| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

«اسکوچیچ» در مراسم بدرقه قهر کرد!

آرمان‌ملی: مراسم بدرفه تیم‌ملی فوتبال بانوان در حالی روزگذشته انجام شد که سرمربی این تیم قول صعود به مرحله بعدی داد و البته سرمربی تیم‌ملی مردان کشورمان با ناراحیت جلسه را ترک کرد!
مراسم
مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران به جام‌ملت‌های آسیا 2022 شنبه با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، رحیم زارع، نماینده مجلس شورای اسلامی، پروین کرملو، سرپرست دفتر نظارت و هماهنگی وزارت ورزش‌وجوانان، فریده شجاعی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین کلانی، حسن روشن و مجید نامجومطلق، پیشکسوتان تیم‌ملی، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال، وحید هاشمیان مربی تیم‌ملی، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
قول سرمربی
مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال زنان ایران برگزار شد و مریم ایراندوست در حاشیه این مراسم گفت: حمایت‌ها بی‌سابقه بود و برای اولین‌بار از یک ورزش زنان به این شکل تجلیل شد. او در مورد احتمال صعود ابران به جام‌جهانی بیان کرد: به بازیکنانم خیلی ایمان دارم چون از نظر فنی و جسمانی آماده هستند. قول صعود از گروه همان را می‌دهم اما در مورد صعود به جام‌جهانی نمی‌دانم.
ناراحتی «اسکو»
در مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام‌ملت‌های آسیا، در حالی‌که فرد همراه سرمربی تیم‌ملی فوتبال از مجری درخواست کرد برای اهدای جوایز بانوان به‌روی سکو برود مجری برنامه گفت: «آسیاب به‌نوبت و الان نوبت شما نیست.» پس از این ماجرا اسکوچیچ که از صحبت مجری برنامه ناراحت شده بود به‌همراه وحید هاشمیان مراسم بدرقه را ترک کرد. وحید هاشمیان برای شرکت در مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال بانوان به کمپ تیم‌های ملـــی فوتبال بانوان آمده بود.
نظر سرپرست
مجتبی خورشیدی درباره ناراحتی دراگان اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال بانوان و ترک مراسم اظهارداشت: ناراحتی نبود، او دندان‌درد داشت و برای همین زودتر رفت. وی در خصوص اینکه گویا از اینکه او برای مراسم بدرقه روی سِن دعوت نشد و زمانی هم که قصد داشت روی سِن برود به او گفته شده «آسیاب به نوبت»، ادامه داد: نه، او وقت دکتر داشت و اصلا اینطور نیست. حتی ما وقت جلسه داشتیم با آقای عزیزی‌خادم که این جلسه هم عقب افتاد. سرپرست تیم‌ملی در واکنش به این مساله که حتی اسکوچیچ پس از ترک مراسم بدرقه گفت این نحوه برخورد با سرمربی تیم‌ملی نیست و با ناراحتی مراسم را ترک کرد، افزود: این را یکی از همکاران رسانه‌ای گفت. دندان اسکوچیچ از روزی که به ایران برگشته، عفونت کرده بود و درد زیادی داشت.
صحبت‌ مدیر رسانه‌ای
محمودرضا رضایی در خصوص اینکه چرا اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم‌ملی فوتبال بانوان سالن را ترک کرده است، گفت: مراسم خیلی خوبی بود و برای اولین‌بار مراسمی در‌شان بانوان برگزار شد. بعداز سخنرانی مراحل اهدای جوایز رسید و چون اسکوچیچ وقت مراجعه به پزشک داشت و هم اینکه پیش از آن جلسه‌ای با کادرفنی داشت آنها به ساختمان پک برگشتند. به همین دلیل سوءتفاهم ایجاد شده که او جلسه را ترک کرده است. باید به این نکته هم اشاره کنم که آقای اسکوچیچ نشستی با ریاست فدراسیون فوتبال داشت اما به‌خاطر وقت پزشک مجبور شد نشست را به بعد موکول کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار