| کد مطلب: ۱۰۰۸۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

۶ سال حبس برای شهردار سابق صدرا
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه متهم ردیف اول در این پرونده به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده است از محکومیت متهم ردیف دوم این پرونده به دو مجازات ۴ سال حبس به لحاظ فراهم کردن موجبات فساد و همچنین ۱۴ ماه حبس تعزیری به لحاظ تهیه فیلم و تصاویر مستهجن به منظور فساد خبر داد. سید‌کاظم موسوی افزود: متهم ردیف سوم پرونده به ۲ سال و ۶ ماه حبس تعزیری و متهم ردیف چهارم نیز به ۱۴ ماه حبس تعزیری در بخشی از پرونده و ۲ سال و یک روز حبس تعزیری دیگر در خصوص جرائم مطرح در این پرونده محکوم شده است.

علی کریمی انصراف داد
علی کریمی با ارسال نامه‌ای به مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از حضور در برنامه‌ای که برای کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است، انصراف داد. در نامه علی کریمی آمده است: « اینجانب علی کریمی نامزد تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال سال‌هاست نقاط ضعف فوتبال ایران و راه‌های برون‌رفت از بحران فعلی فوتبال کشور را در قالب گفت‌وگو‌های مختلف بیان کرده‌ام و اکنون حضور در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی و مناظره با سایر کاندیداهای محترم را به صلاح فوتبال کشور ندانسته و آن را بیشتر نمایشی می‌بینم.»

پیام احساسی مادر علی انصاریان
بهنام ابوالقاسم‌پور با انتشار عکسی از مادر و برادر علی انصاریان در اینستاگرام، پیامی به نقل از مادر زنده یاد انصاریان منتشر کرده است.‌ ابوالقاسم‌پور نوشت: پیام ننه علی به دوستداران علی و مردم خوبمون. ممنونم از همه مردم که برای علی سنگ‌تمام گذاشتند. تشکر می‌کنم از همه مردم خوبمون برای علی و مهرداد زیارت عاشورا بخوانید. ان شاءا... سرفرصت از تمام مردم قدردانی می‌کنم.

چرا شهاب حسینی واکسن زد؟
واکسن کرونای شهاب حسینی حواشی زیادی داشت. از شهاب ماجرای واکسیناسیونش را پرسیدند که گفته است هیچ نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم.

رفتگر قهرمان در شهرداری دزفول
دارنده ۲ مدال طلای کشتی نوجوانان آسیا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، درباره شرایط شغلش در شهرداری دزفول گفت: حدود یک ماه است از طریق یکی از آشنایان که سفارش کرده بود، در شهرداری دزفول به عنوان رفتگر مشغول به کار شده‌ام. ساعت ۱۰ هر شب کارم را شروع می‌کنم و تا ۴ صبح در خیابان‌های دزفول زباله‌ها را یا به‌وسیله فرغون یا با نایلون‌های بزرگ جمع‌آوری می‌کنم تا خیابان ها تمیز شوند.

کشف دلارهای تقلبی در کرمان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۰ هزار دلار تقلبی از ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سانتافه هنگام عبور از جاده شهرستان نرماشیر خبر داد. سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی اظهار داشت: ماموران هنگام پایش محور«کرمان- زاهدان» یک دستگاه خودروی سانتافه را جهت بررسی متوقف کردند. ماموران در بررسی دقیق این خودرو متوجه وجود جاسازی در یک قسمت این خودرو شدند که مشخص شد، مقداری وجه نقد شامل ۱۰ هزار دلار تقلبی در این جاساز، پنهان شده است.


هشدار به فروشندگان مجوز سفر
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: بر اساس گزارش‌های برخی از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی به نحوی از انحا اقدام به واگذاری یا صدور مجوز سفر برای افراد، سایت‌ها و صفحات مجازی برگزارکننده تورهای گردشگری غیرمجاز می‌کنند. در صورت مشاهده هر گونه واگذاری یا صدور مجوز، صدور لیست بیمه و ارائه مدارک تور برای افراد و سایت‌ها و صفحات مجازی صدرالاشاره، پرونده شرکت جهت تصمیم‌گیری‌های بعدی به کمیسیون فنی نظارت بر عملکرد دفاتر احاله خواهد شد.

درگیری لفظی در صحن شورا
در ابتدای جلسه علنی دیروز شورای شهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران خطاب به اعضای شورا گفت: به دلیل دستور بودجه و مهم بودن آن، لطفا اعضا نطق و تذکر ارائه ندهند. وی تاکید کرد: آقای سالاری هم دستور مهمی را آماده کرده بود که حدود نیم‌ساعت زمان می‌برد و در این جلسه به آن نخواهیم پرداخت. حجت نظری عضو شورای شهر در واکنش به این صحبت، گفت: آقای رئیس شما خودتان نطق کردید چرا آقای سالاری نباید اجازه داشته باشد؟ هاشمی تاکید کرد: بنده نطق بودجه‌ای کردم!

گلایه عضو جامعه روحانیت از حدادعادل
حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز: ما انتظار نداریم آقای حدادعادل بگویند تقابل؛ تقابلی وجود ندارد ما حامی هر اتفاقی که منجر به وحدت شود، هستیم. همه تلاش این است که جریان‌های مختلف اصولگرایی با هم به توافق برسند. من عقیده دارم چه در پوشش ائتلاف و چه در پوشش وحدت باید جمع شوند در هر صورت حمایت خواهیم کرد و خود ما نه ادعا، نه کاندیدا و نه مساله پدرخواندگی نداریم.

بحث تعطیلی تهران مطرح نیست
استاندار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شایعات و مباحثی درخصوص تعطیلی تهران به‌خاطر بیماری کرونا مطرح است، گفت: تعطیلی تهران اصلا مطرح نیست و در چنین شرایطی ضرورتی بر این کار هم وجود ندارد. انوشیروان محسنی بندپی افزود: اکنون بحث دورکاری یک‌سوم کارمندان آن هم برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای مطرح است. در بحث اشتغالزایی هم از آن هدف‌گذاری که ۹۹هزار اشتغال بود، فراتر رفتیم که همه آنها به خاطر هماهنگی دستگاه‌هاست و اکنون ضرورتی مبنی بر تعطیلی ادارات وجود ندارد.

بازداشت یکی از مدیران بانک مرکزی
یکی از مدیران ارشد ارزی بانک مرکزی به اتهام دریافت رشوه در پرونده توزیع ۳۵میلیارد دلار ارزهای مداخله‌ای بانک مرکزی بازداشت شد. متهم بازداشتی پنجمین مدیر ارشد بانک مرکزی است که در سال‌های اخیر تحت تعقیب قرار گرفته است. متهم، چندین سال مسئولیت اصلی در حوزه ارزی بانک مرکزی بالاخص فروش بی‌ضابطه ده‌ها میلیارد دلار ارز در قالب ارزهای مداخله‌ای را برعهده داشته و یکی از متهمان اصلی در خصوص ایجاد نابسامانی‌های ارزی در سال‌های اخیر در کشور است.

شکایت از محمود صادقی!
محمود صادقی نوشت: معاونت فضای مجازی دادستانی علیه من به دلیل توئیت اعلام مثبت بودن تست کرونایم در سال گذشته به عنوان نشر اکاذیب اعلام جرم کرده است! وی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «‌پیرو شکایت شورای نگهبان، دیروز در شعبه چهار دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدم. در ابتدای جلسه یک اتهام عجیب دیگر هم به من تفهیم شد؛ معاونت فضای مجازی دادستانی علیه من به دلیل توئیت اعلام مثبت بودن تست کرونایم در سال گذشته به عنوان نشر اکاذیب اعلام جرم کرده است!»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار