| کد مطلب: ۱۰۲۶۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

بنگاه‌ها

انعقاد 49 تفاهم‌نامه
بین استارتاپ‌ها و معدنی‌ها
آرمان‌ملی: رئیس سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) اعلام‌ کرد: در این جشنواره ۴۹ تفاهم‌نامه بین استارتاپ‌ها، نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ و صنعتی امضا شد. براساس این گزارش، امید اصغری افزود: در طول سه روز برگزاری جشنواره اینوماین ۳ بخش ارائه نیازهای فناورانه معادن، مجتمع‌ها و شرکت‌های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی، هشت نشست و ۶۳ جلسه رودررو (B to B) تشکیل شد. وی بیان‌داشت: تفاهم‌نامه‌های امضا شده توسط دبیرخانه دائمی جشنواره در طول سال پیگیری می‌شود، یونیدرو (موسسه پژوهشی و آموزشی مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) هم با هدف حفظ و تداوم این فعالیت همچون پیش از برگزاری جشنواره، با برگزاری وبینارهای تخصصی با عنوان «معدنیار» تلاش خواهد کرد طرف‌های عرضه و تقاضای فناوری را در این حوزه به هم نزدیک کند. رئیس سومین جشنواره اینوماین با اشاره به شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان دارای ظرفیت فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی، تصریح کرد: در بخش نمایشگاه این جشنواره، موسسه یونیدرو با پایش حدود ۶ هزار شرکت دانش‌بنیانِ ثبت شده در کشور، نسبت به شناسایی شرکت‌های مذکور اقدام کرد.

افزایش ۸۰درصدی صادرات اسلب
آرمان‌ملی: در هفت ماهه امسال، صادرات اسلب ۸۰ درصد افزایش یافته است. براساس این گزارش، مجموع صادرات فولاد ایران (فولاد میانی و محصولات فولادی) در دوره ۷ ماهه سال جاری، پنج میلیون و ۹۱۲ هزار تن بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۳۰ درصدی است. در هفت ماهه امسال، صادرات اسلب رشد ۸۰ درصد و صادرات بیلت و بلوم، ۱۱ درصد افزایش یافته است. سهم صادرات مقاطع طویل فولادی، ۱ میلیون و ۴۸۶ هزار تن بوده و صادرات این مقاطع، در هفت ماهه سال جاری،
۴۴ درصد افزایش یافته است.

تغییری در مشخصات
محصولات ایران‌خودرو اعمال نشده
آرمان‌ملی: گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هیچگونه تغییری در مشخصات و تعاریف محصولات این شرکت در نتیجه اصلاح قیمت‌های اخیر به‌وجود نیامده است. براساس این گزارش، در پی طرح سوال از سوی مشتریان، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: تمامی مشخصات در سایت رسمی ایران ‌خودرو در دسترس همگان قرار دارد و هیچگونه تغییری در این مشخصات و یا تعاریف محصولات ایجاد نشده است. در این اطلاعیه عنوان شده: محصول دناپلاس از ابتدای تولید با رینگ آلومینیومی و ترمز عقب دیسکی عرضه شده و براساس این مشخصات تعریف شده است. در حال حاضر نیز محصول با همین امکانات و تعاریف عرضه می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار