| کد مطلب: ۱۰۲۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

اتوبوس
رانندگان اتوبوس های شهریار - آزادی بنا را بر این گذاشته‌اند از این به بعد بدون رعایت فاصله اجتماعی اتوبوس را پر از مسافر کنند. وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند، گفته اند فاصله اجتماعی برداشته شود. در ضمن خط فوق جمعه ها سرویس دهی خوب انجام نمی دهد. جمعه ساعت 9 شب اتوبوس اندیشه مسافران را به شهریار برد، هیچ اتوبوسی از شهریار در پایانه نبود.از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
عباسیان از شهریار
سرعت اینترنت
سرعت اینترنت خیلی کم شده است، لطفا مسئولان به فکر دانش‌آموزان و دانشجویان باشند در حال حاضر وارد امتحانات میان‌ترم شده ایم و این کندی باعث می‌شود که نتوانیم برای معلم سرساعت جواب‌ها را ارسال کنیم‌.
کمالی از تهران
آلودگی هوا
چند روز است که آلودگی هوای تهران واقعا فاجعه‌آوراست، ولی مسوولان تمهیداتی برای این مشکل نمی اندیشند. لطفا مسئولان فکری به حال این موضوع کنند.
یک شهروند از تهران
تماس با رایتل
برای تماس با پشتیبانی رایتل نزدیک به یک ساعت باید معطل بمانیم تا بتوانیم با اپراتور رایتل تماس برقرار کنیم و مشکلات خود را بگوییم. لطفا مسئولان رایتل به این موضوع توجه داشته باشند.
اصغری از تهران
وام ودیعه مسکن
سومین بار است که به بانک ملی محله خود در تهران جهت دریافت وام ودیعه مسکن مراجعه می‌کنم، هربار می‌گویند، سایت وام ودیعه بسته است یا اینکه فعلا سقف آن پر است لطفا مسئولان بانک مرکزی پیگیری بفرمایید.
محمدزاده از تهران
موتورسواران
مدتي بود که نيروي انتظامي توجه زيادي به موتورسواران داشت و اگر بدون کلاه اقدام به تردد مي‌کردند جريمه مي‌شدند اما در حال حاضر موتورسواران با سرعت زياد و بدون گذاشتن کلاه در سطح شهر مانور می‌دهند. انتظار مي‌رود نيروي انتظامي از حرکت موتورسواران متخلف جلوگيري کند.
احدی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار