| کد مطلب: ۱۰۲۳۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

دپو 121 کیلو تریاک در منزل
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 121 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از یک منزل در شیراز خبر داد. سردار یوسف ملک‌زاده، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری مقادیری موادمخدر در یک منزل واقع در شهر شیراز می‌کنند، مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران منزل موردنظر را مورد شناسایی قرار داده و با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، افزود: در بازرسی از آن منزل، 121 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در این خصوص 3 متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند. سردار ملک‌زاده با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: مبارزه بی‌امان با موادمخدر به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

دستگیری همدست سارق موتورسوار
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از دستگیری همدست سارق موتورسوار پس از متواری‌شدن توسط عوامل منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده خیابان بخارایی خبر داد. علی همه‌خانی اظهارداشت: در محدوده خیابان بخارایی شمالی بعداز خیابان سمیعی (منطقه ۱۶) عوامل کلانتری در حین تعقیب و گریز سارق موتورسوار، راکب و سارق موتورسوار را دستگیر می‌نمایند. وی گفت: در این حین ترک‌نشین و همدست سارق متواری می‌شود که توسط جانشین منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ با مشاهده این مورد اقدام به دستگیری وی نموده و سارق متواری را تحویل عوامل کلانتری می‌دهد. همه‌خانی از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رهاشده و صاحب آن‌را نمی‌شناسند و موارد مشابه که سارقان در حال انجام نیات شوم خود هستند، حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی‌بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.

انهدام باند توزیع موادمخدر
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع موادمخدر در کرمانشاه و کشف 168 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس خبر داد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار قابل‌توجهی موادمخدر از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون حامل موادمخدر در محور «بیستون- کرمانشاه» شده و در محل مناسب مستقر شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: ماموران که مجوز قضائی را همراه داشتند به محض مشاهده کامیون موردنظر نسبت به توقیف و انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند. سردار جاویدان افزود: در این بازرسی 168 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد. وی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند ادامه دارد.

دستگیری سارقان زورگیر موبایل
رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۲ سارق زورگیر گوشی تلفن‌همراه شهروندان و سرقت از منزل در این استان خبر داد. سرهنگ یدا...حسن‌پور افزود: در پی اعلام موارد متعددی از سرقت و زورگیری گوشی تلفن‌همراه شهروندان کرمانی در معابر عمومی، ماموران اداره با مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی‌جویی‌های پلیسی به‌دست‌داشتن ۲ جوان ۲۲ و ۲۵ ساله در این سرقت‌ها پی بردند. وی ادامه داد: دراین رابطه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت این ۲ سارق را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند که این متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به چهار فقره سرقت گوشی‌همراه و یک فقره سرقت منزل به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند. این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان یادآور شد: این ۲ سارق که با پرسه‌زنی در ساعات پایانی شب در محله‌های تاریک و خلوت شهر، گوشی همراه عابران را با توسل به‌زور به سرقت می‌بردند به مراجع قضائی معرفی شدند.

بی‌احتیاطی راننده قربانی گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت که بی‌احتیاطی راننده یکدستگاه کامیونت هنگام حرکت با دنده عقب موجب مرگ یک عابر میانسال در این شهرستان شد. سرهنگ «احمد ساکی» افزود: این حادثه در یکی از میادین ورودی شهرستان نهاوند روی داد که نیروهای پلیس راهور و عوامل اورژانس برای بررسی سانحه و ارائه خدمات درمانی به حادثه‌دیدگان در محل حاضر شدند. وی اظهارداشت: پس از حضور ماموران در محل و انجام بررسی‌های تکمیلی مشخص شد یکدستگاه کامیونت هنگام حرکت با دنده‌عقب با عابرپیاده (مرد میانسال) برخورد کرده که این حادثه منجر به مرگ عابر براثر شدت جراحات وارده می‌شود. فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: براساس نظریه کارشناس تصادفات راهور علت اصلی بروز این سانحه، بی‌احتیاطی راننده کامیونت هنگام حرکت با دنده‌عقب و نقض ماده ۱۵۵ آیین‌نامه راهور است. وی به رانندگان توصیه کرد که همواره به‌خصوص پیش از حرکت با دنده‌عقب به‌علت محدودیت دید نسبت به حضور نداشتن افراد در پشت خودرو اطمینان حاصل کرده و با رعایت آیین‌نامه و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار