| کد مطلب: ۱۰۲۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

محرومیت مادام‌العمر یک مدیر فوتبالی
یک مدیر باسابقه فوتبالی از سوی کمیته اخلاق به طور مادم العمر از فعالیت‌های ورزشی (فوتبالی) محروم شد. بر این اساس طی ۱۰ روز آتی باید منتظر اعلام نام وی و چند مدیر ورزشی دیگر نیز باشیم زیرا وی تنها فرد متخلف نبوده و شنیده می‌شود تعداد آنها بین ۴ تا ۷ نفر است که پس از اعلام حکم، نام آنان رسانه‌ای خواهد شد.
تحریم 6 شخص و یک نهاد ایرانی
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که نام شش شخص و یک نهاد ایرانی را به بهانه و اتهام تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات سال ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا در فهرست تحریم ها قرار داده است. وزارت خزانه داری آمریکا همچنین مدعی شد که دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، این شش شخص و یک نهاد ایرانی را بر اساس دستور اجرایی ۱۳۸۴۸ وضع تحریم های خاص در صورت دخالت خارجی در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم ها قرار داده است.
تجمع کشاورزان در زاینده رود
کشاورزان اصفهان که از روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر خشک زاینده‌رود مطالبات خودشان در خصوص تعیین تکلیف وضعیت کشت پاییزه را مطالبه می‌کردند. مردم اصفهان با در دست داشتن شعارنوشته‌هایی تنها مطالبه خود را زاینده‌رود عنوان کردند و نسبت به احیای زاینده‌رود، رفع مشکلات آلودگی و فرونشست تاکید کردند.
مرتضوی مقدم صفحه توئیتری ندارد
مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در اظهاراتی تاکید کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، هیچ صفحه و فعالیتی در توئیتر ندارد و تمامی مطالبی که از جانب ایشان در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود کذب است. مشاور رئیس دیوان عالی کشور افزود: تنها صفحه رسمی رئیس دیوان عالی کشور در فضای مجازی در اینستاگرام و به نشانی mortazavimoghadam.ir است.
توهین به خانواده شهدای هسته‌ای
به گفته فرزند شهید فخری زاده، بنیاد شهید دیداری با خانواده شهدای هسته‌ای ترتیب داده بود، اما ضمن لغو آن جلسه، به همسران شهدای هسته‌ای «توهین» کرده است. این دیدار به دنبال تاخیر چند دقیقه‌ای، رئیس حوزه ریاست قاضی زاده هاشمی جلسه را لغو و سپس با لحنی تند خطاب به همسران شهدای هسته‌ای، علت لغو نشست را تاخیر در حضور این خانواده ها دانسته است.
چهره خندان حاج‌قاسم روی ماشین عروس
زوج جوان و خوش‌ذوق کرمانی خودرو مراسم عروسی خود را با تصویری متبسم از شهید حاج‌قاسم سلیمانی تزئین کردند. تزئین ساده، اما چشمگیر و ماندگار خودرو عروس و داماد کرمانی شامل دو تصویر از حاج‌قاسم است که جلو و پشت خودرو قرار گرفته و این دو جمله هم کنار آن به چشم می‌خورد: «امنیت و شادی‌مان را مدیون شماییم. یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.»
انهدام باند ضدامنیتی در هویزه
وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی، یک باند امنیتی را در هویزه متلاشی کردند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی در اداره کل اطلاعات خوزستان توانستند یکی از باندهای ضد امنیتی سلاح و مهمات جنگی را به هنگام ورود به مرزهای جنوب غربی کشور در شهرستان هویزه در تاریخ ۲۶ آبان ماه متلاشی کنند. در این اقدام اطلاعاتی و عملیاتی صورت گرفته ۸۰ قبضه سلاح جنگی و مهمات شامل ۸۰ قبضه سلاح جنگی و مقادیر زیادی مهمات جنگی) کشف و ضبط شد.
بازداشت به‌خاطر تیراندازی
فرد شروری که با تیراندازی به سمت منزل شهروندی باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس شهرستان ایرانشهر دستگیر شد. سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید از خودرو پیاده و با سلاح کلت کمری به سمت شهروندی تیراندازی و از محل متواری شده‌اند.
لغو اردو به‌خاطر اعتراض عضو پایداری
ظاهرا اردوی مهم اروپایی تیم ملی زنان در شارلوای بلژیک به دلیل عدم صدور مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش به علت اعتراض احمد راستینه نماینده عضو جبهه پایداری در آستانه لغو قرار گرفته است. درحالی که تیم ملی زنان ایران با هدایت مریم ایراندوست برای نخستین بار در ازبکستان و با پشت سر گذاشتن تیم ملی اردن توانست راهی مسابقات نهایی جام ملتهای آسیا شود.
وزیر ارتباطات و تست سرعت اینترنت
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گوشی یکی از حاضرین تست سرعت اینترنت انجام داد. در این تست، سرعت اینترنت بیش از ۱۶ مگابیت بر ثانیه و پینگ ۲۸ میلی‌ثانیه بود. عیسی زارع پور گفت: الان سرعت دانلود حدود ۸ برابر این مقدار را نشان می‌دهد. وی ادامه داد: ما ادعا نمی‌کنیم که این سرعت ایده‌آل است بلکه باید به چند ده و حتی چند صد مگابیت بر ثانیه هم برسیم
میزان ثروت محمد صلاح
ثروت محمد صلاح، ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس در حال حاضر ۹۰ میلیون دلار معادل ۶۶.۹ میلیون پوند است. صلاح ۲۹ ساله با حقوق سالانه ۱۰.۴ میلیون پوند که با پاداش‌های مختلف به ۱۸.۳ میلیون پوند می‌رسد، به پنجمین بازیکن پردرآمد فوتبال جهان تبدیل شده است. قرارداد فعلی صلاح با لیورپول که در سال ۲۰۱۸ امضا شد و در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، شامل دستمزد سالانه ۱۰.۴ میلیون پوند معادل ۲۰۰ هزار پوند در هفته است.
کامالا هریس، رئیس‌جمهور آمریکا شد
جو بایدن روزجمعه به وقت واشنگتن قدرت را به طور موقت به معاونش کامالا هریس واگذار کرد تا برای «عمل روتین کلونوسکپی» تحت بیهوشی قرار بگیرد. به این ترتیب کامالا هریس، نخستین زنی است که در تاریخ آمریکا هر چند به صورت موقت رییس جمهور آمریکا می‌شود. به گفته کاخ سفید بایدن این عمل پزشکی را در بیمارستان نظامی والتر رید در خارج واشنگتن دی سی انجام می‌دهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار