| کد مطلب: ۱۰۳۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

چمران زیر تیغ جراحی
نایب‌رئیس شورای شهر تهران در خصوص وضعیت جسمانی مهدی چمران گفت: خوشبختانه عمل ایشان موفقیت‌آمیز بوده و سیر عادی درمان ایشان در حال انجام است. پرویز سروری افزود: پس از دوره قبلی بیماری ایشان و تست‌های درمانی زمانی نیاز بود تا اقدام بعدی انجام شود و خوشبختانه عمل ایشان با موفقیت انجام شده و به زودی از حضور ایشان در صحن شورا بهره خواهیم گرفت.
بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار
در پی گزارشات متعدد واصله، رسیدگی به پرونده شکایات و تخلفات احتمالی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت. پس از بررسی و کارشناسی از پرونده‌های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.
استعفای رئیس‌جمهوری ارمنستان
«آرمن سرکیسیان» رئیس‌جمهوری ارمنستان روز یکشنبه ضمن اعلام استعفای خود گفت که رئیس‌جمهوری ابزار لازم برای تأثیرگذاری بر مهم‌ترین مسائل دولت و ملت چه در عرصه سیاست داخلی و چه در عرصه سیاست خارجی را ندارد. سرکیسیان تأکید کرد که این تصمیم از روی احساس گرفته نشده است و منطق خاصی پشت آن نهفته است. به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهوری ارمنستان گفت که کشورش دوران سختی را پشت‌سر می‌گذارد.
«آرگو» جان یک مادر را نجات داد
علی غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش سه نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان با یک دستگاه خودروی آرگو به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه تعداد هشت نفر از جمله مادر باردار در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر رهاسازی شده و به کمک خودروی آرگو به منطقه امن منتقل شدند.
گلایه همسر شهید سلامت
همسر شهیده فاطمه سادات میردیلمی از شهدای سلامت استان گلستان با اشاره به عدم تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و کاری وی، گفت: از استاندار گلستان خواهش می‌کنم شخصا پیگیر مشکلات ما باشند. محمد تجری با اشاره به اینکه بعد از جان باختن همسرم در حین خدمت رسانی به مردم عزیز در قالب کادر درمان برای ما مشکلات بسیاری از نظر مالی و حقوقی به وجود آمد، اظهار کرد: متاسفانه بعد از گذشتن حدود 5 ماه هنوز هیچ اقدام نتیجه بخشی برای رفع مشکلات ما صورت نگرفته است.
ابتلای نماینده ساوجبلاغ به کرونا
نماینده طالقان و ساوجبلاغ از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد. علی حدادی نوشت: «به‌رغم تلاش‌های بسیار خوب دولت سیزدهم در تأمین واکسن و مهار کرونا، متأسفانه با سرایت این ویروس در پیک ششم مواجه هستیم. بنده نیز به کرونا مبتلا شدم و به دستور پزشک درحال درمان هستم، پیگیر امورات مردم شریف وعزیز حوزه انتخابیه به صورت تلفنی هستم.
تجمع کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت
تعدادی از کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت شهرستان‌های کشور به نیابت از همکاران خود، صبح دیروز در مقابل سازمان خصوصی‌سازی تجمع کرده و خواهان پرداخت حدود ۲سال مطالبات مزدی (سال‌های ۹۷ و ۹۸) خود شدند. بعد از اعتراضات ما، اعضای شورای عالی بورس تصمیم گرفت حدود ۷۵ درصد از مطالبات مزدی عقب افتاده کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت شهرستان‌های کشور (تا پایان سال ۹۸) به صورت علی‌الحساب به همراه معوقات بیمه‌ای و مالیاتی تا یک هفته آینده پرداخت شود.
پرونده قتل شهردار دهدز؟
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور درباره جزئیات رسیدگی به پرونده فرشاد نقدی شهردار دهدز که در حادثه تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه به قتل رسید، گفت: چنانچه به نتیجه برسند گلوله‌ای که موجب کشته شدن شهردار شده از اسلحه نیروهای مسلح شلیک شده پرونده با قرار عدم صلاحیت به سازمان قضائی نیروهای مسلح استان خوزستان ارسال می‌شود.
کشف ۶۰ کلت کمری در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع سلاح و کشف ۶۰ فقره کلت کمری غیرمجاز در ماهیدشت خبر داد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد خودرو حامل سلاح‌های قاچاق در شهر «ماهیدشت» شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف کردند. وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو پژو 405 توقیفی، 60قبضه کلت کمری غیرمجاز و 116تیغه خشاب که به شکل حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
طالبان در نروژ
نشست اسلو با مشارکت هیات طالبان به رهبری امیرخان متقی وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان دیروز یکشنبه با مقامات کشورهای غربی و فعالان مدنی افغان در نروژ آغاز شد. قرار است در نشست روز اول که در پشت درهای بسته برگزار می‌شود، هیات طالبان با فعالان حقوق زنان و همچنین فعالان مدنی گفت‌وگو کند. این اولین سفر یک هیات از طالبان پس از تسلط این گروه بر افغانستان به اروپاست.
فقر، تبعیض و اختلاس
ناصر نقویان کارشناس مسائل دینی گفت: فقر، تبعیض و آمارهای بسیار زشت شایسته این ملت نیست؛ این همه اختلاس، سرقت و ناامنی شایسته این ملت نیست. کافی است یک هفته ستون حوادث روزنامه‌ها را بخوانید، وحشت می کنید که خدایا من کجا دارم زندگی می کنم. روانشناسان می گویند ستون حوادث روزنامه‌ها را نخوانید چون خیلی خطرناک است. ولی واقعیت را نمی‌شود انکار کرد.
تکمیل بیمارستان نجف، به‌زودی
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت عراق گفت: فاز نخست بیمارستان امام علی (ع) نجف آماده و به زودی این بیمارستان تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم کشور عراق و زائران ایرانی خواهد بود. پیرحسین کولیوند افزود: کشور ایران و عراق اشتراکات مذهبی و فرهنگی زیادی دارند و همین امر سبب شده تا دو کشور روابط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. از سوی دیگر شهادت سردار دل‌ها و هم رزمانش باعث اتحاد بیشتر ایران و عراق شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار