| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

کشف بیش‌ از یک تن مواد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف کامیون حامــل یک تن و 510 کیلوگرم انواع موادمخدر در پوشش بار هندوانه طی یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان میناب خبرداد. سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد گسترده و شبانه‌روزی از انتقال محموله سنگین موادمخدر با خودرو کامیون بنز باری از استان‌های شرقی کشور به‌سمت میناب- بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: در این راستا ماموران حین کنترل خودروهای عبوری یکدستگاه کامیون بنز باری متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان داشت: ماموران پس از انتقال کامیون به پارکینگ و بازرسی از آن یک تن و 510 کیلو گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 150کیلوگرم تریاک و 360کیلو گرم حشیش که به‌صورت کاملا حرفه‌ای در زیربار هندوانه جاساز بود، کشف کردند. این مقام ارشد انتظامی اظهارداشت: در این رابطه کامیون حامل مواد توقیف و 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند. سردار جعفری گفت: سایر اعضای این باند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
500 رأس دام کشف شد
جانشین فرمانـــده مرزبانی استان ایلام از کشف و مهـــار 500 راس دام قاچاق در مرز دهلران خبر داد. سرهنگ احمدرضا حاتمي اظهارداشت: مرزبانان هنگ‌مرزی دهلران در عملياتی غافلگيرانه با انجام اقدامات اطلاعاتي، استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی، اجراي گشت و كمين هدفمند، موفق به مهار احشام قبل از خروج از مرز شدند. وی با بیان اینکه قاچاقچيان به محض مشاهده مرزبانان، گله احشام را رها و با استفاده از تاريکي شب، از محل متواري شدند، افزود: مرزبانان موفق شدند 500 راس گوسفند قاچاق را کشف کنند. سرهنگ حاتمی با اشاره به اينكه تلاش براي دستگيري قاچاقچيان در دستور كار قرار دارد، گفت: کارشناسان ارزش ريالی احشام کشف شده را 15 ميليارد ريال برآورد کردند.
پلمب کارگاه تولید روغن تقلبی
فرمانده انتظامی نکا در مازندران از پلمب یک واحد صنفی که مبادرت به تولید روغن تقلبی صنعتی از طریق رقیق‌سازی روغن با استفاده از گازوئیل می‌کرد، خبر داد. سرهنگ قاســـم عزیزی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی اینکه یک واحد صنفی اقدام به تولید و خرید و فروش روغن تقلبی می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. وي افزود: ماموران نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اداره صمت شهرستان با اخذ دستور قضائی به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده 1150کیلوگرم ماده رقیق کننده، 300 لیتر گازوئیل، 660 لیتر روغن صنعتی تولیدی تقلبی کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: در این واحد صنفی پس از تولید روغن تقلبی آنها را در قوطی یک لیتری، 5 لیتری، 20 لیتری و بشکه220 لیتری بسته‌بندی و پلمب می‌کردند و از آن طریق روانه بازار و به دست مصرف‌کننده می‌رساندند.
کشف بیش از 300 کیلو موادمخدر
جانشین فرمانـــده مرزبانــی استـــان سیستـــان‌وبلوچستان از كشـــــف بیش از 300 کیلــــوگرم موادمخدر توســـط مرزداران هنگ‌مرزی سراوان خبر داد. سرهنگ جواد رفیعی اظهارداشت: ماموران در راستاي كنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوارمرزي، مرزداران هنگ‌مـــرزی سراوان از فعاليت یک باند قاچاق در مناطق مرزي مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، موضوع را به‌صورت ويژه در دستور كار خـــود قرار دادند. وی افزود: سوداگران مرگ كه قصد داشتند موادمخدر را به وسيله موتورسيكلت وارد كشور كنند، به محض مشاهده مرزبانان با رهاكردن موتورسيكلت‌ها و برجاگذاشتن محموله موادمخدر، به سمت خاك كشـــور مقابل متواري شدند. سرهنگ رفیعی تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف چهـــار دستگاه موتورسیکلت، 301 کیلـــو و 500 گرم انواع موادمخدر شامل 212 كيلوگرم ترياك و 89 كيلوو 500گرم حشيش را کشف کنند. جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان با بيان اينکه شناسايي و دستگيري متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ بايد بدانند که امروز مرزداران غیور بيش از هر زماني آمادگي و توان پاسخگويي به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار