| کد مطلب: ۱۰۳۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

نانوایی‌ها
اکثر نانوایی‌های شهر قزوین وزن نان را کم کرده‌اند و کیفیت نان اصلا خوب نیست و در بعضی روزها بدون علت تعطیل هستند. با اتحادیه نانوایی‌ها هم تماس گرفته‌ایم ولی هیچ تاثیری نداشته از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند.
احمدی از قزوین

رتبه‌بندی معلمان
لطفا درخصوص معلمانی که چند سال است در انتظار رتبه بندی بوده و به تازگی بازنشسته شدند رسیدگی و پیگیری شود تا آنها هم از این طرح رتبه بندی برخوردار شوند.
همتی از تهران

آثار تاریخی
شهرستان سمیرم در استان اصفهان دارای بافت گردشگری و طبیعت بکری است، اما زباله‌ها چندین سال است که در دامن طبیعت رها شده شهرداری سمیرم برای ورود گردشگران مبلغ ۵۰ هزار تومان از هر ماشینی دریافت می‌کند، ولی با این حال باید فکری اساسی برای جمع‌آوری زباله‌ها در این منطقه شوند.
یک شهروند از اصفهان

کارت سوخت
نزدیک به شش ماه است که به دلیل نامعلوم کارت سوخت ماشین به مشکل خورد و مجبور شدیم دوباره برای کارت سوخت ثبت نام کنیم، ولی هنوز کارت سوخت برایم نیامده است ازمسئولان تقاضا داریم با این گرانی بنزین آزاد این کارت‌ها را هرچه سریعتر به دست مردم برسانند تا مشکلات ما حل شود.
یوسفی از تهران

انشعابات روستایی
هزینه انشعاب آب و نصب کنتور منازل روستایی چند وقتی است گران شده است از مسئولان تقاضا داریم که این انشعابات را به صورت اقساطی انجام دهند تا متقاضیان بتوانند پرداخت کنند و مشکلی برای آنها به وجود نیاید.
صفایی از صومعه‌سرا

تعرفه اینترنت
با اینکه قیمت اینترنت چندین برابر شده است ولی سرعت اینترنت پایین است و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است از مسئولان تقاضا داریم که فکری اساسی برای این موضوع کنند.
حمیدی از تهران

کم آبی
امیدواریم باران زیادی در استان‌های کشور ببارد تا در تابستان با مشکل کم آبی روبه‌رو نشویم واقعا اگر آب نباشد همه مردم سخت به مشکل خواهند خورد. در حال حاضر استان گیلان برای زمین‌های شالیزار با مشکل آب روبه‌رو هستند از مسئولان تقاضا داریم که فکری اساسی برای این موضوع کنند.
کاشف از گیلان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار