| کد مطلب: ۱۰۵۰۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

وعده‌های دولت محقق نشود، پای نظام می‌نویسند نه رئیسی

نماينده اسبق مجلس مدعي شده که سرويس‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي کارهاي سازمان يافته‌اي انجام داده‌اند تا مساله مسکن، در ايران به مرز بحران برسد. محمد خوش‌چهره گفت: به آقاي رئيسي عرض کردم يک چشم من از آمدن شما خندان است و چشم ديگرم، گريان. خندان از اين بابت است که مي‌بينم دولت يکدست شده است و کارها پيش مي‌رود. قواي مجريه، مقننه، قضائيه و نهادهاي انقلابي، شهرداري تهران و… همه کاري شده‌اند و مي‌خواهند وظايفشان را انجام دهند. اينکه در گذشته ناهماهنگي‌هايي بود، ديگر نيست. اما چشم ديگرم گريان است چون از عهده وعده‌هايي که داده‌ايد بر نياييد، مردم ديگر نمي‌گويند، دولت مردمي رئيسي نتوانست، بلکه آنها اين را به پاي نظام مي‌نويسند.

يک نماينده مجلس گفت: ايران با کشور‌هاي ديگر خصومتي ندارد که از طريق بستن تنگه هرمز بخواهد برخورد تقابلي داشته باشد. اما اگر تهديدي متوجه کشور شود تنگه هرمز که سهل است، محدوده اختيارات را تا اقيانوس منجمد جنوبي هم گسترش مي‌دهيم. چراکه ايران هيچ محدوديتي ندارد. در صورت افزايش فشار‌هاي اقتصادي ايران نيز راه‌هاي مقابله معقول را پيش مي‌گيرد. امثال اقدامات پاناما صرفا جنگ رواني است و نبايد در مقابل آن کوتاه آمد. فريدون عباسي درباره اقدام پاناما و واکنش ايران به اين کشور گفت: پس گرفتن پرچم‌هاي پاناما تاثيري در صادرات نفت ايران ندارد و روش‌هاي مختلف براي دور زدن تحريم‌ها همچنان پابرجاست. با گرفتن يک پرچم هرگز صادرات نفت ايران متوقف نمي‌شود.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز ، در جريان رسيدگي به پرسش عباس مقتدايي نماينده مردم اصفهان از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با 115 رأي از مجموع رأي 238 از پاسخ‌هاي عيسي زارع‌پور قانع نشدند. «علت عدم اجراي قانون درخصوص تبديل وضعيت ايثارگران شرکت مخابرات از سوي جنابعالي و شرکت مخابرات چيست؟». پس از استماع اظهارات طراح سوال و همچنين پاسخ‌هاي وزير ارتباطات، رئيس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: 80 درصد سهام شرکت مخابرات در اختيار بخش خصوصي است و تنها 20 درصد آن مربوط به دولت است وزير ارتباطات نيز پيگيري خود را انجام داده و صحبت‌هايي در اين زمينه صورت گرفته است در دو روز گذشته نيز اين موضوع را پرس و جو کردم و ان‌شاءا... با يک هماهنگي اين مشکل حل خواهد شد اما در نهايت تصميم گيرنده درباره پاسخ‌هاي وزير، طراح سوال است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار