| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

هیچ‌ کس با تبانی برخورد نمی‌کند

بازيکن سال‌هاي دور تيم پرسپوليس به شايعه تباني اين تيم که در يکي دو روز اخير مطرح شده واکنش نشان داد.

ديدار با ذوب‌آهن

بهزاد داداش‌زاده در خصوص بازي اين هفته پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن و اينکه سرخ‌پوشان چقدر شانس برد در اين بازي را دارند و مي‌توانند قهرمان ايران شوند، اظهارداشت:‌ پرسپوليس هميشه شانس زيادي براي قهرماني دارد مگر اينکه خودش را دچار حاشيه کند. متاسفانه حواشي که امسال به‌وجود آمد باعث شد تا پرسپوليس نتواند عملکرد هميشگي خود را داشته باشد و در نهايت ديديم اين اختلاف امتياز به‌وجود آمده است. اگر اين حواشي نبود پرسپوليس خيلي راحت از پس تيم‌هايي مثل هوادار، آلومينيوم و... برمي‌آمد اما مشکلات مالي، بسته‌شدن‌هاي مکرر پنجره نقل‌وانتقالات، تغيير مديريت و... باعث شد تا شرايط به اينجايي که الان است برسد. البته 5 بازي سخت ديگر در پيش مانده و اگر بازيکنان هر 5 بازي را ببرند شانس زيادي براي قهرماني خواهند داشت.

استقلال و صدرجدول

وي در خصوص اينکه از نظر شما استقلال بازهم امتياز از دست خواهد داد يا نه، گفت:‌ فوتبال يک ورزش غيرقابل پيش‌بيني است و ديديد که استقلال اين هفته امتياز از دست داد و اين امکان وجود دارد که استقلال بازهم امتياز از دست بدهد. 6 امتياز اختلاف تبديل به 4 امتياز شده و اين يعني اينکه بازهم امکان از دست‌دادن امتياز توسط استقلال وجود دارد. اگر استقلال با فولاد بايد بازي کند که خودش به‌دنبال برد است و به همين دليل معتقدم که باز هم آنها امتياز از دست خواهند داد.

تباني؟

اين پيشکسوت فوتبال در مورد شايعاتي که مبني بر تباني به وجود آمده و برخي به پرسپوليس تهمت تباني زده‌اند، ادامه داد: اين حرف‌ها در فضاي‌مجازي وجود دارد اما هيچ مربي يا مديري اين کار را نخواهد کرد چرا که باشگاه‌ها خودشان ميلياردها تومان هزينه مي‌کنند و اعتبار و آبروي خود را زيرسوال نمي‌برند. داداش‌زاده درباره اينکه محمد نوري پيشکسوت استقلال بدون نام‌بردن از پرسپوليس صحبت از تباني برخي تيم‌ها کرده تا استقلال قهرمان نشود، اظهارداشت:‌ اين حرف‌ها درست نيست. پس اگر اين طور باشد ما بايد بگوييم که مهدي رحمتي و جواد نکونام هم به استقلال راه مي‌دهند؟! پرسپوليس خوب بازي مي‌کند و در اين مساله شکي وجود ندارد اما به‌نظر من کادرفني و بازيکنان تمرکز سال قبل را ندارند و از طرفي تيم‌هاي ديگر شايد دست پرسپوليس را خوانده‌اند. حتما يادتان مي‌آيد که در زمان وزارت سلطاني‌فر چون پرسپوليس قهرمان مي‌شد او را متهم به پرسپوليسي‌بودن مي‌کردند و احتمالا الان ما هم بايد حميد سجادي را متهم به استقلالي‌بودن کنيم! واقعا اين حرف‌ها درست نيست. وي افزود:‌ من هم قبول دارم در فوتبال ما تباني و شرط‌بندي وجود دارد اما اين وصله‌ها به پرسپوليس نمي‌چسبد. بارها خود ما و ساير پيشکسوتان فرياد زده‌ايم که در فوتبال ايران تباني وجود دارد اما متاسفانه هيچ‌وقت با آن برخورد نشده است. نمي‌شود به اين راحتي به پرسپوليس تهمت زد و به‌نظر من نهادهاي نظارتي بايد به اين مساله ورود کنند. به‌نظر من همه مسئولان فوتبال و حتي مسئولان ارشد ورزش مي‌دانند در فوتبال ايران تباني وجود دارد اما کسي با آن برخورد نمي‌کند. شک نکنيد که در ليگ‌هاي پايين‌تر وضعيت از اين هم بدتر است و فيلم بازي‌ها کاملا نشان‌دهنده اين موضوع است اما تا حرف مي‌زنيم مي‌گويند مدرک بدهيد!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار