده رسانه‌های معاند خارجی شد. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات تاکید کرد: ادعای محدودیت برای پیامک‌های محتوی نام «مهسا امینی» کذب است. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات تصریح کرد: آنچه به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده و بعد از چند ساعت بخشی از خبر را اصلاح کردند که متأسفانه همین موضوع مورد سوءاستفاده رسانه‌های معاند خارجی شد.

علی کریمی در اینستاگرام رکورد زد
صفحه اینستاگرام علی کریمی به رکوردی فوق‌العاده رسید. علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران که این روزها در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد به 10 میلیون دنبال‌کننده رسید تا یک رکورد فوق‌العاده را در فضای مجازی ثبت کند.

آخرین تغییر ساعت رسمی کشور
ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، سی‌ام شهریور (امشب)، یک ساعت به عقب کشیده خواهد شد. این آخرین تغییر ساعات رسمی کشور است‌ و دیگر تغییر ساعت در آغاز سال نو نخواهیم داشت.

بررسی ابعاد حادثه فوت مهسا امینی
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ابعاد فوت مهسا امینی را در مجلس با جدیت دنبال خواهیم کرد. فاطمه محمدبیگی در تذکری در جریان جلسه علنی دیروز (سه شنبه) مجلس، بیان کرد: در گذشت خانم مهسا امینی را به خانواده وی تسلیت گفته و قول پیگیری ابعاد این موضوع را توسط مجلس به خانواده وی و جامعه می‌دهم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار