| کد مطلب: ۱۰۲۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

قاتل نوجوان ۱۲ ساله دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب اشکذر از شناسایی و دستگیری قاتل نوجوان۱۲ ساله در این شهرستان بعداز ۲۰ روز تلاش نیروهای اطلاعاتی و انتظامی خبرداد. محمدجواد زارع بیدکی افزود: با دریافت خبری مبنی بر مفقودشدن پسر ۱۲ ساله در آبان‌ماه گذشته مراتب برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به تحقیق گسترده پلیس آگاهی ،بررسی فنی و تخصصی ادله موجود افزود: قاتل فراری در یکی از استان‌های جنوبی کشور دستگیر و برای بازجویی به حوزه قضایی محل ارتکاب جرم انتقال یافت. این مسئول قضائی به اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت اشاره کرد و گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال و جنازه نوجوان برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد.
سانحه رانندگی ۲ کشته داد
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک مورد سانحه رانندگی منجر به فوت در کمربندی اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند. سرهنگ «کیخسرو دستغیب» اظهارداشت: این حادثه در کمربندی اسلام‌آبادغرب به سمت سرپل‌ذهاب رخ داد که یک دستگاه کامیون از جاده منحرف و واژگون شد. وی ادامه داد: در این حادثه راننده کامیون در همان صحنه حادثه و فرد سرنشین نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. سرهنگ دستغیب در پایان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت وقوع این حادثه مرگبار اعلام کرد.
کشف محموله فرآورده‌‌های نفتی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، از کشف ۹۱۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق شامل گازوئیل، بنزین و نفت به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد ریال خبر داد. سردار محمدرضا مقیمی افزود: در اجرای برنامه سالیانه عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی ناجا، «طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت، تانکرهای سوخت‌رسان، جایگاه‌های عرضه سوخت و شرکت‌های تولیدی، صنعتی؛ کشاورزی و....» به‌عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی به منظـور مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی از اواخر آبان امسال به مدت هفت روز در سراسر کشور با استفاده از همه امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی و مرزبانی به اجرا گذاشته شد. وی ادامه داد: در اجرای این طرح، ۹۱۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی قاچاق (گازوئیل، بنزین، نفت و...) به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد ریال کشف که در این راستا ۵۴ دستگاه انواع خودرو متخلف توقیف و ۱۲۰ نفر دستگیر شدند. سردار مقیمی خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تحویل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
100 تن سویای قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ، 100 تن سویا و 14 تن تفاله چغندر قند به ارزش 12 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی زرندیه خبر داد. سردار حسن مفخمی‌شهرستانی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه در تحقيقاتي از نگهداري مقدار قابل‌توجهي سویا و تفاله چغندر قند در يك انبار این شهرستان مطلع شدند. وي خاطرنشان کرد: با تكميل تحقيقات و مشخص‌شدن محل دقيق انبار، طي هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي از اين محل بازديد و 100 تن سویا و 14 تن تفاله چغندر قند كشف شد. فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود:‌ در ارزيابي كارشناسي انجام شده، ارزش كالاهاي كشف شده در اين عمليات 12میلیارد ريال برآورد شده كه در اين خصوص پرونده‌اي تشكيل و در حال سير مراحل قانوني است.
کشف مزرعه بیت‌کوین غیرمجاز
رئیس کلانتری چیتگر از کشف ماینرهای غیرمجاز در غرب تهران، خبر داد. سرهنگ ذبیح‌ا... امیری درباره کشف این ماینرهای غیر مجاز اظهارکرد: اطلاعاتی از سوی ماموران کلانتری چیتگر به‌دست آمد که مشخص شد مزرعه بیت‌کوین در آن محدوده فعالیت می‌کند. وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و بررسی، هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی انجام و تیم عملیات کلانتری چیتگر به محل اعزام شدند. در این عملیات پلیسی شش دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و متهم نیز بازداشت شد. رئیس کلانتری چیتگر اظهارکرد: متهم پس از انتقال به کلانتری چیتگربه جرم خود در خصوص استخراج رمز ارز غیرمجاز اعتراف کرد. به گفته وی، پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارائه شده است.
۱۱۸ کیلو تریاک کشف شد
فرمانده انتظامــی غــرب استان تهران از کشف ۱۱۸ کیلوگرم تریــاک در عملیات مشترک پلیس غرب این استان و سیستان‌وبلوچستان خبر داد. سردار کیوان ظهیری گفت: با به‌دست‌آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت عناصر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران و سرنخ همکاری آنها با قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان زاهدان استان سیستان‌وبلوچستان، بررسی جدی موضوع در دستور کار قرار گرفت. فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا با فعالیت اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و استان سیستان‌وبلوچستان، اخباری در خصوص دپوی موادمخدر در منزل یکی از قاچاقچیان در زاهدان به‌دست آمد، که طی هماهنگی با مقام قضائی و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر زاهدان و تبادل اطلاعات، دو تیم از مأموران انتظامی، بلافاصله محل جابه‌جایی موادمخدر را تحت کنترل و مراقبت قرار دادند. ظهیری تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس، یکی از قاچاقچیان موادمخدر حین جابه‌جایی موادمخدر از یکدستگاه خودروی پراید دستگیر و در بازرسی از صندلی عقب خودرو، تعداد ۹۴ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۹۴ کیلوگرم کشف و در ادامه در بازرسی از منزل یکی دیگر از قاچاقچیان در شهرستان زاهدان، متهم دستگیر و ۲۰ بسته تریاک به وزن ۲۴ کیلوگرم نیز کشف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار