| کد مطلب: ۱۰۳۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـــــاه

8 نفر قرباني سرعت بالا شدند

رئيس اورژانس تربت‌جام گفت: 8 نفر براثر برخورد 2 دستگاه خودروي سواري پرايد در مسير تربت‌جام به تايباد کشته شدند. علي لطفي اظهارکرد: گزارشي مبني بر کشته و مصدوم شدن 9 نفر به اورژانس اعلام که نيروهاي اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: متاسفانه در اين حادثه دلخراش 8 نفر که 2 نفر آنها زير 10 سال بودند، فوت کردند و يک مصدوم ديگر در بيمارستان بستري و تحت مراقبت‌هاي ويژه است. لطفي بيان کرد: علت حادثه توسط پليس راه در دست بررسي است.

94 کيلو حشيش در بار گوجه‌فرنگي

فرمانده انتظامي استان قم از کشف 94 کيلوگرم حشيش طي بازرسي از يکدستگاه تريلي حامل بار گوجه‌فرنگي خبر داد. سردار سيدمحمود ميرفيضي اظهارداشت: در پيگيري‌هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با موادمخدر مشخص شد قاچاقچيان قصد دارند يک محموله موادمخدر را در پوشش بار گوجه‌فرنگي و پياز به‌وسيله يکدستگاه خودرو تريلي از جنوب به مرکز کشور منتقل کنند، بنابراين موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت. وي افزود: در ادامه ماموران پس از هماهنگي قضائي به محورهاي ورودي استان اعزام و سرانجام خودروي موصوف را با بار قانوني گوجه‌فرنگي و پياز شناسايي، توقيف و به‌همراه راننده و سرنشين خودرو جهت بازرسي به مقر پليس منتقل کردند. فرمانده انتظامي استان قم گفت: طي بازرسي از خودرو تريلي، 94 کيلو و 750 گرم حشيش که به‌طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، کشف شد. سردار ميرفيضي افزود: متهمان نيز در نهايت به‌همراه پرونده تشکيل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

دستگيري کلاهبردار 110 ميليارد توماني

فرمانده انتظامي استان کردستان از دستگيري يک متهم و اعتراف وي به 110 ميلياردتومان کلاهبرداري در شهرستان ديواندره خبر داد. سردار علي آزادي اظهارداشت: به‌دنبال شکايت تعداد زيادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان ديواندره قرار گرفت. وي افزود: طي بررسي‌هاي تخصصي ماموران مشخص شد، متهم با شگرد سوددهي به مالباختگان اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتي دريافت کرده و به مکان نامعلومي متواري شده است. سردار آزادي تصريح کرد: با اشراف اطلاعاتي و تلاش شبانه‌روزي ماموران، متهم شناسايي و پس از کسب مجوزهاي قانوني در عملياتي پليسي در يکي از استان‌هاي مرکزي کشور دستگير شد. اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه و پس از مواجهه با مستندات پليس به کلاهبرداري از 180 نفر به ميزان 110ميليارد تومان اعتراف و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. فرمانده انتظامي استان کردستان در پايان با اشاره به اينکه؛ پليس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم‌زنندگان آسايش و امنيت عمومي است، از شهروندان خواست: فريب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

سارق محتويات خودرو به‌دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر از دستگيري سارق قطعات و محتويات داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ مهدي گل‌محمدي اظهارداشت: در پي دريافت خبرهايي مبني بر سرقت از قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهر اشکذر، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان با بررسي نحوه وقوع سرقت‌ها و همچنين با کار گسترده اطلاعاتي، يک متهم سابقه‌دار را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه او را در مخفيگاهش دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر گفت: سارق در بازجويي‌هاي انجام شده به 20 فقره سرقت قطعات، محتويات داخل خودرو و منزل شهروندان در شهر اشکذر اعتراف و پس از تکميل پرونده و معرفي به مراجع قضائي تحويل داده شد.

سارق قطعات کولرگازي دستگير شد

فرمانده انتظامي استان يزد گفت: ماموران کلانتري 11 شهيد چمران، سارق قطعات اصلي کولرهاي گازي را با 38 فقره سرقت دستگير کردند. سردار عباسعلي بهداني‌فرد اظهارداشت: در پي دريافت خبرهايي مبني بر سرقت از خانه‌هاي شهروندان در سطح شهر يزد، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت. وي افزود: ماموران کلانتري 11 شهيد چمران شهرستان يزد با بررسي نحوه وقوع سرقت‌ها و همچنين با کار گسترده اطلاعاتي، يک متهم سابقه‌دار را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه او را در مخفيگاهشان دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان يزد گفت: سارق در بازجويي‌هاي انجام شده به 38 فقره سرقت قطعات اصلي کولرهاي گازي از منازل شهروندان و همچنين شرکت‌هاي تجاري در شهر يزد اعتراف و پس از تکميل پرونده روانه دادسرا شد. سردار بهداني‌فرد در خاتمه اظهارداشت: شهروندان توصيه‌هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي بگيرند و منازل، محل کسب‌وکار خود را به دوربين مداربسته و دزدگير مجهز کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار