| کد مطلب: ۱۰۲۴۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

خــبـــر

کشف 430 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس یزد و عملیات ضربتی پلیس موادمخدر استان کرمان 430 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و 3 متهم دستگیر شدند. سردار عبدالرضا ناظری، اظهارداشت: ماموران پلیس استان یزد با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر از شهر کرمان به مرکز کشور مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس موادمخدر استان کرمان اطلاع دادند. وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی محل دپو موادمخدر را که منزلی در شهر کرمان بود، شناسایی و با کسب مجوز قضائی به محل اعزام شدند. فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: ماموران در بازرسی از منزل و یکدستگاه خودرو پژوپارس پارك شده در حياط،430 كيلو و 400 گرم ترياك کشف و 3 متهم را دستگیر کردند. سردار ناظری در پایان گفت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت و ارتقا احساس امنيت شهروندان تلاش مي‌كند و لازم است شهروندان جهت امنيت پايدار در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 گزارش دهند.
توقیف کامیون حامل پارچه
فرمانده انتظامي استان چهارمحال ‌‌‌ و بختياري از كشف محموله پارچه قاچاق به ارزش 35 ميليارد ريال خبر داد. سردار منوچهر امان‌اللهي اظهارداشت: در پي كسب خبري مبني بر انتقال يك محموله قاچاق موضوع در دستور كار ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت. وي افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائي، طي عمليات ايست و بازرسي به یکدستگاه کامیون حامل بار قاچاق مشكوك و در یک عملیات موفق پلیسی آن را متوقف كردند. فرمانده انتظامي استان چهارمحال‌‌‌وبختياري ادامه داد: در بازرسي از اين کامیون، 735 طاقه پارچه فاقد مدارك گمركي به ارزش 35 ميليارد ريال كه به‌طرز ماهرانه‌اي جاساز شده بود، كشف و یک متهم دستگير شد. سردار امان‌اللهي با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، به قاچاقچيان كالا هشدار داد: نيروي انتظامي براي تحقق منويات مقام معظم‌رهبري در زمينه اقتصاد مقاومتي، جهش توليد و گسترش اشتغال، با تمام توان با افراد سودجو برخورد قانوني خواهد كرد.
دستگیری سارق حرفه‌ای
رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان از دستگیری سارق حرفه‌ای یک فروشگاه در غرب تهران خبر داد. سرهنگ محسن حیدری، گفت: با وقوع سرقت‌های متوالی از یک فروشگاه در محله گلستان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری با بازبینی دوربین‌های مداربسته و رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند. رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان گفت: باتوجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۴۱ گلستان با هماهنگی مقام قضائی به محل مذکور اعزام و سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند. وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر چند فقره سرقت محتویات داخل فروشگاه اعتراف کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار