منتظر ارائه تضامین کارگزار استقلال هستیم

سازمان لیگ فوتبال طی این هفته جلسات متعددی با مدیران مالی باشگاه‌ها برگزار کرد و در این جلسات علاوه بر ارائه گزارش مالــی ۱۴۰۰-۹۹، باشگاه‌ها در مورد نحوه درآمدها و چگونگی تقسیم آن بین باشگاه‌ها آگاه کرد. صادق درودگر، عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: ما برگزاری چنین جلساتی را از سال ۹۷ آغاز کردیم و در آن سال از مدیران عامل باشگاه‌ها و نمایندگانشان دعوت به‌‌عمل آمد تا با حضور در سازمان لیگ از گزارش‌های مالی آگاه شوند. با این حال برگزاری این جلسات در سال ۹۸ و ۹۹ به‌دلیل شیوع کرونا متوقف شد و نه ما و نه باشگاه پیگیری نکردیم. او افزود: برگزاری این جلسات بسیار خوب و مفید بوده چرا که دو مشکل اساسی وجود دارد که باید درباره آن صحبت می‌کردیم. عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: بحث اول، حوزه تامین اجتماعی است که بازیکنان شامل آن نمی‌شوند و بحث دوم، مشکلات مالیاتی است که هم سازمان لیگ و هم باشگاه‌ها مالیات مضاعف پرداخت می‌کنیم. مدیر امور تبلیغاتی سازمان لیگ فوتبال در ادامه درباره توافق با کارگزار برای سپردن تبلیغات محیطی لیگ برتر به آن توضیح داد: جلسه بسیار خوبی با نمایندگان پرسپولیس و استقلال و آقای علی‌نژاد داشتیم. همچنین در این جلسه نماینده کارگزار استقلال که آمده بود تمام کارگزارها را در اختیار بگیرد، حضور داشت. نتیجه جلسه این شد که تبلیغات محیطی لیگ‌برتر به‌صورت یکپارچه شود و سه شرکت برای تبلیغات محیطی معرفی شود. درودگر گفت: این سه شرکت قرار است کارهای مربوط به تبلیغات محیطی استقلال، پرسپولیس و باقی باشگاه‌ها را به‌صورت جداگانه انجام دهند. کارگزار استقلال که مشخص است، پرسپولیس هم قرار است که کارگزار خود را معرفی کند و سازمان لیگ هم به نمایندگی از سایر باشگاه‌ها کار را در اختیار می گیرد. باید تاکید کنم که قرار است تضامین لازم برای شروع کار داده شود. او بیان کرد: علاقه‌مندیم باشگاه‌ها در تمام حوزه‌ها درآمدزایی خوبی داشته باشند.  

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه