| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه

تسنيم: قضاوت سيد رضا مهدوي در ديدار تيم‌هاي فوتبال هوادار و آلومينيوم اراک، اعتراض اعضاي تيم اراکي را به دنبال داشت. آنها معتقد بودند مهدوي پنالتي بي‌موردي را به سود هوادار اعلام کرده و اگر خطايي رخ داده، خارج از محوطه جريمه انجام شده است. سيد مهدي رحمتي سرمربي آلومينيوم نيز پس از پايان نيمه اول، قصد داشت فيلم صحنه پنالتي را در تلفن همراه خود به داور نشان بدهد که با کارت قرمز مهدوي روبه‌رو شد اين اتفاقات، باشگاه آلومينيوم را بر آن داشت که اعتراض رسمي خود را نسبت به قضاوت مهدوي و کمک‌هايش ارائه کند. مسئولان اين باشگاه در نامه خود به فدراسيون فوتبال، به عملکرد دو کمک داور مسابقه يعني اميررضا آشور ماهاني و محمدصالح عرب‌آبادي نيز اعتراض کردند. آلومينيوم در بازار نقل‌وانتقالات براي جذب بازيکنان مدنظر رحمتي تلاش مي‌کند. مسئولان اين باشگاه اخيراً براي جذب محمد مهدي احمدي، مدافع جوان پرسپوليس اقدام کردند که مبلغ اعلامي سرخپوشان براي اين انتقال، بالاتر از رقم پيشنهادي آلومينيومي‌ها بوده و خريد احمدي را به بن‌بست نزديک کرده است. پوريا آرياکيا بازيکن فعلي تراکتور تبريز، ديگر گزينه مهدي رحمتي بود که مسئولان تراکتور با فروش اين بازيکن مخالفت کردند.

به گزارش مدياست، ناپولي به درخشش خود در فصل جاري رقابت‌هاي سري A ادامه داد. تيم محبوب بندر ناپل در هفته نوزدهم اين رقابت‌ها به مصاف سالرنيتانا رفت و توانست با دو گل به پيروزي دست پيدا کند تا جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي مستحکم‌تر کند. شبکه آماري اوپتا اعلام کرد که ناپولي سومين تيم در تاريخ رقابت‌هاي سري A است که در نيم فصل به امتياز 50 و يا بيش‌تر مي‌رسد. پيش از اين هم يوونتوس و اينتر توانسته‌اند که چنين رکوردي را در نيم فصل به ثبت رسانند و در نهايت قهرمان شوند. ناپولي با هدايت اسپالتي با اقتدار قهرمان نيم فصل شد و اين باعث شده است تا هواداران تيم، اميد زيادي به قهرماني تيم در پايان فصل داشته باشند. آخرين باري که ناپولي توانسته است که قهرماني در سري A را به دست آورد به سال 1990- 1989 برمي‌گردد که با درخشش مارادونا توانست به اين عنوان دست پيدا کند.

روزنامه اکيپ فرانسه نوشت که نيمار بعد از جام‌جهاني از نظر روحي و جسمي در شرايط خوبي به سر نمي‌برد و اين به نگراني بزرگ براي تيم قبل از رويارويي بزرگ با بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا تبديل شده است. به گزارش اکيپ، نيمار در جام‌جهاني 2022 نتوانست با تيم‌ملي فوتبال برزيل عملکرد خوبي داشته باشد. نيمار در قطر هم مصدوم شد و هم اينکه برزيل از صعود به نيمه نهايي بازماند و وداعي زود هنگام با اين رقابت‌ها داشت تا اين بازيکن هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي در شرايط خوبي قرار نداشته باشد. روزنامه اکيپ در گزارشي نوشت که نيمار در شرايط روحي و جسمي خوبي به سر نمي‌برد و اين به يک نگراني بزرگ قبل از رويارويي با بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا تبديل شده است. در گزارش اکيپ آمده است که گالتيه نگران وضعيت نيمار است و مي‌ترسد که اين بازيکن نتواند در بازي رفت برابر بايرن مونيخ که سه هفته ديگر برگزار مي‌شود در شرايط خوبي قرار داشته باشد. طبق اعلام اکيپ، نيمار هم‌چنان از ناحيه مچ پا احساس درد دارد و حذف از جام‌جهاني هم باعث شده است تا او از نظر روحي در شرايط خوبي نباشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار