| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی
رئیس سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: آتش‌سوزی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در بیرجند با تلاش چهار تیم‌ آتش‌نشانی مهار شد. علی حسینی افزود: حادثه آتش‌سوزی در طبقه سوم این مجتمع مسکونی، به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام و بلافاصله سه تیم اطفای حریق و یک تیم امدادی به‌همراه خودروی بالابر از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی اظهارداشت: با توجه به گستردگی حادثه، ساکنان این مجتمع چهار طبقه در طبقات خود حبس شده بودند که با کمک آتش‌نشانان و خودروی بالابر با سلامت کامل به داخل کوچه منتقل شدند. رئیس سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان داشت: در این حادثه ۲ نفر دچار آسیب‌دیدگی سحطی و توسط امدادگران اورژانس به‌صورت سرپایی مداوا شدند.
کشف ۷۰۰ هزارلیتر فرآورده نفتی
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی از کشف ۷۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال طی هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد. سرهنگ ستاد جلال امینی اظهارداشت: در این طرح عملیات‌های متعدد استانی و منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کنترل مصرف‌کنندگان عمده سوخت، تانکر‌های سوخت‌رسان، جایگاه‌های عرضه سوخت و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی و... طی هفته گذشته به اجرا در آمد. وی تصریح کرد: فرآورده‌های نفتی مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان‌ها تحویل و همچنین در این رابطه متهمان دستگیر شده به‌همراه پرونده‌های متشکله تحویل مراجع قضائی شدند. سرهنگ امینی ادامه داد: از تخلفات انجام شده در این حوزه حمل بدون اسناد و مدارک قانونی، حمل سوخت در باک اضافه و غیراستاندارد، عرضه خارج از شبکه، انحراف از مسیر، دریافت سهمیه سوخت با توجه به عدم فعالیت برخی از واحد‌ها در سایه نبود نظارت دقیق بر میزان سهمیه‌های واگذاری شده از سوی سازمان‌های متولی است.
دستگیری سارق مخوف منازل
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مخوف منازل و اماکن قیامدشت به‌نام «مجید روباه»، خبر داد. دوستعلی جلیلیان گفت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن در محدوده قیامدشت و روستای چهلقز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت. وی افزود: با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی، مشخصات متهم که از سارقان سابقه‌دار قیامدشت معروف به «مجید روباه» بود، شناسایی شد. جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضائی در این رابطه انجام شد، اظهارداشت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت طی یک عملیات ضربتی و غافگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت منتقل کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم به ۵ فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در محدوده قیامدشت و چهلقز اعتراف کرد که ۵ شاکی نیز شناسایی و متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
بازداشت سارقان محتویات خودرو
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در غرب تهران خبر داد. ضرغام آذین گفت: به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا قرار گرفت. وی افزود: به‌دلیل حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری با بازبینی دوربین‌های مداربسته و رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه چهار سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مرجع قضائی با مراجعه به محل مذکور در یک عملیات پیچیده سارقان را دستگیر کردند. سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ۴ سارق سابقه‌دار در بازجویی‌های فنی به جرم خود مبنی بر ارتکاب چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند و تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله باند و ضبط از خودرو متهمان کشف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار