| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

صفحه سفيد هفته‌نامه صداي آزادي

هفته‌نامه صداي آزادي کرمانشاە در اعتراض به مرگ مهسا اميني سپيد منتشر شد. هفته‌نامه صداي آزادي صفحه جامعه خود را در اعتراض به مرگ مهسا اميني سفيد منتشر کرد و در بالاي آن نوشت: صفحه‌اي سفيد براي ژينا.

کشف سکه‌هاي طلا هزار ساله!

باستان‌شناسان گنجي از سکه‌هاي طلا و نقره متعلق به دوران اسلامي را پشت يک معبد مصري کشف کرده‌اند که ضربشان به 1000 سال قبل بر مي‌گردد. باستان‌شناسان در مصر يک ذخيره‌گاه 1000 ساله از سکه‌هاي طلا و نقره را پشت معبدي در شهر اسنا در نزديکي رود نيل کشف کرده‌اند.

تبعات درگذشت ملکه براي نوراللهي

احمد نوراللهي براي صدور ويزاي خود بايد روز سه‌شنبه به سفارت اتريش در امارات مراجعه کند. هافبک ايراني تيم شباب الاهلي با وجود دعوت به تيم‌ملي فوتبال با نظر کارلوس کي‌روش، اما در يک مخمصه بزرگ قرار گرفته و آنهم به صادر نشدن ويزا برمي‌گردد. سهل‌انگاري‌هاي صورت گرفته باعث شده تا نوراللهي نتواند هنوز ويزاي شينگن دريافت کند و به اتريش برود. او همچنان در امارات بسر مي‌برد و البته درگير تعطيلي‌هاي سفارت هم شده است. شنبه و يکشنبه هميشه سفارت‌هاي اروپايي تعطيل هستند. از اين امروز دوشنبه هفته جاري نيز در اروپا به دليل فوت ملکه انگليس عزاي عمومي و تعطيل اعلام شده است.

زنداني شدن برادر فوتباليست معروف

ستاره يوونتوس برادرش را به دليل باج‌گيري به زندان انداخت. نشريه اکيپ فرانسه خبر داد پرونده باج‌گيري از پل پوگبا ستاره فرانسوي يوونتوس توسط برادرش ماتياس به جاي حساس رسيد. بعد از ادعاي ماتياس عليه برادرش مبني بر جادو کردن امباپه توسط پوگبا در تيم‌ملي فرانسه براي جلوگيري از پيشرفت اين بازيکن، پوگبا عليه برادرش شکايت کرد. پوگبا اعلام کرد برادرش به‌همراه چند دوستش به دنبال باج‌گيري از او بودند که پوگبا قبول نکرد به همين خاطر برادرش اتهامات کذب عليه او مطرح کرد.

ازدواج مجدد شهاب حسيني

شهاب حسيني در اکران مردمي فيلم شين، براي اولين بار با همسر دومش (ساناز ارجمند) حضور پيدا کرد. برخي گزارش‌ها از ازدواج مجدد شهاب‌ حسيني بازيگر سينما حکايت دارد.

حمله با چاقو به يک زن

يک زن در خصوص پوشش نامناسب به 2 نفر خانم بدحجاب تذکر داد که با چاقو فرد محجبه ناهي از منکر را مصدوم کردند. روز شنبه ساعت 14:20 يک زن در خصوص پوشش نامناسب به 2 نفر خانم بدحجاب تذکر داد که آنها با چاقو فرد محجبه ناهي از منکر را از ناحيه سر مصدوم کردند. اورژانس با حضور در محل حادثه به مداواي فرد صدمه ديده پرداخت. همچنين هر دو نفر ضارب دستگير شده و به کلانتري 159 بي‌سيم منتقل شدند. اميد مي‌رود با برخورد مناسب با عوامل اين نابهنجاري درس عبرتي براي استفاده کنندگان از سلاح سرد رقم بخورد.

قاتل شهيد مدافع امنيت دستگير شد

رئيس کل دادگستري استان گلستان از دستگيري قاتل شهيد علي سراواني خبر داد. حيدر آسيابي با اشاره به اينکه رسيدگي ويژه و خارج از نوبت پرونده شهادت مامور نيروي انتظامي گلستان در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: ترديدي نداشته باشيد که در اين مسير قاطعانه و جدي پاي کار خواهيم ايستاد. رئيس کل دادگستري گلستان از رسيدگي سريع و قاطع به پرونده قاتل شهيد مدافع امنيت استان خبر داد و گفت: متهم به قتل دستگير شده و تحقيقات پرونده در دادگاه بخش خانببين و با نظارت دادستان شهرستان راميان در حال تکميل است.

افزايش 35 درصدي

احمد محبي، مديرعامل سازمان تاكسيراني گفت: در جلسه كارگروه بررسي بعد از اينكه اختلاف قيمت و تورم بالا توسط كارشناسان مطرح شد، در نهايت با تصميم ماده 18 توانستيم در بحث سرويس مدارس 35 درصد افزايش نرخ را نسبت به سال گذشته داشته باشيم. بعد از طي مراحل قانوني و ارائه لايحه به شوراي شهر، اين مسئله مورد بررسي و تأييد و در نهايت در هفته گذشته به آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.او ادامه داد: امسال اميدوار هستيم شرايط دو سال گذشته را نداشته باشيم و مدارس به‌موقع بازگشايي شوند.

نگراني ترامپ

دونالد ترامپ، رئيس جمهور سابق آمريکا روز شنبه در يک سخنراني گفت، توافق هسته‌اي با ايران، جسارت اين کشور را بيشتر کرد. ترامپ در تجمع جمهوري‌خواهان در شهر «يانگ استون» ايالت اوهايو که براي حمايت از يکي از نامزدهاي انتخابات کنگره برگزار شده بود، از خروج دولتش از بسياري از توافق‌ها و قراردادهاي بين‌المللي دفاع کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار