| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

صداي خاموش مردم

دولت نااميدمان کرده، هرآنچه انتقاد بود همه کارشناسان و مردم شريف به اين دولتمردان گفتند، ولي متاسفانه دولت اصلا توجهي به اين انتقادها ندارد،؛ ماهم ديگر خسته شديم . قيمت‌هاي اجناس که آنچنان روز به روز افزايش پيدا مي‌کند ديگر ناي اعتراض کردن هم نداريم از طرفي اندک پس‌اندازي هم که داشتيم از طريق بورس از چنگمان در آوردند. مي‌خواستم بگوبم آيا با اين مشکلات مردم مسئولان خواب راحت داريد؟

حميدي از تهران

اينترنت دانشجويي

چرا نت دانشجويي را نمي‌دهند ما منتظريم، دانشگاه تمام شده است ولي هنوز خبري از اينترنت دانشجويي نيست. چند روز پيش هم آقاي وزير ارتباطات اعلام کردند که ثبت نام کنيد ولي خبري از اينترنت نيست؟!

يک دانشجو از تبريز

سايت ديوار

در سايت ديوار قيمت اجاره‌ها را بردارند، يک سري دلال و سودجو و صاحب خانه‌هاي بي‌انصاف الکي قيمت کاذب در ديوار مي‌گذارند. همين امر باعث شده قيمت‌هاي غيرواقعي درج شود و مالک‌ها هم به قيمت‌هاي کاذب استناد مي‌کنند.

کريمي از تهران

جوابيه مترو

پيرو درج مطلبي در تاريخ 20/11/99 تحت عنوان( شلوغي متروو ازدحام جمعيت به اطلاع مي‌رساند: موضوع کمبود واگن و شلوغي مترو و استقبال از ازدحام مسافر و در نتيجه عدم فاصله گذاري در واگن‌هاي مترو به خصوص در ساعات پيک مسافري، واقعيتي است که در حال حاضر در شبکه متروي تهران با آن مواجه هستيم و اميدواريم با پرداخت بودجه‌هاي مصوب توسط دولت اين مشکل تا حدودي بر طرف گردد در اين شرايط حساس از مسافران محترم انتظار مي‌رود حتي المقدور با مديريت بهينه زمان تردد و انتقال آن به ساعات غيرپيک هم به سلامت خود و هم ديگر مسافران کمک کنند تا با رعايت فاصله اجتماعي و ساير پروتکل‌هاي بهداشتي بتوانيم در کوتاهترين زمان ممکن از اين موقعيت حساس عبور نماييم. ضمن اينکه اين شرکت با تمامي امکانات موجود و توان اجرائي خود تلاش مي‌کند تا بيش از پيش رضايت مسافران گرامي مترو را فراهم نمايد.

شرکت بهره‌برداري راه آهن شهري تهران و حومه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار