| کد مطلب: ۱۰۵۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

الهامی:

از نساجی بازیکن نمی‌گیرم

ساکت الهامي سرمربي هوادار تهران در خصوص برنامه‌هاي اين تيم در فصل نقل و انتقالات و وضعيت شاگردانش صحبت کرد.

در خصوص شايعه جذب چند بازيکن از نساجي توضيح مي‌دهيد؟

در ابتدا بايد بگويم از بازيکنان قديم خودم هر بازيکني دوست داشته باشد به هوادار بيايد قدمش روي چشم ولي از نساجي به‌خاطر شخص رضا حداديان بازيکن نمي‌گيرم به‌خاطر اينکه ان تيم هم تيم من است به مانند تراکتور که با اين تيم هم به قهرماني رسيده‌ام.اگر مسعود شجاعي هم به تيم هوادار آمد با هماهنگي شخص حداديان بود. مسعود با مهندس مشورت کرده بود و من هم با فراغ بال پذيراي کاپيتان سابق تيم‌ملي شدم. بايد بگويم حميد مطهري در نساجي بسيار خوب کرده و به وي تبريک مي‌گويم.

بر‌اي جذب رشيد مظاهري برنامه داريد؟

رشيد هم جزو بازيکناني است که در تراکتور با هم کار کرده‌ايم. اين بازيکنان براي من زحمت کشيده و قابل احترام هستند.

در خصوص تساوي مقابل آلومينيوم اراک در ليگ نظر شما چيست؟

آلومينيوم از ما بهتر بود. اين حرف را هم به مهدي رحمتي و هم رجائيان مديرعامل اين باشگاه گفتم. روز بد ما بود و شهامت گفتن اين موضوع را دارم. بازيکنانم تمام زحمت خود را کشيدند و مقصر اين نتيجه من هستم و دلايلش را هم خود بازيکنان مي‌دانند. من حتي به رحمتي تماس گرفتم و به وي بابت بازي خوب تيمش تبريک گفتم.

استقلال با شما مذاکره‌اي داشته؟

استقلال الان مربي دارد و بايد به وي زمان داد. خوشحالم که در چند سال گذشته جزو گزينه‌هاي استقلال بوده‌ام و به عنوان هوادار هميشته نتايج اين تيم را دنبال مي‌کردم. در سال‌هايي هم که به عنوان مربي در اين تيم حضور داشته‌ام را فراموش نمي‌کنم ولي الان بايد بگويم اين تيم مربي خوبي به نام ساپينتو دارد و بايد به وي زمان داد تا کارش را دنبال کند. الان تمام تمرکزم روي موفقيت هوادار است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار