| کد مطلب: ۱۰۲۶۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

مذاکره‌ای با سوریه نداشتم
در چند روز گذشته اخباری در برخی رسانه‌های عربی مبنی بر این منتشر شد که فدراسیون فوتبال سوریه به دنبال برکناری نزار محروس است و از این رو مذاکراتی با علی دایی برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال سوریه انجام داده اشت. در همین رابطه علی دایی ضمن رد خبر مذاکره با فدراسیون فوتبال سوریه اظهار کرد: هیچ مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال سوریه انجام نداده‌ام.

ضرب‌الاجل برای مونوریل قم
نماینده قوه قضاییه در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به بلاتکلیفی تجهیزات مونوریل قم در انبار گمرکات گفت: در بازدیدی که از انبارهای گمرکات انجام شد، با تجهیزات مونوریل مواجه شدیم که چندین سال است رها شده است.

اسکوچیچ نقره داغ شد
بر اساس رای صادره‌ از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، دراگان اسکوچیچ از حضور در یک بازی محروم شد که این محرومیت در دیدار مقابل سوریه پشت سرگذاشته شد. هم‌چنین اسکوچیچ به پرداخت پنج هزار فرانک سوییس محکوم شد که این جریمه باید ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ پرداخت شود.

آخرین وضعیت جسمانی فیاضی
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حدود ۱۰ روز بعد از مثبت شدن تست کرونا درخانه تحت درمان بودم، اما با اوج گرفتن بیماری و با نظر پزشکان درمان را در بیمارستان ادامه می‌دهم. رضا فیاضی افزود: از دو روز پیش در بیمارستان بستری هستم و در حال حاضر وضعیت جسمانی ام رو به بهبود است.

نظر هاشمی درباره اعدام قطب‌زاده
غلامعلی رجایی، مشاور آیت‌ا... هاشمی، برای اولین بار گفت: آقای هاشمی، به من گفت، به امام گفتم نباید قطب‌زاده اعدام شود و شما کودتاچی‌ها را ببخشید و عفو کنید. که البته آنان محاکمه و اعدام شدند. آقای هاشمی، به من این را هم گفت که بعدها امام به ایشان گفته بوده که اصلا معلوم نبوده که قطب‌زاده قصد کشتن مرا داشته است.

داماد سلیمی‌نمین آمد
پس از رفتن عباس هنرمند از باشگاه خبرنگاران به تیم رسانه‌ای دولت، یاسر قدسی «داماد سلیمی نمین» به صندلی ریاست باشگاه خبرنگاران تکیه زد. در روزهای ابتدایی حضور یاسر قدسی در باشگاه خبرنگاران رفتارهای پوپولیستی او باعث ناراحتی برخی خبرنگاران شده است. با حضور پیمان جبلی در رسانه ملی برخلاف شعار شایسته سالاری انتصابات خویشاوندی همچنان به چشم می‌خورد.

ماجرای سرقت از ورزشگاه آزادی
مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره موضوع سرقت‌های انجام شده از ورزشگاه آزادی، گفت: ما برای ساختمان نیمه کاره دوچرخه سواری بارها به این فدراسیون تذکر داده بودیم و از آنها خواستیم که نسبت به تکمیل عملیات ساختمانی و تامین امنیت این ساختمان اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا می تواند بستر اتفاقات ناگواری باشد. احمد مددی افزود: در آخرین پیگیری از فدراسیون متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و همین مساله سبب بروز اتفاق اخیر شد.

حضور امام جمعه در سینما
تصاویری از حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در سینما باعث شد دوباره نام این امام جمعه که پیش از این هم با حضور در بین مردم به چهره مردمی این استان تبدیل شده در شبکه های اجتماعی پر رنگ شود. در تصاویری که منتشر شده مشخص است که امام جمعه تبریز برای دیدن فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی به سینما رفته است.

سامان قدوس تنبیه شد!
سامان قدوس در دقیقه ۶۰ دیدار با لبنان تعویض و جای خودش را به میلاد محمدی داد. او به جای آمدن کنار نیمکت تیم ملی رفتار عجیبی انجام داده و دقایقی به شکلی طعنه آمیز روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین لَم داد و مشغول تماشای بازی ایران و لبنان شد! رفتاری که از چشم اسکوچیچ و مربیان تیم ملی دور نماند تا بی‌سر‌وصدا؛ او را در بازی با سوریه تنبیه کرده و فرصت حضور در میدان را به قدوس ندهند.

اقدام به خودسوزی فرزند شهید
در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدا شاغل در شرکت بهره برداری مترو، یکی از فرزندان شهید و جانباز مدافع حرم، به دلیل مشکلاتی که درسال‌های گذشته داشته و مورد رسیدگی قرار نگرفته بود با ریختن بنزین اعتراض خود را اعلام کرد. اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سریع اطرافیان و صحبت‌های عبداله پور فرد مورد نظر آرام شد و مقرر گردید به مطالبات نامبرده رسیدگی شود.

شکایت دروازه‌بان تیم بانوان از اردنی‌ها
بعد از ادعای واهی سران فدراسیون فوتبال اردن علیه زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی زنان ایران و رد این ادعا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دروازه‌بان ایرانی قصد دارند از سران فدراسیون فوتبال اردن شکایت کند و نسبت به این موضوع اعاده حیثیت کند. در صورت تایید شکایت دروازه‌بان ایرانی از سوی اردنی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند فدراسیون فوتبال اردن را با جریمه روبه‌رو کند.

مشاور امنیت ملی امارات به ایران می‌آید
یک منبع آگاه اماراتی اعلام کرد: «طحنون بن زاید آل نهیان»، هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد تا مذاکراتی را انجام دهد». این سفر درحالی صورت می گیرد که «انور قرقاش»، وزیر امورخارجه سابق امارات اظهار کرد که کشورش اقداماتی برای تنش زدایی با ایران در پیش گرفته است و مصلحت امارات در رویارویی با ایران نیست.

واکنش به مصوبه واردات خودرو
نمایندگان گزارش طرح ساماندهی صنعت خودرو را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در آن اعمال کردند. عبدالناصرهمتی درصفحه اینستاگرام خود نوشت: واردات خودرو باید تحت یک استراتژی و با هدف انتقال تکنولوژی لازم باشد، نه برمبنای صادرات خودروی مازاد و قطعه‌ با وجود تحریم‌ها، این شیوه واردات نه انحصاربازار را می‌شکند و نه گامی به جلو تلقی می‌شود. این نوع واردات خودرو صرفاً منجربه تقاضای ارز والبته رانت برای واردکنندگان خاص می‌شود.

تداوم قاچاق خاک ایران
رئیس فراکسیون محیط زیست گفت: با وجود ممنوعیت‌های قانونی موجود، همچنان شاهد قاچاق خاک ایران به کشورهای همسایه هستیم.سمیه رفیعی گفت: رسوب سالانه شش میلیون هکتار خاک, کاهش عمر مفید مخازن سدها و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی را به همراه داشته است. این موضوع نشان می‌دهد نه تنها از این خاک استفاده نکردیم بلکه شاهد تداوم قاچاق خاک کشور به کشورهای حوزه خلیج فارس هستیم.وی ادامه داد: قاچاق خاک از نظر قانونی ممنوع است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار