| کد مطلب: ۱۰۳۷۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

کشف 2 دستگاه موتورسيکلت
جانشین فرمانده انتظامي استان سمنان از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت به‌همراه دو موتورسنگين قاچاق به ارزش بيش از 7 ميليارد ريال در شهرستان مهدیشهر خبر داد. سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: در راستاي برخورد با مزاحمان خياباني و برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومي، طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در شهرستان مهديشهر به مرحله اجرا درآمد. وي افزود: ماموران انتظامي مهدیشهر با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند محل نگهداري 2 دستگاه موتورسيکلت قاچاق را شناسايي کنند. سرهنگ میراحمدی از هماهنگی با مراجع قضائی در این خصوص خبر داد و افزود: در بازرسي انجام شده از محل يکدستگاه موتورسيکلت 1000 سي‌سي هوندا و يکدستگاه موتورسيکلت 600 سي‌سي سوزوکي به‌همراه دو دستگاه موتور سنگين قاچاق کشف شد. جانشین انتظامی استان ارزش موتورسيکلت‌های کشف شده را طبق نظر کارشناسان بیش از 7 ميليارد ريال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود اين گونه وسايل نقليه در شهر که موجب برهم‌زدن نظم و آرامش شهروندان مي‌شود، موضوع را به مرکز فوريت‌هاي پليس110 اطلاع دهند.

اعتراف به 21 فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 21فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد. سردارعلی آزادی بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج شناسايي سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران پلیس آگاهی استان یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند. فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 21 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

کولرهای گازی توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از توقيف یک کامیون و کشف 18 دستگاه کولرگازی قاچاق در شهرستان سردشت، خبر داد. سرهنگ ایرج حسن‌خانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان سردشت حین كنترل خودروهاي عبوري در محور سردشت- ربطبه یکدستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند. وي افزود: در بازرسي از کامیون متوقف شده، 18 دستگاه کولرگازی به صورت قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان امر ارزش این محموله 6میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است. جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این زمینه یکدستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. سرهنگ حسن‌خانی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولويت‌های اصلي پليس است و پليس با اقتدار كامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شكنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، موضوع را از طريق فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار