| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

۹ سیلی به آمریکایی‌ها زدیم
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما به ازای ۹ شهید تقدیمی در نبرد مستقیم با آمریکایی‌ها، توانستیم با لطف خدای متعال، ۹ سیلی به یاد ماندنی به آن‌ها بزنیم و آن‌ها امروز به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده اند.
تکذیب برکناری فرمانده ناجا
سخنگوی نیروی انتظامی به خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر برکناری فرمانده ناجا واکنش نشان داد. سردار مهدی حاجیان توضیح داد: انتشار خبر برکناری فرمانده نیروی انتظامی در فضای مجازی کار معاندان است و چنین موضوعی صحت ندارد. وی افزود: در واقع این خبر شایعه است و هرخبری در این باره به شدت تکذیب می‌شود.
تلویزیون دست انقلابی‌هاست
مدیر شبکه مستند گفت: تلویزیون دست انقلابی‌هاست. هرچند انقلابی بودن هم باید در دل آدم‌ها باشد و ظاهر ملاک نیست، منتهی مهمتر این است که باید دید چقدر میدان عمل وجود دارد. حرفم این است که برخی افراد از جناح این طرف و آن طرف با دستاویز قرار دادن هر چیزی، تلویزیون را محافظه‌کار می‌کنند.
واکنش به تجمع کشاورزان
تهمینه میلانی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. تهمینه میلانی در پستش نوشت: زنده باد زاینده رود با امید به بازگشت آب جاری به زاینده رود از دیروز، با حرکت متمدنانه مردم اصفهان، امید به بازگشت زندگی به زاینده رود و حق آبه به کشاورزان، در دلمان جوانه زد.
تکذیب انتصاب فامیلی وزیر صمت
وزارت صنعت، معدن و تجارت هر گونه انتصاب فامیلی وزیر صنعت، معدن و تجارت را بار دیگر تکذیب کرده است. به‌رغم اعلام این موضوع و تاکید او بر عدم هرگونه انتصاب فامیلی وزیر صنعت معدن و تجارت، متاسفانه شاهد انتشار مجدد این شایعه در یکی از پایگاه های خبری و تحلیلی و به نقل از یکی از نمایندگان محترم مجلس هستیم.
مهناز افشار درآستانه ازدواج مجدد ؟!
پس از تبرئه شدن یاسین رامین از حکم 17 سال زندان، مهناز افشار همسر سابق او با انتشار توئیتی رهایی او را تبریک گفت و این توئیت نیز با واکنش عاطفی یاسین رامین مواجه شد. افشار در توئیترش نوشت: ۷ سال به اندازه سن دخترمان درد کشیدی و دم نزدی و همه اینها درس‌ بزرگی به هر کدوم از ماها داد. درس ایستادن و انسان ماندن. هر آدمی برداشت خودش رو میتونه داشته باشه چه آنوقت که عده‌ای از گرفتاریت سرخوش بودند و چه حالا جور دیگه.تو.
تجمع خریداران زمین‌های جهاد
جمعی از خریداران زمین های متعلق به سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به علت بلاتکلیفی این زمین‌ها در مقابل این سازمان تجمع کردند. این افراد که تعداد آنها به حدود 60 نفر می رسد، می گویند: سال‌ها پیش زمین‌های مجاور شهرک صنعتی شهید سلیمی را با عنوان ویلایی خریداری کرده‌اند اما به علت ابطال سندشان امکان خرید و فروش ندارند.
تجمع کارگران پتروشیمی آبادان
دیروز یکشنبه ۳۰ آبان‌ماه کارگران پتروشیمی آبادان برای چندمین بار طی روزهای اخیر برای پیگیری مطالبات خود دست به تجمع اعتراضی در این پتروشیمی زدند. این کارگران خواستار تشکیل شورای اسلامی کار طبق قانون بوده و نسبت به عدم پرداخت حق جذب و حق کارگاهی معترض هستند. افزایش سایر سطوح دستمزد (سایر آیتم‌های کار) همزمان با افزایش حقوق سالیانه از دیگر مطالبات این کارگران است.
اعتراض چهارمحال به بی‌آبی
پس از اعتراض مردم اصفهان نسبت به بحران آب و بی‌آبی زاینده رود امروز مردم چهار محال و بختیاری نیز به وضعیت بی آبی در این استان اعتراض کردند. مردم شهرکرد، برای پیگیری دغدغه‌های آبی به‌ویژه آب شرب، مقابل استانداری تجمع کردند تا خواسته‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.
ابلاغ کیفرخواست سرکرده الاحوازیه
کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به حبیب فرج‌ا... چعب ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه ابلاغ شد. بر اساس کیفرخواست صادره، اتهام وی اداره و سرگروهی گروه تروریستی به نام «حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز» و طراحی و اجرای عملیات‌های بمب‌گذاری و تروریستی متعدد در استان خوزستان و تخریب اموال عمومی به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
توقیف محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کشنده تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد. سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلر، تعداد ۱۸۸۵ کارتن قطعات و اینورسال مخلوط کن که به صورت قاچاق (کم اظهاری) وارد کشور شده بود را کشف کردند. ارزش محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.
آتش‌سوزی در نمایشگاه خودرو در تبریز
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در جریان آتش سوزی که در نمایشگاه خودرو در محله کوثر شرقی (حوالی خلیل آباد) تبریز رخ داد، هفت نفر مصدوم شدند. وحید شادی‌نیا اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان حادثه که دچار سوختگی شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافته و دو نفر دیگر به بیمارستان امام رضا (ع) و یک نفر هم به بیمارستان عالی نسب اعزام شدند.
قطع گاز ۶۶ اداره دولتی استان تهران
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از بازدید حدود ۲۸۰۰ اداره و اماکن دولتی این استان از ۱۲ تا ۲۵ آبان‌ماه امسال برای کنترل مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد و اظهار کرد: گاز ۶۶ مشترک در پی بی‌توجهی به اخطارها قطع شد. سعید توکلی درباره جزئیات این بازدیدها گفت: از حدود ۲۸۰۰ بازدید اداره و اماکن دولتی، ۱۷۰۷ مورد در شهرستان‌ها و ۱۰۷۴ مورد از آن در شهر تهران انجام شده است.
حکم غارت‌گر میراث‌ فرهنگی کردستان
مدیرکل میراث‌فرهنگی کردستان از صدور حکم سنگین برای غارت‌گر میراث‌فرهنگی در کردستان خبر داد و اظهار داشت: پس از تلاش‌های مستمر سرانجام قاضی پرونده کشف سکه‌های تقلبی، برای شخصی که اقدام به نگهداری این سکه‌ها با قصد فروش و توزیع کرده بود علاوه بر صدور حکم ۶ ماه حبس، حکم جریمه نقدی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای او صادر کرد. یعقوب گویلیان افزود: تعداد این سکه‌های تقلبی ۸۷ عدد و از جنس برنج بوده و هیچ ارزش مالی ندارد، اما با همین سکه‌ها می‌توان زندگی خیلی از افراد را از بین برد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار