| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس برای قهرمانی یک ایراد دارد

جمشيد شاه‌محمدي مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس بر اين عقيده است که گل‌محمدي اگر مي‌خواهد تيمش در پايان فصل قهرمان شود بايد شرايطي را فراهم کند تا برخي از بازيکنانش نمايش بهتري داشته باشند.

پيروزي مقابل ذوب

جمشيد شاه‌محمدي در گفت‌وگو با تسنيم، درباره پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن مقابل پرسپوليس فقط 10 دقيقه بازي کرد و توانست چند بار به دروازه‌ پرسپوليس نزديک شود و در ساير دقايق بازي عقب کشيد و دفاع کرد، البته شيوه بازي ذوب‌آهن به اين شکل است و خيلي نمي‌شود از اين تيم انتظار بازي هجومي داشته باشيم، ولي جاي تعجب است که چرا پرسپوليس خيلي کم موقعيت گلزني مقابل اين تيم ايجاد کرد. وي ادامه داد: هافبک‌هاي پرسپوليس خيلي فعال نبودند و توپ‌هاي خوبي روي دروازه ذوب‌آهن نمي‌فرستادند. اميري پس از رفع مصدوميتش هنوز آن بازيکن سابق نشده و نتوانسته است تأثير خاصي روي عملکرد تيمي پرسپوليس بگذارد، ترابي و صادقي هم که مقابل ذوب‌آهن غايب بودند، ولي در بازي‌هاي گذشته هم اين دو بازيکن از روزهاي خوب‌شان دور بودند و به‌نظر من کادر فني پرسپوليس بايد فکري براي اين موضوع کند و اگر مي‌خواهد بدون دردسر قهرمان شود، بايد ايراد خط هافبک تيمش را برطرف و شرايطي را فراهم کند تا بازيکناني مثل اميري، ترابي و صادقي و حتي رفيعي بازي‌هاي بهتري را به نمايش بگذارند.

ويژگي مهم پرسپوليس

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس افزود: ويژگي مهم پرسپوليس در اين فصل اين است که گل‌محمدي مثل خيلي از مربيان ديگر به نام بازيکنانش دقت نمي‌کند و هرکس که شرايط و آمادگي بهتري دارد در ترکيب قرار مي‌دهد. مقابل ذوب‌آهن زماني که دياباته بعد از چند هفته دوري از فوتبال به زمين آمد، يک بازيکن باانگيزه نشان داد که به‌دنبال گلزني است، اما متأسفانه به لحاظ بدني خيلي سرحال نبود، مطمئناً در هفته‌هاي آينده کنار آل‌کثير خيلي مي‌توانند به پرسپوليس کمک کنند.

شرايط متفاوت

«اهميت پيروزي مقابل ذوب‌آهن در هفته‌هاي آتي مشخص مي‌شود.»، شاه‌محمدي با بيان اين جمله تصريح کرد: پرسپوليس نيم‌فصل اول را با دو تساوي مقابل ذوب‌آهن و فولاد آغاز کرد، ولي الان شرايط سرخپوشان کاملا فرق کرده است و تيم در مسير خوبي حرکت مي‌کند. وقتي مقابل تيمي بازي مي‌کنيد که فقط دفاع مي‌کند، بنابراين تنها چيزي که اهميت دارد کسب سه امتياز بازي است. در بعضي از بازي‌ها مهم پيروزي است، نه زدن گل‌هاي زياد. در نيم‌فصل دوم تيم‌ها به‌سختي امتياز مي‌دهند و تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود به دست آوردن سه امتياز از هر چيزي برايش مهم‌تر است.

درخشش عمري

وي درباره درخشش محمد عمري در هفته‌هاي گذشته گفت: شکل بازي عمري به‌گونه‌اي است که به درد پرسپوليس مي‌خورد، اين بازيکن خيلي دونده است و در همه صحنه‌ها حضور مثبت دارد، اما مقابل ذوب‌آهن يک اشتباه داشت که فکر مي‌کنم شانس آورد پرسپوليس برنده بازي شد، در آن صحنه‌‌اي که در محوطه جريمه ذوب‌آهن به دياباته پاس نداد، اگر دوباره آن صحنه را نگاه کند از کار خودش پشيمان مي‌شود و اگر پرسپوليس به پيروزي نمي‌رسيد هرگز خودش را نمي‌بخشيد.

حضور هواداران

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در پايان درباره حضور دوباره هواداران در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: خيلي اتفاق خوشحال‌کننده‌اي است و خيلي خوب مي‌شود که تماشاگران به ورزشگاه‌ها برمي‌گردند. قطعا انگيزه بازيکنان با حضور هواداران چند برابر مي‌شود. ان‌شاءا... شرايطي فراهم شود که پرسپوليس دوباره مقابل هوادارانش در ورزشگاه آزادي بازي کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار