| کد مطلب: ۱۰۲۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

سقوط پاراگلایدر و مرگ جوان
فرمانده انتظامــی مرودشـــت از سقـــوط پاراگلايدر و مــرگ جوان 26 ساله در ايـــن شهرستان خبر داد. سرهنــگ فرشید زینلی، اظهارداشت: در پي اعلام مـــرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر سقوط فردي از پاراگلایدر در محدوه تپه‌تلویزیون بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی سیوند به‌همراه عوامل به محل وقوع حادثه اعزام شدند. وي افزود: در بررسي‌هاي به‌عمل‌آمده مشخص شد چترباز 26 ساله حین ورزش پاراگلايدر به پایين سقوط و فوت كرده است. فرمانده انتظامی مرودشت با بيان اينكه جسد متوفي با هماهنگي مقام قضائي به پزشک قانوني منتقل شد، به شهروندان توصيه كرد هنگام ورزش اصول ايمني را رعايت كنند تا شاهد حوادث اين چنين دلخراشي نباشيم.

اعتراف سارق سابقه‌دار
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 20فقره سرقت سیــــم‌ کابل برق در شهرستان كردكوي خبر داد. ســردار سعید دادگر اظهارداشت: با توجه به افزایش ســـرقت سیم کابل برق در برخی از نقاط شهرستان کردکوی مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار سیم کابل‌برق طی یک عملیات پلیسی در یکی از مناطق شهرستان کردکوی حین سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به‌عمل‌آمده و با ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 20 فقره سرقت سیم کابل برق اعتراف کرد.

كشف نفت خام سرقتی
فرمانـــده انتظامـــي استان خوزستان از دستگیری 3 سارق و کشف 60هزارليتر نفت خام سرقتي در شهرستان شوش خبر داد. سردار سيدمحمد صالحي اظهارداشت: در پی وقوع سرقت فرآورده‌های نفتی از لوله‌ای انتقال نفت در شهرستان شوش، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سرخه با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف نامحسوس بر محل‌های احتمال ایجاد انشعاب توسط مجرمان، 3 سارق را در این ارتباط شناسایی و طی عملیاتی منسجم دستگیر کردند. فرمانده انتظامي استان خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط 2 دستگاه کامیون تانکردار توقیف که در بازرسی‌از آنها مقدار 60 هزار لیتر نفت خام سرقتی کشف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار