| کد مطلب: ۱۰۱۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

کامبک سرخ ها در فولادشهر!

آرمان ملی: تیم ذوب آهن روزگذشته در دیداری معوقه به مصاف پرسپولیس رفت که در این بازی قرمزهای پایتخت توانستند با دو گل در این دیدار پیروز شوند.
گزارش بازی
در ۴۵ دقیقه ابتدایی مسابقه قرمزهای تهرانی کار را بهتر آغاز کردند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ذوبی ها از دست دادند. با گذشت زمان گاندوها رفته رفته توپ و میدان را در دست گرفتند. در یکی از صحنه بر اثر فشار سبزپوشان بازیکنان پرسپولیس دچار اشتباه شده و شاگردان سیدمجتبی حسینی از فرصت به دست آمده استفاده کرده و به گل رسیدند. دقیقه ۳۶ روی اشتباه حامد لک، مهاجم ذوب آهن صاحب توپ شد و ضربه‌اش به گل نخست تبدیل شد. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. در نیمه دوم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با به ثمر رساندن دو گل کامبک کرده و سبزپوشان را در خانه خود شکست دهد. دقیقه ۶۹ ارسال احمد نوراللهی از سمت راست با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد و این توپ با عبور از دروازه‌بان ذوب آهن تبدیل به گل شد. دقیقه ۸۱، ارسال امید عالیشاه با ضربه سر تماشایی مهدی عبدی همراه شد و توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.
آفساید
یک کارشناس داوری فوتبال گفت که داور دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس عملکرد خوبی داشت اما کمک‌داور مرتکب اشتباه شد. حیدر سلیمانی در خصوص قضاوت کوپال ناظمی در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهارداشت: کوپال ناظمی قضاوت خیلی خوبی انجام داد و به عنوان داور وسط در تمام صحنه‌ها حاضر بود. اخطارهایی که در نیمه دوم داد کاملا صحیح بود و بدون اشتباه قضاوت کرد. تنها نکته این بازی در دقیقه 52 بود که یعقوب سخندان کمک‌داور این دیدار اشتباه کرد. مهدی عبدی با مدافع آخر ذوب آهن در یک خط قرار داشتند و گل پرسپولیس به اشتباه آفساید اعلام شد. وی در پاسخ به این سوال که در دقیقه 76 مهدی ترابی با خطا روی بازیکن ذوب آهن مستحق دریافت کارت زرد دوم بود؟ افزود: در این صحنه یک خطای معمولی رخ داد و نیازی به کارت زرد نداشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار