| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

یارانه
می‌خواستم بگویم دولت این ماه یارانه خیلی‌ها را دوباره قطع کرده است. از مسئولان دولتی درخواست داریم که لااقل دلیل قطع شدن یارانه را اعلام کنند که ما هم بدانیم چرا یارانه‌مان قطع شده است.
اکبری از تهران

محدودیت رفت و آمد
با وجود محدودیت‌های اعمال شده برای جاده‌های کشور ولی بازهم پلاک غیربومی در شهرها دیده می‌شود، واقعا سوال دارم که این محدودیت‌ها اعمال می‌شود؟
همتی از گیلان

واکسن
با توجه به اینکه واکسیناسیون افراد ۸۰ سال را اعلام کردند ولی هیچ دعوتی برای مادربزرگم انجام نشده است و همچنان منتظر هستیم تا واکسن را دریافت کنیم.
یک شهروند از تهران

قابل توجه مخابرات
یک موضوع که می‌تواند حیاتی و حساس باشد و توسط شرکت مخابرات و اپراتورها بررسی و پیگیری شود عدم امکان تماس با پلیس یا اورژانس با تعداد زیادی از مدل‌های تلفن همراه موجود در بازار هست. به ‌طوری‌که در زمان بحرانی شماره ۱۱۰ را می‌گیرید ولی گوشی به ۱۱۲ وصل می‌شود و اپراتور آن مجموعه مساعدت ندارد و یا به هیچ ارگان امدادی متصل نمی‌شوید. از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند.
یک شهروند از تهران

خدمات بازنشستگان
از وزیر محترم تعاون و رفاه و رئیس محترم برنامه و بودجه سوالی کنید که قسمتی از اجرای قانون خدمات کشوری برای بازنشستگان همچنان باقی مانده است این موضوع چه زمانی اجرا می‌شود و ضمنا مطالبات سیزده ساله اجرای قبلی آیا قابل پرداخت هست یا خیر.
بخشی از رضوان شهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار