| کد مطلب: ۱۰۲۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

انتخاب نشدن مدیرعامل، به باشگاه آسیب می‌زند

سرمربی تیـــم فـوتبال پرسپولیس بازی تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان را مهم و حساس توصیف کــرد و گفــت: سه امتیاز آن برای سرخپوشان از نان شب هم واجب‌تر است.
دیدار با صنعت
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ‌برتر اظهارداشت: بعداز اینکه ما در سه بازی اخیرمان نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاری که از خودمان داشتیم، برآورده نشد، قطعا مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم و حساس است. به قول معروف سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب‌تر است. باید تلاش زیادی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، با توجه به بازی‌هایی که از تیم صنعت نفت دیدیم باید بگویم این تیم خوب بازی می‌کند.
تماشاگران
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود، خیلی خوشحالم. ان‌شاءا... که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. همه ما انگیزه بالایی داریم و خیلی زود باید به فرم خوب تیم‌مان برگردیم.
افت
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس می‌تواند مانند دو سال گذشته که در مقاطعی اُفت کرده بود، امسال هم به کورس رقابت برای قهرمانی برگردد؟»، تصریح کرد: ممکن است هر تیمی در طول فصل اُفت داشته باشد و وارد یک مسیری شود که خیلی سخت باشد. ما متاسفانه در حال طی این مسیر هستیم، ولی باید خیلی زود راه‌مان را عوض کنیم و به شکل تیمی که قبلا داشتیم برگردیم. همه فوتبال بخش آن فنی نیست و اتفاقاتی که بیرون زمین می‌افتد و مشکلاتی که تیم داشت و دارد تاثیرش را روی ذهن همه ما گذاشته و کار را سخت کرده است.
بلاتکلیفی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی تصریح کرد: چون تیم پرسپولیس است خیلی به مسائل اهمیت داده نمی‌شود. اگر برای باشگاه دیگری اتفاق افتاده بود زمین و زمان را یکی کرده بودند، ولی چون ما سرمان در کار خودمان هست و حرف نمی‌زنیم، با حداقل‌ها می‌سازیم و همه مشکلات را تحمل می‌کنیم، اگر اتفاق ناخوشایندی برای تیم رقم بخورد متاسفانه کسی اهمیتی نمی‌دهد. الان حدود دو هفته است که بازیکنان تاجیکی را گرفتیم، ولی نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
عدم انتخاب مدیرعامل
وی در مورد عدم انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس اظهارداشت: قطعا این بلاتکلیفی به تیم و باشگاه آسیب می‌زند. منِ مربی و بازیکن باید بدانیم که تیم‌مان یک تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتش مشخص است. ما باید بدانیم که با چه کسی طرف حساب هستیم. مشکلات خیلی واضح است و چیزی نیست که پیچیده باشد و بخواهیم کنکاش کنیم، تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس قطعا باید اعضای هیات‌مدیره‌اش، کمیته انضباطی و مدیرعاملش یک چارت مشخص داشته باشد، چون این موضوع کمک می‌کند تا یک تیم همه وظایفش را به‌خوبی انجام دهد. این حالتی که برای پرسپولیس وجود دارد در شأن و شخصیت این تیم نیست. امیدواریم که وزیرورزش هم هرچه زودتر وضعیت را مشخص کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار