| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

دستگیری سارق کابل‌ برق
سرپرست انتظامي رفسنجان از دستگيري سارق سيم و کابل‌هاي برق و مخابرات با اعتراف به انجام 22 فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمدجواد آرامون بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سيم و کابل برق در چند نقطه شهرستان، ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی به‌دست‌داشتن یک متهم سابقه‌دار در این سرقت‌ها پی بردند و در ادامه این فرد را به‌صورت نامحسوس تحت‌نظر قرار دادند. وی افزود: تلاش شبانه‌روزي ماموران خیلی زود به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند این متهم را هنگام بریدن سیم‌های برق در یکی از محله‌های شهر غافلگیر و از موتورسیکلت او بیش از هزارو 200 متر کابل سرقتی کشف کنند.
کادوی تولدی که سرقتی بود
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جیب‌بری با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم پس از جیب‌بری آن را به‌عنوان کادوی تولد، هدیه کرده بود. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: در پی جیب‌بری تلفن‌همراه شهروندی، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران به‌دست آوردند که تلفن‌همراه مسروقه در اختیار یکی از جیب‌بران حرفه‌ای زن به‌نام «هانیه» قرار دارد. وی با اشاره به اینکه مخفیگاه این جیب‌بر در محدوده شوش شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: متهم مدعی بود از سرقتی‌بودن تلفن‌همراه بی‌اطلاع است و تلفن‌همراه توسط دوست برادرش به وی به‌عنوان کادوی تولد هدیه شده است. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در گام بعدی کارآگاهان متهم دوم پرونده را که از اتباع کشورهای همسایه بود، دستگیر و متهم اظهارکرد، تلفن‌همراه از دستفروشی خریده است. این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال این تبعه به پلیس آگاهی، متهم در پیگیری‌های انتظامی به 30 فقره جیب‌بری معترف شد.
سوخت قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسايي و توقيف تانكر حامل 27 هزار و 100 ليتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد. سردار رحیم جهانبخش بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حين کنترل خودروهاي عبوري در جاده قدیم زنجان - تبریز به يکدستگاه كاميون تانكردار مشكوك و آن را برای بازرسي بيشتر متوقف كردند. وی با بيان اينکه پس از توقف خودرو و استعلام از سوابق آن مشخص شد اين كاميون داراي بار قاچاق است، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسي انجام شده، موفق شدند 27 هزار و 100 ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خارج از شبكه توزيع مجاز کشف كنند. فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: پس اخذ مجوز قانوني خودرو به پارکينگ منتقل و راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار