| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

جايگاه نخست تکواندو ايران در المپيک برزيل

جايگاه نخست تکواندو ايران در المپيک برزيل

ايسنا: در پايان رقابت‌هاي تکواندو ناشنوايان در بازي‌هاي المپيک برزيل، تيم ايران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز اول شد. تيم تکواندو ايران در مجموع امتيازات تيمي با کسب 10 مدال (4 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز) در جايگاه نخست قرار گرفت، تيم کره با 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و در مجموع تيمي با 8 مدال در جايگاه دوم قرار گرفت و تيم ترکيه با يک مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز در جايگاه سوم بيست‌وچهارمين دوره بازي‌هاي المپيک ناشنوايان قرار گرفت.

اول بحث‌هاي ملي و کارهاي اصلي بعد ساخت تنديس!

تسنيم: عليرضا حيدري دارنده مدال برنز المپيک 2004 آتن درخصوص اينکه چه کساني براي رياست کميته ملي المپيک صلاحيت دارند، گفت: به‌نظرم انتخابات بايد سالم باشد تا فردي آنجا بنشيند که بتواند کار کند. بزرگ‌ترين موضوع انتخابات کميته ملي المپيک هم در حال حاضر از نظر من اين است که بايد در فاصله کوتاهي با انتخابات رياست‌جمهوري انجام شود و اينطور نباشد که در سال دوم تغيير دولت، تازه رياست کميته بخواهد تغيير کند. حيدري که قبلا دعوت کميته ملي المپيک را براي رونمايي از سرديسش نپذيرفته بود، در اين خصوص عنوان کرد: من خيلي کاري آنجا ندارم. موضوع اين بود که بحث کشتي پهلواني را داشتيم که موضوع ملي بود ولي صالحي‌اميري و وزيرورزش در آن مقطع به اين موضوع رسيدگي نکردند. من احساس مي‌کنم به خيلي از موضوعات متاسفانه ديدملي وجود ندارد و به‌جاي آن موضوعات خيلي پيش پا افتاده مدنظر قرار مي‌گيرد. بحث‌هاي مربوط به ساخت تنديس و سرديس قهرمانان کار خوبي است ولي بعد از آنکه بحث‌هاي ملي و کارهاي اصلي انجام شد، تنديس و سرديس مي‌تواند گل‌وبلبل اين کار باشد.

مالديني:

قهرماني ما هنوز قطعي نشده است

پائولو مالديني اظهارکرد که فشار روي ميلان براي قهرماني است ولي اين تيم مي‌تواند فشار موجود را مديريت کند. ميلان در هفته 36 سري‌آ، مهمان هلاس ورونا بود و در پايان با نتيجه 3 بر يک به پيروزي رسيد. ساندرو تونالي 2 بار و الساندرو فلورنزي يکبار براي آث ميلان گلزني کردند. تک گل هلاس ورونا را هم داويده فارائوني به ثمر رساند. آث‌ميلان با اين پيروزي 80 امتيازي شد و به صدرجدول بازگشت. پائولو مالديني، بعداز اين پيروزي گفت: با هيجان زيادي که در اطراف ما وجود دارد، اکنون مهم اين است که سعي کنيم احساس آرامش کنيم و 3 امتيازهاي بازي‌هاي خودمان را به‌دست بياوريم. بازي‌هاي کمي به پايان باقي مانده است ولي هنوز چيزي قطعي نيست و تا آخرين بازي با تمام توان به ميدان خواهيم رفت تا برنده شويم. بازيکنان ميلان هر کاري که از آنها خواسته شد انجام دادند. قهرماني ما هنوز قطعي نشده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار