| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

مخالف بستن دهان منتقدان و مخالفانم

آرمان ملی: «من مصطفی تاجزاده یک شهروند یک اصلاح‌طلب معاون بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد دولت موسوی و معاون سیاسی وزارت کشور دولت آقای خاتمی یک زندانی سیاسی ۷ ساله و یک ایرانی امروز رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدم.» او دیروز به همراه فخرالسادات محتشمی‌پور به وزارت کشور رفت تا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. هواداران تاجزاده که برای حمایت از او در نزدیکی وزارت کشور حضور داشتند به محض پیاده شدن تاجزاده از اتومبیل شعارهای حمایتی از جمله «درود بر تاجزاده» سر دادند، اما برخلاف حامیان احمدی‌نژاد نظم و قانون را رعایت کرده و مانع بروز مشکلی برای پلیس و شهروندان شدند، البته باید در نظر داشت تاجزاده که سابقه کار سیاسی طولانی مدت دارد هم از اقدامی که سبب تحریک حامیانش شود، خودداری کرد و با آرامش به دست تکان دادن برای طرفدارانش به نشانه تشکر بسنده کرد.
با بستن دهان منتقد مخالفم
مصطفی تاجزاده پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با سیاست داخلی امنیتی و بستن دهان مخالفان و منتقدان و گرفتن حق فعالیت تشکیلاتی از هر ایرانی با هر گرایش و عقیده ای که ملتزم به قانون است و خشونت را نفی می‌کند مخالفم. با نظارت استصوابی و سلب حق نامزد از هر ایرانی واجد شرایط در قانون اساسی مخالفم. تاجزاده ادامه داد: من با نگاه طالبانی و داعشی به دین مخالفم و معتقد به حجاب ولی به حجاب اجباری و با قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان و با سلب حقوق هر شهروندی با هر عقیده و مذهبی و قومیت و زبان و مخالفم. وی گفت: من با سیاست خارجی پرهزینه و آمریکا ستیزی و روسیه دوستی با دخالت نظامیان در سیاست اقتصاد و انتخابات با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به بانک‌های بی نام و نشان با تبعیض در استخدام و گزینش‌های عقیدتی و سیاسی مخالفم. با انحصار و تک صدایی در سیما و فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالف هستم. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: من با نگاه و ادبیات دشمن محور مخالفم و آمده‌ام که بابی دوستی بگشائیم. مرگ خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست داشتن زندگی و تلاش برای افزایش شادی و امید است. من برای گفت‌وگو و تعامل و همکاری آمده‌ام.
تسلیم قانون‌شکن‌ها نمی‌شویم
تاجزاده می‌گوید: من نامزد ریاست جمهوری شده‌ام، اما دعوای قدرت با هیچکس ندارم. برای آشوب یا به خیابان کشیدن مردم ثبت نام نکرده‌ام، بر این باورم که مطالبات ملت باید با روش‌های مسالمت آمیز اما با بیانی صریح و صمیمی تا مرحله تحقق دنبال شود. ما مسیر گفت‌وگو و آشتی را ترک نخواهیم کرد حتی اگر طرف مقابل با ما سر جنگ داشته باشد ما با همگان سر صلح و تفاهم و اصلاح داریم...
ادامه صفحه 6

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار