| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

اخراج سیاوش!

آرمان ملي: سياوش يزداني که در اوايل نيم‌فصل نخست هم به دليل انتشار يک توييت در مورد جشن تولد سرمربي استقلال از جمع آبي‌ها کنار گذاشته شده بود حالا براي دومين بار از سوي اين سرمربي از تيم کنار گذاشته شد.

تولد

سياوش يزداني مدافع استقلال تهران پس از پايان ماجراي طولاني و عجيب سربازي توانست در ابتداي فصل به استقلال بازگردد. مهرماه گذشته سياوش يزداني يک توييت عجيب و تند را در واکنش به مراسم تولد ريکاردو ساپينتو منتشر کرد و به نوعي با انتقاد از برگزاري مراسم تولد در شرايط کنوني ايران، سرمربي خود را «تولد نديده» خطاب کرد و با کنايه گفت که اين تيم زماني «تيم مردم» بود. ورزش سه 21 تيرماه در اين خصوص نوشت: «همان‌طور که انتظار مي‌رفت، توييتي که سياوش يزداني در صفحه شخصي خود منتشر کرد، براي او سنگين تمام شد و او نتوانست در تمرين ظهر ديروز تيمش شرکت کند. يزداني براي حضور در تمرين استقلال، راهي مجموعه ورزشي انقلاب شد اما پس از اينکه او دقايقي را با ساپينتو به صحبت پرداخت، محل برگزاري تمرين را ترک کرد. ظاهرا پس از انتشار اين توييت جنجالي، ساپينتو در جريان انتقاد تند و تيز يزداني قرار گرفته و به همين دليل به او اجازه حضور در تمرين داده نشد.

بازي با سپاهان

سياوش يزداني پس از شکست استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: نه من نه هيچ يک از بازيکنان باورمان نمي‌شود که بازي را باخته‌ايم، مخصوصا در نيمه دوم مستحق پيروزي بوديم. شايد سپاهان روي يکي دو اتفاق صاحب موقعيت گل شد به سپاهاني‌ها تبريک مي‌گويم، اما ما در همه فاکتورها از آنها برتر بوديم. مساوي هم حيف بود. واقعا باخت تلخي بود. تيم ما روي دور بدشانسي افتاده است، روزي که بايد سپاهان را به راحتي مي‌برديم يک امتياز هم گيرمان نيامد. از هواداران عذرخواهي مي‌کنم. وي در خصوص اينکه آيا پنالتي سپاهان درست بود يا خير گفت: بله درست بود. يک برخوردي صورت گرفت. هم من و هم شهريار پا انداختيم، البته داور مي‌توانست پنالتي نگيرد، اما آقاي اکرمي تمام صحنه‌هاي 50- 50 را به سود سپاهان مي‌زد. گل اولي هم که سپاهان زد يک صحنه‌اي در وسط زمين اتفاق افتاد که اصلا هم خطا نبود. همان توپ با بدشانسي وارد دروازه ما شد. به نظر من تصميم اکرمي روي گل سپاهان تأثيرگذار بود. وي در مورد اينکه اکرمي در تمامي ضربات ايستگاهي به او گفته بود اگر پنالتي گرفتم طلبکار نشويد، گفت: لحن اکرمي خيلي بد بود انگار از اول آمده بود که دعوا کند او به جاي اينکه بازيکن را آرام بکند ما او را آرام مي‌کرديم. درگيري‌هاي زيادي داخل زمين بود و من هم يار مستقيم مغانلو بودم و اين درگيري‌ها هم طبيعي بود. مدافع استقلال در مورد اينکه فصل را براي اين تيم چطور مي‌بينيد، عنوان کرد: نيم فصل خوبي را داشت اما متأسفانه مصدومان زيادي داريم. 10- 12 بازيکن مصدوم داريم و برخي از افراد هم مانند خودم با آسيب‌ديدگي بازي مي‌کنيم. استقلال بعد از جام‌جهاني بدشانسي زيادي آورده است. يزداني در مورد اينکه در نيم فصل گذشته از استقلال رفت اما در نيم فصل امسال کاپيتان شده است، اظهار داشت: کاپيتان استقلال بودن باعث افتخار من است اما کاپيتاني براي من خوش‌يمن نبود. اصلا هم دوست نداشتم کاپيتان شوم چون بار زيادي روي دوش من مي‌آورد. متأسفانه امروز باختيم. وي در مورد اينکه صحبت‌هايي مي‌شد که شايد به سپاهان بيايد آيا اين حرف‌ها در بازي امروز تأثير داشت، گفت: امروز فکر مي‌کنم يکي از بهترين بازي‌هايم بود من هميشه بازي‌هاي خوبي را مقابل سپاهان انجام مي‌دهم. همه مي‌دانند که من سپاهان را چقدر دوست دارم در استقلال هم سختي زيادي کشيدم و به خدمت سربازي رفتم. الان که در اين تيم هستم خيلي خوشحالم نه سپاهان و نه با هيچ تيم ديگري صحبت نکردم و استقلال خانه من است. مدافع استقلال در مورد ورزشگاه نقش جهان و گل‌ به خودي که مقابل پرسپوليس زد و برابر سپاهان هم پنالتي داد، عنوان کرد: نقش جهان برايم بد يمن نيست من دو سال بهترين بازي‌هايم را در سپاهان انجام دادم. بدشانسي آورديم، اما امروز يکي از بهترين بازي‌هايم را مقابل سپاهان انجام دادم. هميشه مقابل سپاهان انگيزه دارم حتي سمت نيمکت اين تيم نرفتم تا شائبه‌اي پيش نيايد. وي در مورد اينکه آيا اميدوار است در اين جام ملت‌هاي آسيا به تيم‌ملي دعوت شود، گفت: تيم‌ملي را به قول خودمان ول کنيد. اتفاقي که فصل قبل افتاد و سربازي رفت همين باعث شد تيم‌ملي را از دست بدهم. آسيبي که سياوش يزداني در اين قضيه خورد شايد سال‌ها بماند. شايد بگويند 8 ماه خدمت کردي و تمام شد اما آسيب روحي آن اثراتش سال‌ها باقي مي‌ماند. هنوز هم نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و سياوش گذشته باشم خيلي تحت فشار بودم.

تصميم جديد

تيم فوتبال استقلال در شرايطي ديروز دومين جلسه تمريني خود بعد از ديدار برابر سپاهان را پشت‌سر گذاشت که سياوش يزداني، مدافع مياني و کاپيتان اين تيم در ديدار برابر سپاهان، از سوي ريکاردو ساپينتو اجازه تمرين پيدا نکرد! اين اتفاق در شرايطي رخ داد که يزداني پس از مصدوميت محمدحسين مرادمند به ترکيب اصلي استقلال راه يافته و در کنار سيلوا زوج خط دفاعي استقلال را ساخته بود و حتي مقابل سپاهان در اصفهان به واسطه سابقه بيشترش نسبت به ساير بازيکنان، بازوبند کاپيتاني آبي‌ها را هم بر بازو بسته بود. گفته مي‌شود ساپينتو روز شنبه تصميمش مبني بر کنار گذاشتن اين بازيکن را گرفته و به اطلاع اين بازيکن و باشگاه هم رسانده بود، اما سياوش يزداني با اين استدلال که نمي‌خواهد از تيم جدا شده يا بازيکن ديگري معاوضه شود، ديروز قصد داشت در تمرين شرکت کند که اين اجازه را پيدا نکرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار