| کد مطلب: ۱۰۴۲۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

از کسی کینـــه ندارم

کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم‌ملي فوتبال ايران اظهارکرد: با توجه به سن و سالم از ماموريت خودم باخبرم و براي ثبت يک خاطره خوش براي مردم به ايران آمده‌ام و نمي‌خواهم با رسانه‌ها بجنگم.

دعوت

نشست مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال به‌همراه مهدي محمدنبي، نايب‌رئيس اول فدراسيون و منصور قنبرزاده، نايب‌رئيس دوم فدراسيون با کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم‌ملي فوتبال در مرکز ملي فوتبال برگزار شد. کارلوس کي‌روش، در ابتدا گفت: بسيار خوشحالم که دعوتم کرديد. جناب «تاج» و من سوابقي داريم که به‌لحاظ سن و سال، ماموريت‌هايمان را متوجه مي‌شويم. برگشته‌ام و چشمداشتي ندارم و فقط به‌دليل اينکه خاطره‌اي خوش براي مردم به يادگار بگذارم، در ايران هستم.

چالش

وي در ادامه افزود: چالش را دوست دارم تا جايي‌که به موفقيت تيم‌ملي ختم شود. هيچ کينه‌اي از کسي ندارم و از اينکه مذاکراتي را با مهدي تاج درباره سرمربيگري تيم‌ملي فوتبال ايران داشتم و قبول کردم، از ايشان بسيار تشکر مي‌کنم. درواقع رئيس فدراسيون فوتبال با دعوت از من، بزرگي خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند. بايد دست‌به‌دست هم داده و کارهاي زيادي را انجام دهيم. با تمام توان خود، در ادوار جام‌جهاني حضور داشته و اميدوارم مثمرثمر باشم. با اعتمادي که رئيس فدراسيون و هيات‌رئيسه کردند، وظايف من بسيار سنگين‌تر است. تجربه کافي دارم و نبايد با رسانه‌ها بجنگيم، بايد آنقدر خوب عمل کنيم که همه از ما دفاع کنند.

جام‌جهاني

کي‌روش بيان کرد: در جام‌جهاني در گروهي هستيم که علاوه بر رسانه‌هاي داخلي، بسياري از رسانه‌هاي خارجي به عملکرد ما مي‌پردازند، لذا نظم و انضباط در اين راستا بسيار مهم است. سرمربي تيم‌ملي فوتبال افزود: پس از صحبت با مسئولان فدراسيون، مطالعه و تحقيقاتي را انجام داده و کل ليگ فوتبال ايران و بازيکنان را زيرنظر داشتم. حال آمده‌ام تا همه را از نزديک ببينم، همچنين بازي با روسيه را بررسي مي‌کنيم و پس از برنامه‌ريزي دقيق، نظراتم را در مسير جام‌جهاني قطر خواهم گفت.

هيات رئيسه

مهدي محمدنبي، نايب‌رئيس اول فدراسيون فوتبال در ادامه اين جلسه گفت: در کنار تاج و کي‌روش و بازيکنان تيم‌ملي و حمايت و تعامل به‌عمل آمده شرايط خوبي را رقم خواهيم زد و کمال همکاري را داريم تا تيم‌ملي در شرايط مناسبي قرار داشته باشد. در ادامه اين نشست، منصور قنبرزاده، نايب‌رئيس دوم فدراسيون افزود: تصميم شجاعانه‌اي توسط رئيس فدراسيون صورت گرفته و هيات‌رئيسه به‌صورت قاطع از اين تصميم دفاع کرد. ما وظيفه پشتيباني و حمايت داريم و هدفمان ايجاد آرامش است. در پايان اين جلسه، مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور کي‌روش گفت: از انتخابي که کرده‌ايم بسيار خوشحالم و اميدوارم دست‌به‌دست هم دهيم تا خوشحالي مردم را رقم بزنيم. تجربه دو بار رفتن به جام‌جهاني را داريم و اين بار سومي است که با کي‌روش به جام‌جهاني مي‌رويم. ان‌شاءا... با بهره‌گيري از تجربيات قبلي، نتايج خوبي را رقم خواهيم زد. مسير جام‌جهاني قطر و پيشرفت در آن هدف اصلي فدراسيون فوتبال است. از هيات‌رئيسه تشکر مي‌کنم که در اين تصميم خوب، حمايت لازم را از ما انجام دادند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار