| کد مطلب: ۱۰۰۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع بازنشستگان مشهد

روز چهارشنبه (29 بهمن ماه) جمعي از بازنشستگان کارگري شهر مشهد با حضور مقابل ساختمان استانداري، نسبت به شرايط معيشتي و دستمزدهاي پايين انتقاد کردند. اين تجمع از ساعت 10صبح ديروز همزمان با فراخوان سراسري بازنشستگان کشور برگزار شده و حاضران با در دست داشتن پلاکاردهايي، مطالبات خود را مطرح کرده‌اند. اين بازنشستگان مي‌گويند: اعتراض ما به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازي حقوق‌ها و ميزان ناچيز مستمري‌هاست به همين دليل مقابل استانداري حاضر شده‌ايم.

سانسور انتقادات مراجع از صداسيما

رسانه ملي که بايد مظهر گردش آزاد اطلاعات و اخبار باشد، حتي اخبار مربوط به سخنان مراجع عظام تقليد را هم گزينشي منتشر مي‌کند! در ديدار اين هفته رئيس رسانه ملي با مراجع قم، حضرات آيات جوادي‌‌آملي و مکارم‌شيرازي از عملکرد اين رسانه انتقاد کردند و البته بخشي از آن را نيز مورد تأييد قرار دادند ولي راديو و تلويزيون فقط بخش دوم را پخش کرده و از پخش انتقادها خودداري کرده‌اند.

واکنش متفاوت سردار دهقان

سردار حسين دهقان، مشاور مقام معظم رهبري در واکنش به ماجراي فوت بهنام محجوبي از دراويش زنداني در توئيتي نوشت: حال که تحول دستگاه قضائي توانسته اميد را در دل مردم زنده کند، بايد از برخي بي‌تدبيري‌هاي فردي هم جلوگيري شود. قبول مسئوليت و شناسايي علت، عذرخواهي و دلجويي از آسيب‌ديدگان وظيفه ما مسئولان و هر فرد علاقه‌مند به کشور است. اين توئيت با هشتگ بهنام محجوبي منتشر شد.

فوتباليست ايراني رکورددار برج ميلاد شد

فوتباليست اهل شهرستان مرودشت از توابع استان فارس، که در برج ميلاد رکورد زد گفت‌: با گذاشتن توپ فوتبال روي سر، هزار و 693 پله برج ميلاد را به حالت عقب رفتن طي کردم که اين رکورد براي نخستين بار است که در کشور به ثبت مي‌رسد. عليرضا خسروي گفت‌: زماني که اين پله‌ها را طي کردم‌، 38 دقيقه و 14 ثانيه طول کشيد که بسيار سخت بود زيرا فرد در حالت به عقب حرکت کردن، نياز به تمرکز بيشتري دارد.

وريا غفوري تمرين را ترک کرد

وريا غفوري، کاپيتان تيم فوتبال استقلال تمرين استقلال را به دليل مصدوميت ترک کرد. وريا غفوري، کاپيتان تيم استقلال در جريان تمرين روز چهارشنبه احساس درد کرد کرد و نتوانست به ادامه تمرين بپردازد. وي پس از صحبت با محمود فکري، تمرين را ترک کرد و راهي کلينيک شد. اين در حالي است که در يکي دو روز گذشته صحبت‌هاي متنقاضي درباره ماندن و رفتن غفوري از استقلال مطرح شدهاست.

محکوميت ياشار سلطاني

وکيل محمدباقر قاليباف گفت: با استناد به مواد 697 قانون مجازات اسلامي (تعزيرات) و قانون کاهش مجازات حبس تعزيري مصوب 99 حکم بر محکوميت ياشار سلطاني با لحاظ مقررات تعدد جرم صادر و او به تحمل 13 ماه و يک روز حبس محکوم شده است. علي‌اصغر قهرماني ادامه داد: رأي صادره درباره ياشار سلطاني قابل‌تجديدنظرخواهي در محاکم تجديدنظر استان تهران است. وي اظهار داشت: هدف موکل از طرح شکايت آن بود که نشان دهد ادعاهاي ياشار سلطاني کذب است.

عذرخواهي از ابراهيم تهامي

بعد از گلايه ابراهيم تهامي از غيبتش در فهرست تيم 98 بهنام ابوالقاسم‌پور، از اين پيشکسوت فوتبال ايران عذرخواهي کرد. ابوالقاسم‌پور گفت: البته من فقط مسئوليت اجرايي اين بازي را داشتم و بحث ليست بازي با آقاي عزيزي و آقاي کريمي بود که فکر مي‌کنم سهوا نام آقاي تهامي از قلم افتاده است. وي همچنين اظهار داشت: در مورد اين ناراحتي حق را به ايشان مي‌دهم و قول مي‌دهم حتما اگر دفعه بعد برنامه‌اي باشد، ايشان در صدر دعوت‌شدگان حضور داشته باشد.

تذکر روحاني به وزير اطلاعات

محمود واعظي رئيس دفتر رئيس‌جمهور در حاشيه جلسه ديروز (چهارشنبه) هيأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اظهارات محمود علوي وزير اطلاعات پيرامون فتواي رهبر انقلاب، گفت: موضع نظام و دولت تغيير پيدا نکرده و فتواي رهبري به قوت خود باقي است و اين فتوا چيزي نيست که با يک حرف تغيير کند. واعظي در پاسخ به اين پرسش که آيا آقاي روحاني در اين زمينه به وزير اطلاعات تذکري داده است يا خير، گفت: بله.

توضيحات وکيل بهنام محجوبي

مصطفي دانشجو، وکيل بهنام محجوبي زنداني سياسي و از دراويش گنابادي با توجه به حواشي موجود حول سلامت او در حساب کاربري خود در توئيتر نوشت: با هماهنگي مقامات قضايي و دادسراي امنيت تهران، ملاقات همسر و مادر بهنام محجوبي از روز سه‌شنبه برقرار و صبح ديروز نيز اقدامات درماني از سوي پزشکان مراقبت‌هاي آي سي يو در حال انجام است.

رونمايي از لباس جديد کادر درمان

از لباس جديد کادر درمان براي مقابله با کرونا رونمايي شد. اين لباس در مدت هشت ماه تلاش و تحقيق مداوم دو نفر از دانشجويان نخبه دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي طراحي و توليد شده است. اين پوشش نوين با متعادل کردن گرماي موجود در لباس و امکان خروج گرما، شرايط بهتري براي کادر درمان به‌وجود مي‌آورد.

يک استاد ارتباطات: دستگيرم کنيد

استاد ارتباطات اجتماعي دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: از اکنون به بعد هر فيلم افشاگرانه‌اي که در فضاي مجازي پخش شود من مسئولش هستم و اگر قرار است با کسي برخورد کنند، من بايد دستگير شوم. محمد سلطاني‌فر اظهار داشت: وقتي نماينده‌اي به سربازي سيلي مي‌زند، به جاي ريشه‌يابي مساله اولين کاري که مي‌کنند اين است که ببينند چه کسي فيلم را منتشر کرده است. روابط عمومي‌هاي ما بايد ياد بگيرند چگونه با يک خبر درست يا غلط يا افشاگرانه برخورد کنند.

گفت‌وگوي روحاني با مرکل درباره برجام

معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌‌جمهوري در حساب کاربري خود در توئيتر از گفت‌وگوي حسن روحاني رئيس‌جمهوري با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان درباره برجام خبر داد. عليرضا معزي نوشت؛ حسن‌ روحاني عصر ديروز با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت‌وگوي تلفني داشت. وي اظهار داشت: اين گفت‌وگو نخستين تماس رهبران تروئيکاي اروپايي با رئيس‌جمهوري در دور تازه‌ تلاش‌هاي ديپلماتيک براي حفظ برجام پس از تغييرات در واشنگتن است.

اجراي عمليات آزادسازي کشتي ربوده شده

عمليات آزادسازي دو فروند کشتي تجاري که در حال دريانوردي در آب‌هاي بين‌المللي توسط دزدان دريايي ربوده شده بودند، توسط يگان‌هاي سطحي و پروازي انجام شد. امير دريادار دوم طحاني بيان داشت: اين سناريو شامل دستگيري دزدان دريايي مبارزه با حريق ايجادشده در کشتي که توسط دزدان دريايي براي به تاخير انداختن عمليات نجات ايجاد شده بود و همچنين مداواي زخميان و مصدومان حادثه و در نهايت اجراي عمليات يدک شناور تجاري به لنگرگاه امن با موفقيت انجام شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار