| کد مطلب: ۱۰۳۴۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

توئيت جنجالي مداح مشهور

ميثيم مطيعي در توييتي نوشت: با صف اول نشينان حرف‌هايي داشتيم، مثل آه روزه‌داران، داغ‌تر، تب‌دارتر...، قرص ناني بر سر اين سفره بود و ناگهان، شد هلالي، رؤيتش از ماه نو دشوارتر!

کلاهبرداري در پوشش کمک به نيازمندان

رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت از دستگيري فردي خبر داد که با معرفي و منتسب کردن خود به يکي از نهادهاي دولتي تحت پوشش کمک به نيازمندان از شهروندان کلاهبرداري مي‌کرد. سرهنگ سعيد راستي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: اوايل هفته گذشته شکايات متعددي از سوي شهروندان يکي از مناطق جنوب تهران در خصوص کلاهبرداري فردي که در قالب کمک به نيازمندان اقدام به اخذ مبالغ هنگفتي از شهروندان کرده بود، دريافت کرديم. وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه و با اخذ اظهارات از شاکيان مشخص شد اين فرد خود را به يکي از نهادهاي دولتي منتسب و مبلغ يک ميليارد ريال تحت پوشش کمک به نيازمندان کلاهبرداري کرده و از محل سکونتش متواري شده است.

طعنه محسن تنابنده به گراني ماکاروني

محسن تنابنده، بازيگر نقش نقي معمولي در «پايتخت»، با به اشتراک گذاشتن صحنه‌اي از اين سريال در اينستاگرامش، با افزايش قيمتِ ماکاروني، شوخي کرد. او صحنه‌اي از سريال «پايتخت» را منتشر کرده است که در آن از شخصيت ارسطو با بازي احمد مهران‌فر، مي‌پرسد: «ماکاروني رو آوردن، ماکاروني چرب، سس قرمز، خرسي؟» اين بازيگر، در توضيح اين فيلم و با اشاره به گراني آرد و ماکاروني، نوشته است: «ماکاروني که پريد، تا مي‌توانيد سس خرسي را دريابيد.»

بازداشت کلاهبردار ميلياردي

فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌غربي از دستگيري کلاهبردار حرفه‌اي با بيش از 6 ميليارد ريال کلاهبرداري در اروميه، خبر داد. سردار رحيم جهانبخش در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وصول چندين فقره پرونده کلاهبرداري از طلافروشان با شيوه و شگرد خريد طلا و پرداخت وجه آن با استفاده از رسيد جعلي در اروميه، به جهت حساسيت موضوع مراتب به صورت ويژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي انتظامي استان قرار گرفت. با اشراف اطلاعاتي و انجام تحقيقات فني و پليسي کارآگاهان، هويت متهم شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي استان دلالت شد.

مجروح شدن شهردار ناحيه 3 تهران

سخنگوي شهرداري تهران از مجروح شدن شهردار ناحيه 3 منطقه 19 هنگام مأموريت مقابله با ساخت و ساز‌هاي غيرمجاز خبر داد. عبدالمطهر محمدخاني طي توئيتي از مجروح شدن شهردار ناحيه 3 منطقه 19 در هنگام مأموريت مقابله با ساخت و ساز‌هاي غيرمجاز خبر داد و نوشت: سيد جواد هاشمي شهردار ناحيه 3 منطقه 19 در هنگام مأموريت مقابله با ساخت‌وساز‌هاي غيرمجاز با ضربات چاقو از ناحيه سر به شدت مجروح شد. چند روز پيش هم به ماشين وي تيراندازي شده بود. هاشمي در پاکدستي و جديت در مقابله با فساد از مديران شاخص شهرداري تهران است. براي سلامتي ايشان دعا کنيم. ‎

سردار آزمون در کنار خواننده مهاجر ايراني

اين روز‌ها که سردار آزمون در بوندس ليگا حضور دارد و در تيم بايرلورکوزن توپ مي‌زند، ارتباط ايراني‌ها و چهره‌هاي خبرساز با او بيشتر شده است. ايراني‌هاي زيادي در کشور آلمان زندگي مي‌کنند که هر از چندي به ديدن بازي‌هاي او مي‌روند. اين بار مازيار فلاحي خواننده پاپ ايراني، تصويري از خودش با سردار آزمون در اينستاگرام منتشر و سردار نيز همان استوري را بازنشر کرده است. شايد عده‌اي خبر نداشته باشند که در اين مدت بر مازيار فلاحي چه گذشته و او چه سرنوشت تلخي داشته است. فلاحي چند سال قبل به کشور اوکراين مهاجرت کرد و در شهر کي‌يف، با تاسيس يک استوديو به فعاليت‌هاي هنري‌اش ادامه داد. با اين همه، پس از حمله روسيه به اوکراين، مازيار فلاحي مانند ميليون‌ها نفر ديگر با سختي و رنج بسيار زياد از شهر کي‌يف خارج شد و به لهستان رفت و همه چيز را در اوکراين رها کرد.

شعار «مرگ بر آمريکا» وزير نفت

جواد اوجي وزير نفت ايران به ونزوئلا سفر کرده است. وي در ديدار با وزير نفت ونزوئلا و در واکنش به شعار «زنده باد ايران» گفت: «زنده باد ونزوئلا، مرگ بر آمريکا» البته اوجي به اشتباه بجاي U. S. A که مخفف ايالات متحده آمريکا است از U. S. I استفاده کرد!

قيمت الاغ هم ميليوني شد

در پي گراني هزينه نگهداري دام، بهاي الاغ نر و ماده افزايش يافت. در حالي که سال گذشته بهاي الاغ جهت همراهي با گله يا باربري در محدوده کمتر از يک ميليون تا دو ميليون تومان بود؛ امسال آگهي‌هاي اعلامي براي فروش الاغ حکايت از افزايش قابل توجه قيمت‎ها دارد. قيمت الاغ در شهرهاي مختلف البته متفاوت است اما در نهايت بهاي خريد يک راس الاغ بين يک ميليون و پانصد هزار تومان تا پنج ميليون تومان گزارش شده است. جواني و نوع استفاده اين حيوان در قيمت آن تاثيرگذار است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار