| کد مطلب: ۱۰۲۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

واکسیناسیون
امیدوارم واکسیناسیون به صورت شبانه‌روزی در تمام شهرها انجام شود، همچنین تعداد مراکز نیز بیشتر شود تا مردم در صف‌های طولانی اذیت نشوند.
شادمهر از تهران

قیمت خودرو
قیمت خودرو روز به روز گران می‌شود و نرخ واحدی برای خودرو وجود ندارد، مگر می‌شود که روزانه این‌همه قیمت بالا برود. از مسئولان دولت جدید درخواست داریم که قیمت ثابتی برای خودرو اعمال کنند تا مردم با نوسان قیمت روبه‌رو نشوند.
احدی از تهران

سامانه املاک
چند هفته هست هر روز برای ثبت نام در سامانه املاک و اسکان اقدام کردم. اما این سامانه دائم نوشته در حال بروزرسانی است. فردا اگر مشکلی پیش بیاد و مسئولان بگویند که چرا ثبت نام نکردید ما چه جوابی داریم، بدهیم. از مسئولان تقاضا داریم که به این سامانه سری بزنند؟
یک شهروند از تهران

نانوایی‌ها
ای کاش به ما صنف نانوا‌ها که از اول کرونا در همه وضعیت‌ها مشغول به کار و خدمت رسانی بوده‌ایم هم توجه می‌شد و در اولویت تزریق واکسن قرار می گرفتیم، روزانه با بیش از صد نفر مشتری مختلف و از همه قشری که ماسک نمی‌زنند و رعایت نمی‌کنند در ارتباط هستیم... کاش یکی هم به فکر ما نانوایان بود.
حمیدی از تهران

جوابیه مترو
پیرو درج مطلبی در تاریخ 10/6/1400 تحت عنوان کارت منزلت به اطلاع می‌رساند: افزایش میزان شارژ کارت منزلت برای عزیزان سالمند باید طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و ابلاغ شهردرای تهران انجام شود که در این خصوص تاکنون مصوبه جدیدی به شرکت بهره‌بردرای متروی تهران و حومه ابلاغ نگردیده است.
شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری
تهران و حومه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار