| کد مطلب: ۱۰۰۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

اعتراف به 20 فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق و اعتراف وی به 20 فقره انواع سرقت در شهرستان آق‌قلا خبر داد. سردار سعید دادگر، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در شهرستان آق‌قلا و با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با رصد سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات تخصصی موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند. فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه به 20 فقره انواع سرقت در آق‌قلا اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. سردار دادگر در پایان خاطرنشان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و اجازه نخواهد داد عده‌ای هنجارشکن، امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

کشف ۹۳ کیلو مواد
فرمانده پلیس فرودگاه‌ها از کشف ۹۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد. سردار حسن مهری اظهارکرد: ماموران پلیس فرودگاه مشهد با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده از اقدام قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر با یکدستگاه کامیون از استان کرمان به شهر مقدس مشهد مطلع شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا افزود: با مشخص‌شدن جزئیات مربوط به زمان و مسیر جابه‌جایی موادمخدر، تیمی از کارکنان پلیس فرودگاه و ماموران عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند. وی ادامه داد: قاچاقچیان این پرونده برای پوشش و گمراه‌کردن ماموران اقدام به جاسازی موادمخدر در بار پروفیل یکدستگاه کامیون کرده بودند که توسط پلیس شناسایی و توقیف شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس مهری خاطرنشان کرد: در بازرسی از کامیون ۹۳ کیلوگرم تریاک که به‌صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد و سه نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی برای ادامه رسیدگی معرفی شدند.

دستگیری سارقان خودرو
جانشین فرمــانــده انــتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق با 12 فقره سرقت خودرو و 107 فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد. سردار علی محمدی اظهارداشت: در پي وقوع سرقت‌های متعدد خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهر تبریز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی در ادامه افزود: ماموران پس از بررسي مكان سرقت‌هاي صورت‌گرفته، باند 2 نفره سارقان بومی را شناسايي و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای آنها دستگير كردند. جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: متهمان در بررسی‌هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پليسي به 12 فقره سرقت خودرو و 107 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف كردند. سردار محمدی با اشاره به اينكه متهمان دستگير شده داراي سابقه سرقت بوده، خاطرنشان كرد: سارقان با خودروهای سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کردند که پس از تشكيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شدند. جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خودروهای سرقتی به مالباختگان تحویل داده شدند از شهروندان درخواست کرد: توصيه‌ها و هشدارهای پليس را در جهت پيشگيري از وقوع سرقت‌ها جدي گرفته از پارک‌کردن خودروهای خود در مناطق خلوت و تاریک خودداری کرده و حتما از تجهیزات ایمنی مانند قفل پدال و فرمان استفاده کنند.

کشف محموله ماسک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، 34 هزار عدد ماسک و 700 لیتر محلول ضدعفونی قاچاق در ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه کشف شد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه پس از اطلاع از دپوی مقدار زیادی ماسک و محلول ضدعفونی قاچاق در یکی از انباری‌های ترمینال، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی 34 هزار عدد انواع ماسک سه لایه و 700 لیتر محلول ضدعفونی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 800 میلیون می رسید، کشف شد. سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار