| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

حسن‌زاده:

برخی از بازیکنان برای پیراهن استقلال ارزشی قائل نیستند

رضا حسن‌زاده پيشکسوت استقلال در خصوص شرايط فعلي شاگردان ساپينتو در ليگ برتر و نتايج به‌دست آمده صحبت کرد.

درباره باخت تيم فوتبال استقلال مقابل سپاهان چه نظري داريد؟

در بازي‌هاي اخيري که استقلال در مقابل تيم‌هاي تراکتور و سپاهان در رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي انجام داده است، فوتبال زيبا و پر موقعيتي ارايه نکرده است. اين فصل استقلال بازيکناني خوبي جذب کرده و يک مربي خارجي هم دارد، اما بد بازي مي‌کند. بازي‌هاي که انتظار داشتيم را از اين تيم نمي‌بينيم. اگر استقلال مي‌خواهد از کورس قهرماني عقب نماند ديگر نبايد در هيچ مسابقه‌اي امتياز از دست بدهد. در حالي که قرار بود با حضور اين مربي خارجي استقلال فوتبال را زيبا بازي کند و نتيجه بگيرد، اما خبري از هيچکدام نيست، فوتبال زيبا و نه نتيجه.

آيا استقلال از لحاظ مهره مشکلي ندارد؟!

استقلال در هر پستي بازيکنان خوبي دارد که مثلا در پست دفاع چپ به غير از جعفر سلماني، بازيکني مانند ابوالفضل جلالي حضور دارد. بازيکنان باکيفيتي در تيم هستند، اما چيدمان خوبي در زمين صورت نمي‌گيرد. از سوي ديگر استقلال براي برتري مقابل حريفان هيچ پلن و نقشه‌اي ندارد. من متوجه نمي‌شوم که استقلال چطور بازي مي‌کند و چه کاري قرار است انجام دهد. اکثر بازيکنان خط مياني استقلال قدرتي هستند در صورتي که بايد يک هافبک طراح و بازي‌ساز در وسط زمين براي خط حمله موقعيت سازي و خلق گل کند تا با خلاقيت بتواند گره بازي را باز کند. ساپينتو هم بهانه دارد که اين تيم را من نبسته‌ام و بازيکنان را من نياورده‌ام. اينجا سوال پيش مي‌آيد که چطور اين مربي اروپايي سرمربيگري استقلال را قبول کرده است.

نيمکت استقلال هم شلوغ است!

استقلال بازيکنان خوب زيادي روي نيمکت دارد و اين خودش استرس زيادي به بازيکناني که بازي مي‌کنند وارد مي‌کند. اين شلوغ بودن نيمکت و حضور نفرات خوب در يک تيم شايد عمدي نباشد. موضوعي هم که به ذهن مي‌رسد اين است که برخي از بازيکنان براي پيراهن استقلال ارزشي قائل نيستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار