| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

«لوکادیا» نشان داده که مهاجم حرفه‌ای است

بهزاد داداش‌زاده، بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است: سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات منطقي عمل کردند و نتيجه آن را در شش هفته ابتدايي و صدرنشيني شاگردان گل‌محمدي مي‌بينيم.

شرايط پرسپوليس

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با «تسنيم»، درباره شرايط پرسپوليس اظهارداشت: بزرگ‌ترين حُسن پرسپوليس در اين فصل اين است که در فصل نقل‌وانتقالات منطقي عمل و براساس نيازش بازيکن جذب کرد. با نظر کادرفني سعي در ترميم نقاط ضعف فصل گذشته شد و در خط دروازه، دفاع و حمله بازيکنان خيلي خوبي به خدمت گرفتند که نتيجه‌اش را ما در اين شش هفته ديده‌ايم.

انتظار نتايج

وي ادامه داد: اگر از يک مربي و يک تيم انتظار نتايج خوب داريم، بايد ابزار و شرايط را هم فراهم کنيم. در حال حاضر پرسپوليس با توجه به بازيکناني که دارد، در اين چند بازي که از اين تيم ديديم بازيکنان خوب خلق موقعيت مي‌کند و با آمدن لوکاديا هم ديگر نگراني از هدررفتن فرصت‌هاي گلزني را نداريم. لوکاديا در اين چند بازي به‌خوبي با بازيکنان هماهنگ شده و نويد روزهاي خوب را در آينده مي‌دهد. لوکاديا نشان داده که مهاجم حرفه‌اي است و حرکات و ضربات و همين‌طور فرصت‌طلبي او مي‌تواند براي بازيکنان جوان ما آموزنده باشد.

کسب قهرماني؟!

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که «شاگردان گل‌محمدي مي‌توانند امسال عنوان قهرماني را کسب کنند؟»، تصريح کرد: من يک خواهش از پيشکسوتان و هواداران پرسپوليس دارم و آنهم اين است که تيم را بي‌دليل تحت فشار قرار ندهند. پرسپوليس در حال حاضر در صدرجدول قرار دارد، اما فقط شش هفته از مسابقات گذشته و ممکن است که در طول فصل جايگاهش تغيير کند، همان‌طور که در دو هفته اول پرسپوليس به پيروزي نرسيد، ولي الان صدرنشين است. تعطيلي مسابقات هم ممکن است تيم‌هايي مثل پرسپوليس که روند روبه رشدي را داشتند با مشکل مواجه کند، اما وظيفه همه ماست که از پرسپوليس تا پايان مسابقات حمايت کنيم. پرسپوليس يکي از مدعيان اصلي قهرماني است و ما بايد با حمايت و ايجاد انگيزه بين بازيکنان و اعضاي تيم، پرسپوليس را در راه رسيدن به قهرماني کمک کنيم.

حاشيه‌ها

داداش‌زاده در واکنش به حاشيه‌هايي که بعداز بازي با نفت مسجدسليمان پيش آمد، خاطرنشان کرد: من يک خواهشي هم از باشگاه و همين‌طور افشين پيرواني دارم. خيلي‌ها با مطرح‌کردن مسائلي مي‌خواهند به هر ترتيب که شده به پرسپوليس لطمه بزنند، اما اعضاي تيم بايد حرفه‌اي باشند و اسير اين حواشي نشوند. همين حاشيه‌هايي که بعداز بازي با نفت مسجدسليمان پيش آمد را ببينيد، هيچ‌کدام از مسائل مطرح شده صحت نداشت و اشتباهات داوري براي هر دو تيم بود، اما تيمي که بيشتر متضرر شد پرسپوليس بود. نفت مسجدسليمان مقابل پرسپوليس خيلي خوب بازي کرد، ولي توان بردن پرسپوليس را نداشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار