| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

قاچاق طلا با گلدان‌هاي مسي

رئيس پليس فرودگاه استان اصفهان از کشف 56عدد سکه و 800 گرم طلاي آب‌شده به ارزش 20 ميليارد ريال که در گلدان‌هاي مسي جاساز شده بودند خبر داد. سرهنگ ذبيح‌ا... دلاور بيان داشت: ماموران مستقر در گيت بازرسي پليس فرودگاه استان اصفهان حين کنترل بار مسافر يکي از پروازهاي خارجي با هوشياري خود متوجه وجود اشياي مشکوک در آن شده و بلافاصله وسايل اين مسافر را مورد بررسي دقيق قرار دادند. وي افزود: پس از بازرسي دقيق از وسايل بار اين مسافر 56 عدد سکه مربوط به دوره پيش از انقلاب و 800 گرم طلاي آب شده که به شکلي ماهرانه داخل گلدان‌هاي مسي سوغات اصفهان جاساز شده بود؛ کشف شد. رئيس پليس فرودگاه استان اصفهان ارزش طلاهاي مکشوفه را برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه 20 ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: دراين رابطه يک متهم دستگير و به‌همراه پرونده براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

دستگيري اعضاي شركت‌هاي هرمي

فرمانده انتظامي استان گيلان از شناسايي و دستگيري 15 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي و شبكه‌اي در طرح عملياتي 6 روزه خبر داد. سردار عزيزا... ملكي هدف از اجراي طرح‌هاي انتظامي را افزايش احساس امنيت و کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان كرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامي با برخورد قاطع با مجرمان و تشديد اقدامات پيشگيرانه به‌صورت شبانه‌روزي براي تامين امنيت تلاش مي‌كند. وي در ادامه گفت: با هدف شناسايي و دستگيري اعضاي شركت‌هاي هرمي و شبكه‌اي، طرح عملياتي 6 روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد. فرمانده انتظامي استان گيلان از شناسايي و دستگيري 15 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي و شبكه‌اي و انهدام دو باند طي عمليات‌هاي جداگانه در اجراي اين طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند. اين مقام ارشد انتظامي در پايان با تاکيد بر جديت و قاطعيت پليس در اجراي مستمر طرح‌هاي مقابله‌اي و پيشگيرانه بيان داشت: اجراي طرح‌هاي مشابه با هدف ارتقا امنيت با جديت در دستور كار پليس قرار دارد.

سارقان منزل به‌دام افتادند

رئيس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري سارقان منزل حين سرقت در محله سيدخندان خبر داد و گفت: سارقان پس از سومين سرقت متوالي دستگير شدند. سرهنگ جليل موقوفه‌اي افزود: در پي اعلام شهروندان و تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر حضور سارقان در منزلي در محله سيدخندان به‌سرعت ماموران کلانتري 120 سيدخندان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. وي اظهارکرد: ماموران بي‌درنگ وارد عمل شده و در تعقيب و گريز يکي از سارقان را دستگير و سارق ديگر به‌صورت پياده با استفاده از تاريکي شب متواري شد. موقوفه‌اي ادامه داد: ماموران به حضور خودروي سارقان در ابتداي خيابان پي بردند و با يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه متهم سوم را که داخل خودرو منتظر همدستان خود بود، دستگير شد که در بررسي‌ها مشخص شد پلاک خودرو سرقتي بوده و متعلق به خودروي ديگري است و در بررسي داخل خودرو انواع مختلف ابزار و آلات سرقت و... کشف شد. رئيس پليس پيشگيري تهران خاطرنشان کرد: متهمان 40 و 43 ساله در تحقيقات ابتدايي به جرم ارتکابي و سرقت منزل در محل سيدخندان و سه فقره سرقت با همدستي يکديگر اعتراف کردند که مال‌باختگان شناسايي و به کلانتري مراجعه و اموال خود را شناسايي کردند.

کشف 106 کيلو حشيش

جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌رضوي از کشف 106 کيلوگرم موادافيوني از خودرو وانت بار در مشهد خبر داد. سردار ابراهيم قربان‌زاده بيان داشت: تيم‌هاي مرکز عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوي در اقدامي اطلاعاتي محموله موادافيوني که از استان‌هاي شرقي به خراسان‌رضوي قاچاق شده بود را ردزني کردند. وي افزود: ماموران مرکز عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر در اين عمليات ضربتي خودرو وانت بار حامل موادمخدر را در ورودي شهر مشهد متوقف و در بازرسي از اين خودرو 106 کيلوگرم حشيش را کشف کردند. جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌رضوي خاطرنشان کرد: در اين عمليات ضربتي 2 متهم دستگير و تحقيقات با دستورات تخصصي مقام قضائي ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار