| کد مطلب: ۱۰۰۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

کشف 2 انبار داروي قاچاق

فرمانده انتظامي البرز اعلام کرد که با تلاش ماموران پليس امنيت اقتصادي البرز 2 انبار داروي قاچاق در منطقه گرمدره شهرستان کرج کشف شد. سردار عباسعلي محمديان اظهارداشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان البرز، در اجراي سرکشي و کنترل انبارهاي نگهداري کالا موفق به شناسايي 2 انبار در منطقه گرمدره شدند که اقدام به نگهداري داروي قاچاق مي‌کردند. وي افزود: اين 2 انبار که مملو از داروهاي قاچاق ايراني و خارجي بود با همکاري بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز کشف و ضبط شد. محمديان گفت که با دستور اداره کل تعزيرات حکومتي استان البرز، محل‌هاي مذکور پلمب و پرونده مقدماتي مستند به موادقانوني مربوط به نقض ضوابط نگهداري دارو تشکيل و مالک انبارها نيز براي ادامه تحقيقات تحويل مراجع قضايي شد. فرمانده انتظامي استان البرز افزود: در بازديد از اين 2 انبار در مجموع 12 ميليون و 685 هزار و 213 عدد دارو که در شرايط خاص نگهداري مي‌شد، کشف شد. وي بيان داشت: ارزش تقريبي داروهاي کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 120 ميليارد ريال برآورد شده است.

توقيف ماينرهاي غيرمجاز

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف 31 دستگاه ماينر (استخراج ارز ديجيتال) غيرمجاز به ارزش 10 ميليارد ريال در شهر کرمانشاه خبر داد. سردار علي‌اکبر جاويدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران کلانتري 22 مسکن از وجود تعدادي ماينر غيرمجاز در يک واحد مسکوني، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وي ادامه داد: ماموران کلانتري پس از شناسايي محل نگهداري ماينرهاي غيرمجاز در شهرک مسکن کرمانشاه و هماهنگي با مقام قضائي، بازرسي لازم را به عمل آوردند. فرمانده انتظامي استان کرمانشاه تصريح کرد: در اين بازرسي 31 دستگاه ماينر (استخراج ارز ديجيتال) غيرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 10 ميليارد ريال مي‌رسيد، کشف شد. سردار جاويدان در پايان از دستگيري يک نفر در اين خصوص و معرفي وي به دستگاه قضائي جهت صدور حکم لازم خبر داد.

اعتراف سارق قطعات خودرو

فرمانده انتظامي شهرستان نجف‌آباد از دستگيري يک سارق حرفه‌اي قطعات خودرو و کشف 20 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ محمدحسين باباكلاني بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در مناطق مختلف شهر نجف‌آباد، بررسي موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت. وي گفت: ماموران کلانتري 17 حين گشتزني، فردي را در حال بازکردن کاپوت يکدستگاه خودرو مشاهده و طي عملياتي غافلگيرانه او را دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: فرد دستگيرشده هنگامي‌که با مستندات پليس روبه‌رو شد به 20 فقره سرقت قطعات خودرو در شهر نجف‌آباد اعتراف کرد. سرهنگ باباکلاني با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي از شهروندان خواست، از پارك خودرو در محل‌هاي تاريك و كم‌تردد خودداري و وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني مانند قفل مركزي و دزدگير، قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

کشف 10 فقره کلاهبرداري

رئيس پــايـــگاه هشتم پليس آگاهي از دستگيري مجرم حرفه‌اي و کشف 10 فقره کلاهبرداري به ارزش تقريبي 150 ميليون تومان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علي عزيزخاني بيان داشت: شاکي با حضور در پايگاه هشتم پليس آگاهي اظهارداشت: «پانزدهم فروردين‌ماه موتورسيکلتي را از طريق آگهي در فضاي‌مجازي به‌صورت مزايده‌اي از شخصي به‌نام «سيروس» خريدم، ليکن پس از انجام معامله و پرداخت ثمن آن به فروشنده، هنگام مراجعه به پارکينگ محل توقيف موتورسيکلت متوجه شدم که کليه مدارک مزايده جعلي است». وي عنوان کرد: کارآگاهان تيم مبارزه با جعل و کلاهبرداري پايگاه پس از انجام تحقيقات مقدماتي از مالباخته، با اقدامات پليسي موفق شدند هويت اصلي متهم را به‌نام «کامران» داراي 4 فقره سابقه کيفري در زمينه سرقت موتورسيکلت و کلاهبردراي به‌دست آورند. رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي ابراز داشت: متعاقبا با تحقيقات نامحسوس، مخفيگاه وي واقع در خيابان انبارنفت شناسايي و با هماهنگي قضائي طي عملياتي پليسي دستگير شد. اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم در تحقيقات انجام شده با توجه به مستندات موجود و مواجهه حضوري با مالباخته، صراحتا به بزه‌انتسابي اعتراف و در ادامه افزود، تاکنون حدود 10 فقره کلاهبرداري با اين شيوه و شگرد مرتکب شده است. سرهنگ عزيزخاني افزود: با تلاش مستمر کارآگاهان و اطلاع‌رساني گسترده، کليه مالباختگان شناسايي و پرونده به دادياري دادسراي ناحيه 10 تهران ارسال و متهم با صدور قرار مجرميت روانه زندان شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار