| کد مطلب: ۱۰۲۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

خودکشی 3 نفر از اعضای خانواده
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: اختلافات مالی در میان اعضای یک خانواده روستایی این شهرستان منجر به خودکشی 3 نفر از اعضای این خانواده که در نهایت سبب مرگ ۲ نفر از آنها شد. مهراب پوراکبر اظهارداشت: ۲ نفر که شامل یک پدر ۴۵ ساله و فرزند پسر ۱۹ ساله این خانواده بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند و مادر خانواده هم در بیمارستان بستری شده است. وی ادامه داد: پدر و پسر خانواده در این اتفاق با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که ابتدا پدر خانواده به وسیله طناب در باغ شخصی خود در مهاباد اقدام به خودکشی کرد. دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهارداشت: پسر این خانواده نیز پس از اطلاع از خودکشی پدر در همان باغ خانوادگی با طناب اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد. پوراکبر با بیان اینکه تحقیقات در رابطه با علت اصلی اختلاف مالی این خانواده در دست بررسی است، اضافه کرد: مادر این خانواده نیز بعداز خودکشی همسر و فرزندش و اطلاع‌یافتن از مرگ آنها با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان است.
کشف ۳۳ دستگاه ماینر
مدیر منطقه برق شهرستان پاکدشت گفت: با کشف ۲ مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، ۳۳ دستگاه ماینر در پاکدشت کشف و جمع‌آوری شد. حمیدرضا نادری در خصوص جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمزارز افزود: در پی رصدهای اطلاعاتی و هوشیاری ماموران ادره برق پاکدشت ۳۳ دستگاه استخراج رمزارز که از برق غیرمجاز استفاده می‌کردند از یک کارگاه متروکه و یک باب منزل مسکونی کشف و توقیف شد. نادری ارزش ریالی ماینرهای کشف شده را بیش از ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این ماینرها با ۲ رشته کابل غیرمجاز سه فاز تغذیه می‌شدند که توسط بازرسان و ماموران منطقه برق پاکدشت شناسایی و توقیف شد. وی اظهارکرد: هر دستگاه ماینر معادل ۲ و نیم کیلو وات ساعت معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار، مصرف برق دارد که فشار بسیار زیادی را بر شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم می‌کند.
دستگیری سارق ۱۶۰ راس گوسفند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک سارق توسط ماموران پلیس اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب و اعتراف وی به ربودن ۱۶۰ راس گوسفند خبر داد. سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد احشام در روستاهای اسلام‌آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس در تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان سابقه‌دار در شهر گیلانغرب که به اتهام سرقت مسلحانه هم تحت تعقیب قرار داشت، شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این سارق سابقه‌دار، هماهنگی‌های لازم را با پلیس گیلانغرب به‌عمل آورده و در عملیاتی حساب شده، پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شدند. سردار جاویدان تصریح کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت احشام و ربودن ۱۶۰ راس گوسفند با همکاری یک نفر دیگر در شهرستان اسلام‌آبادغرب اعتراف کرد. وی در پایان با اشاره به شناسایی دیگر سارق متواری و تلاش برای دستگیری وی، از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به سارقان خبر داد و اضافه کرد: فرد دستگیرشده نیز به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار