| کد مطلب: ۱۰۵۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

ساپینتو استقلال را به جایگاه اصلی‌اش بازمی‌گرداند

خسرو حيدري مربي تيم فوتبال استقلال گفت: به عنوان يک فرد ايراني حاضر در کادرفني اجازه نمي‌دهم اين تيم را به حاشيه ببرند.

شرايط استقلال

خسرو حيدري درباره شرايط استقلال در آستانه بازي روز پنجشنبه با ملوان انزلي در هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از ديدار با تراکتور تبريز در جام حذفي روند خوبي داشتيم و حق‌مان مقابل سپاهان شکست نبود. حتي مساوي با سپاهان ناعادلانه بود و مي‌توانستيم اين تيم را شکست دهيم. بازيکنان استقلال بايد بدانند همه تيم‌ها از نام ما مي‌ترسند. سپاهان از اول بازي ترسيده بود. اين مساله پوئني است که بازيکنان استقلال در اختيار دارند و مي‌توانند اعتماد به نفس داشته باشند. بايد جلوي هر تيمي که بازي مي‌کنيم از اين اعتماد به نفس استفاده کنيم.

صعود به صدر

وي در مورد ناراحتي هواداران استقلال از فاصله 8 امتيازي تيم‌شان با صدر جدول تصريح کرد: هواداران اصلا نگران نباشند و مطمئن باشند تا چند هفته ديگر به بالاي جدول مي‌رسيم. شرايط استقلال اينگونه نمي‌ماند. نمي‌خواهم بهانه بياورم ولي چند بازيکن مصدوم داشتيم، مثل عارف غلامي و آرش رضاوند. قبل از جام‌جهاني با اين بازيکنان شرايط خوبي داشتيم و حريفان را تحت فشار مي‌گذاشتيم. بازي با ملوان و دو سه ديدار آينده براي ما خيلي مهم است. خوشحاليم از بازي با ملوان، هواداران را کنار خودمان داريم. پيش از جام‌جهاني، هواداران مي‌توانستند در ورزشگاه باشند و حضورشان به ما کمک مي‌کرد. بازگشت دوباره هواداران اتفاق مثبتي براي ما خواهد بود.

تجربيات

مربي استقلال در پاسخ به اين سؤال که به عنوان يکي از اعضاي کادرفني چه کاري براي برون رفت آبي‌پوشان از شرايط فعلي کرده است، گفت: سعي مي‌کنم با بازيکنان حرف بزنم و اعتماد به نفس بدهم و تجربياتم را در اختيارشان بگذارم. با همه آنها چه گروهي و چه تک تک صحبت مي‌کنم و انگيزه مي‌دهم. هميشه به بازيکنان مي‌گويم کار خيلي سختي جلوي تيم‌ها داريم چون بازيکن حريف از يک هفته قبل خودش را براي بازي با استقلال آماده مي‌کند، بنابراين مي‌طلبد دوندگي‌مان بيشتر از آنها باشد. نام استقلال و همچنين حضور تماشاگران مي‌تواند قدرت تيم را بالا ببرد.

عملکرد ساپينتو

حيدري در واکنش به انتقادها به عملکرد ريکاردو ساپينتو و همچنين نقش خودش در کادرفني استقلال به تسنيم گفت: پيش از شروع جام‌جهاني به شرايط ايده‌آل رسيده بوديم ولي پس از آن اُفت داشتيم. در ديدار با تراکتور تبريز در جام حذفي دوباره به شرايط ايده‌آل رسيديم و در بازي با سپاهان مي‌توانستيم برنده باشيم ولي فوتبال است و روزهايي مي‌آيد که تيم خوب بازي مي‌کند، اما امتياز نمي‌گيرد. اين شرايط هميشگي نيست و از بازي با ملوان روند خوب‌مان را پيش مي‌گيريم. ناگفته نماند تلاش مي‌کنيم ضعف‌هاي‌مان را بپوشانيم و کمتر دچار اشتباه شويم. به لحاظ امتيازي عقب افتاده‌ايم و بايد تلاش‌مان را دو چندان کنيم و به جايگاه اصلي‌مان بازگرديم. به لحاظ فوتبالي در افت نيستيم. وي به تلاش ساپينتو براي موفيت استقلال اشاره کرد و ادامه داد: از نظر من، ساپينتو مربي خوب و کاربلدي است. او در خيلي از تيم‌ها کار کرده و مطمئنم مي‌تواند استقلال را به شرايط ايده‌آل و جايگاه اصلي‌‌اش برساند. به عنوان فرد ايراني در کادرفني سعي مي‌کنم حاشيه‌هاي دور و بر تيم را جمع کنم. اجازه نمي‌دهم استقلال را به حاشيه ببرند. اگر حرفي نمي‌زنيم دليلي بر اين نيست که کاري نمي‌کنيم.

نقل و انتقالات

مربي استقلال در رابطه با کنار گذاشتن سياوش يزداني از اين تيم گفت: تصميم سرمربي تيم بود و بايد به آن احترام گذاشت. مربي تيم فوتبال استقلال در خصوص وضعيت نقل‌وانتقالات اين تيم گفت: اگر پنجره نقل‌وانتقالات باز شود يکي دو بازيکن با کيفيت به تيم اضافه خواهند شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار